По голям ъгъл на завиване е30 е36
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Най-накрая и Аз пробвах нещо на моята кола(Е36).....
Развих дясната щанга от рейката, завих лявата гума наляво докато пръта на рейката се изравни с втулката вътре(все едно ябълката на щангата е опряла при пълен завой) след което бутнах лявата гума да завие още наляво и се измести със 7мм!!! После премерих колко пръта влиза по-навътре пак като е без щангата-при мен излезе 2.6мм.
Извода е - с 2.6мм от пръта, гумата завива повече със 7мм!!!
А тея втулки ако са 4мм не могат да се използват пълноценно.
Имам една стара рейка и ще я разглобя да видя ако може втулките на които са опръстените и семерингите за маслото- да се пилнат малко и да се получи още ход, а иначе преди време стругар беше ми правил такива втулки за опръстени(щото течеше една друга рейка) и си спомням, че те бяха доста в по-малък размер от оригиналните съответно може и такъв вариант да направя!!! Само треа се види зъбите колко ше позволяват.
П.С. 24мм за външен диаметър на втулката е малък, щото пръта в края където е по тънък е 26.5мм а иначе е 28мм и ако са 24мм на много малка площ ще ляга щангата към пръта на рейката поради което е възможно да се посмачка леко дори и да се разхлаби ако не е добре залепен в резбата
Развих дясната щанга от рейката, завих лявата гума наляво докато пръта на рейката се изравни с втулката вътре(все едно ябълката на щангата е опряла при пълен завой) след което бутнах лявата гума да завие още наляво и се измести със 7мм!!! После премерих колко пръта влиза по-навътре пак като е без щангата-при мен излезе 2.6мм.

А тея втулки ако са 4мм не могат да се използват пълноценно.
Имам една стара рейка и ще я разглобя да видя ако може втулките на които са опръстените и семерингите за маслото- да се пилнат малко и да се получи още ход, а иначе преди време стругар беше ми правил такива втулки за опръстени(щото течеше една друга рейка) и си спомням, че те бяха доста в по-малък размер от оригиналните съответно може и такъв вариант да направя!!! Само треа се види зъбите колко ше позволяват.
П.С. 24мм за външен диаметър на втулката е малък, щото пръта в края където е по тънък е 26.5мм а иначе е 28мм и ако са 24мм на много малка площ ще ляга щангата към пръта на рейката поради което е възможно да се посмачка леко дори и да се разхлаби ако не е добре залепен в резбата

Последна промяна VaLy0 на 15 Окт 2011, 16:10, променена общо 1 път
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
те именно за това се правят по 3-4мм втулките... от повече файда няма...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Колеги днес и аз сложих на моята Е30ка рейка от Е36 и подложих шайби на накрайниците, но се чудя като са го измислили инжинерите да се ограничи хода на пръта от вътрешния накрайник,няма ли опасност рейката да се издъни при напълно свит волан с тези шайби ?
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
ами тя пак се ограничава от същия накрайник само че 3-4мм по късно
ако си направил втулките много големи(над 4мм) има опасност да ти протече рейката но ако си спазил размера не се притеснявай натоварва се малко повече но доста хора карат така и никой не се оплаква

ако си направил втулките много големи(над 4мм) има опасност да ти протече рейката но ако си спазил размера не се притеснявай натоварва се малко повече но доста хора карат така и никой не се оплаква

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Втулките са ми 4мм но се притеснявам от друго.
Като ми беше свалена рейката и като я навия докрай без накрайниците тя пак си стига до едно положени и се вижда как пръта влиза с 4мм навътре в кожуха и спира от самосебе си.
Аз си го обеснявам по този начин 4е червяка който движи пръта се спира в края на пръта където няма нарязани зъби, затова се опасявам от напрежението да не се откърти някой зъб на червяка
Като ми беше свалена рейката и като я навия докрай без накрайниците тя пак си стига до едно положени и се вижда как пръта влиза с 4мм навътре в кожуха и спира от самосебе си.
Аз си го обеснявам по този начин 4е червяка който движи пръта се спира в края на пръта където няма нарязани зъби, затова се опасявам от напрежението да не се откърти някой зъб на червяка

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
много внимавайте с мунинга по курмилното устройство,че после да няма:волана свърши,но не и завоя 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
еми за това ги правиш 3мм втулките за да имаш един в запас.... и тоя червяк не го мисли той може да се счупи по същата логика и примерно на почти завит до края волан? дали ще се тормози на последния зъб или на предпоследния каква е разликата?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Мисълта ми е ,че когато тази повърхнина на червяка отбелязана в червено при пълно навит волан ще легне на повърхноста на пръта отбелязана пак в червено и възможно ли е да се откърти по тоя начин зъб като и двата материала са закалени и ще се срещнат в някой момент със сила ???
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
E30_M_Tech_ll написа:еми за това ги правиш 3мм втулките за да имаш един в запас.... и тоя червяк не го мисли той може да се счупи по същата логика и примерно на почти завит до края волан? дали ще се тормози на последния зъб или на предпоследния каква е разликата?
Пак не си прав, предпоследния зъб го ограничаваш с ръцете, а едва ли си толкова здрав, че да удържиш да не мръдна при удар волана, за последния се грижи корпуса на рейката.
Та като правите нещо, мислете и слушайте бате си Явор, че завоите са лошо нещо

dilqn написа:Мисълта ми е ,че когато тази повърхнина на червяка отбелязана в червено при пълно навит волан ще легне на повърхноста на пръта отбелязана пак в червено и възможно ли е да се откърти по тоя начин зъб като и двата материала са закалени и ще се срещнат в някой момент със сила ???
Според мен е възможно, а и най-вероятно ако уцелиш дупка на пълен ляв или десен.
Затова втулката трябва да е толкова дебела, колкото да позволява пак корпуса да убива удара.
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
стртува ми се че темата се изчерпа максимално и вече почваме да си ги смучем от пръстите тия простотий... просто който иска да си прави втулки да ги направи 3мм и да кара без да мисли на кой зъб каква сила му действа и под какъв ъгъл...
според мен е за катинар темата МИ!
според мен е за катинар темата МИ!
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
Колеги, вече 10 месеца съм с 4 мм втулки.
9 месеца с е30-кова рейка и от около месец с е36-цова рейка и проблем -> нихт!
Който го притеснява -> да ги прави на 3 или 3,5мм и да спи спокойно.
А за темата Явката ще се погрижи мисля
9 месеца с е30-кова рейка и от около месец с е36-цова рейка и проблем -> нихт!

Който го притеснява -> да ги прави на 3 или 3,5мм и да спи спокойно.
А за темата Явката ще се погрижи мисля

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
абе аз му правя намеци ама той спи явно още... 

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
А някой мерил ли е като мен колко мм влиза навътре пръта като е развита щангата? Чудя се дали само моята е така с 2.6мм ?
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36
VaLy0 написа:А някой мерил ли е като мен колко мм влиза навътре пръта като е развита щангата? Чудя се дали само моята е така с 2.6мм ?
на едната страна влиза повече от на другата

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани