По голям ъгъл на завиване е30 е36

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 23.11.2005

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от IvanE36 » 13 Яну 2011, 13:46

Клипчето не е за е30, но системата е същата. Доста нагледно са описани нещата стъпка по стъпка. Интересно ми е някой ако е пробвал да преправя шенкелите за още по голям градус какъв е бил резултата? Колегата Шаро беше писал някъде, но нямаше инфо ако иска може да ни отвори очите.
Ето и клипчето http://vkontakte.ru/video5752889_136212150

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Egoist » 13 Фев 2011, 20:33

hipo написа:А при 30-кова реика(суха) имали ефект? :OT:

и аз бях задавал същия ?-с ама накрая го направих и се оказа че става :)
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 18.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от sarbinoff » 13 Фев 2011, 21:57

ми има ма рейката става още по дълга,и ше имаш да моташ като луд
Изображение
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 14 Фев 2011, 0:06

IvanE36 написа:Клипчето не е за е30, но системата е същата. Доста нагледно са описани нещата стъпка по стъпка. Интересно ми е някой ако е пробвал да преправя шенкелите за още по голям градус какъв е бил резултата? Колегата Шаро беше писал някъде, но нямаше инфо ако иска може да ни отвори очите.
Ето и клипчето http://vkontakte.ru/video5752889_136212150


Изображение
Изображение
ем тва е ,, преправяне на шенкела по горнатя схема .. само траа се внимава с акермана щото стаа кофти ако отиде много в + .. почва да влачи външната гума и се губи скорост
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Egoist » 14 Фев 2011, 0:38

sarbinoff написа:ми има ма рейката става още по дълга,и ше имаш да моташ като луд

е никои не казва че няма недостатъци важното е че става и определено има разлика :)
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: на Софията
Пол: Мъж
Кара: e46 328ti
Мечтае да кара: лястовица с рамка

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Skip_209 » 14 Фев 2011, 0:59

Sharo нещо такова ли е правено при теб ?
http://m-power.ru/forum/showpost.php?p= ... stcount=10
www.Steroid-X.com
0887 474 880

Автосервиз SDP
Sofia DRIFT port
гр. София ул. акад. Дмитрий Лихачов 33

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 14 Фев 2011, 2:12

Skip_209 написа:Sharo нещо такова ли е правено при теб ?
http://m-power.ru/forum/showpost.php?p= ... stcount=10

баш
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Фев 2011, 14:54

тука във варна вече всичките е30-ки дето пързалят са с разпробити шенкели.... но не да се заваря шайба ами директно се разпробива до оригиналната дупка и газ.... така акермана си е почти стоков и става по здраво .. въпреки че и със заварка няма къде да ходи :) след тая модификация ограничитела става спирачния апарат който опира в стабилизиращата щанга....
но лично според мен за да задържиш такъв ъгъл трябва да ти е поне 300-400 коня колата
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Rumburak » 15 Фев 2011, 15:21

да и аз подкрепям мнението, че на по-мощни коли има смисъл от този ъпгрейд(с разпробиването)..
ама то на Шаро 30-ката колко понита мислиш е ? :mhihi: :bchug:
П.П.: :bowdown: Иначе съм адски доволен от втулките и забелязвам, че някои хора даже ме гледат опулено като минавам някъде само с по 1-2 маневри(вместо с 3-4 ) :lalala: :yes:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 15 Фев 2011, 17:06

при мене апаратите са доста малки отзад сравнение с оригиналните еднобутални и ми опира чак в носача хехех

Само с разпробиването точно акермана стаа кофти (пробвах го). Почва да носи ненатоварената гума и да я износва и голяма скорост не може се постигне. Когато намалих акермана колата се промени коренно.

Тва за ежедневна кола няма никъв смисъл освен ако не искате да гледате смаяните погледни на хората по тротоарите като паркирате.

Това на снимката е края на 4-та предавка на Серес примерно .. тука няма къде да се случи това :mhihi:

Ето на сухото малко по-натам по завоя
Изображение
Изображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Фев 2011, 19:38

чакай сега ти със шенкели от е30 или от е36 си че има разлика :)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 15 Фев 2011, 19:55

E30_M_Tech_ll написа:чакай сега ти със шенкели от е30 или от е36 си че има разлика :)

е30 .. е36 става по-кофти, защото дупката за носача е изместена повече спрямо тази за кормилния накрайник и нещата стават съвсем кофти спрямо е30ковия
да не говорим че спрямо оста на главината е по-близо

не случайно дрифтърите из европата сменят само главините ако искат 5х120, а не целите шенкели
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от E30_M_Tech_ll » 15 Фев 2011, 20:44

Sharo написа:е30 .. е36 става по-кофти, защото дупката за носача е изместена повече спрямо тази за кормилния накрайник и нещата стават съвсем кофти спрямо е30ковия
да не говорим че спрямо оста на главината е по-близо


именно :yes:
дай някой снимка точно на твоя шенкел да видя как си го направил че на мен ше ми трябва да го правя не толкова заради завиването, а защото искам да сложа диск с по голямо ет да прибера спирачния апарат по навътре :) но тогава диска опира във накрайника :) или тряя слагам унибали или това....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от Sharo » 16 Фев 2011, 1:14

E30_M_Tech_ll написа:
Sharo написа:е30 .. е36 става по-кофти, защото дупката за носача е изместена повече спрямо тази за кормилния накрайник и нещата стават съвсем кофти спрямо е30ковия
да не говорим че спрямо оста на главината е по-близо


именно :yes:
дай някой снимка точно на твоя шенкел да видя как си го направил че на мен ше ми трябва да го правя не толкова заради завиването, а защото искам да сложа диск с по голямо ет да прибера спирачния апарат по навътре :) но тогава диска опира във накрайника :) или тряя слагам унибали или това....


няма начин да прибереш накрайника навътре, защото, че промени още повече акермана .. може изрежеш ригиналното му захващане след като направищ новото по-навътре обаче ще сработи само ако диска е доста по-голям и не много широк (като площ дето ляга накладката) ианче пак ще си опира.
снимка точно нямам на крайния вариант, защото го правих много пъти докато нацеля точно правилните акермани и наклони и сие.
скоро ще ги свалям и ще снимам тогава, но при мен ухото е променяно 5 6 пъти и грам не прилича на оригинала.
И ако си с хидравлика имай впредвит, че това я товари брутално, защото скасяваш раменете съответно увеличаваш натоварването
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: По голям ъгъл на завиване е30 е36

Мнение от E30_M_Tech_ll » 16 Фев 2011, 8:56

ами то става въпрос за 3-4 мм не е толкова много смисъл то за да запазиш акермана какъвто си е така или инъче трябва дупката да е малко по навътре и като се изреже оригиналното ухо трябва да стане... даже може и да не се реже оригиналното щото то реално не пречи а като сложиш накрайника той е проблема.....
искам да сложа дискове дето са 13 мм по прибрани навътре и като махна ламарината се отваря 1см обаче тия останалите 3мм не идват от никъде и затова ми трябва тая интервенция.....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook