Отново! Е30-32? ti , Вайълет... да поразкърша снага..!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
колегата каде ти прави колата да ти пуска едно от неговите м3 и няма ядове..няма да си назад никога ,а парите смятам че не са ти проблем 

bedrock city racing
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
продаден е ..отива на лукоилския дтм 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
всички мотори с "с" отпред ги пропускам...
м20б25
м20б27
м50б25 без ванос
м30б35
засега тва са вариантите,върху които разсъждавам....
цените изобщо не са без значение.....
до тук колата стъпи на едни прилични.....ъъъ....как да се изкажа....неприлични пари!!!
и за друг мотор и побутване с турбо ще отидат още ,та вече съм си извадил елката и смятам....
м20б25
м20б27
м50б25 без ванос
м30б35
засега тва са вариантите,върху които разсъждавам....
цените изобщо не са без значение.....
до тук колата стъпи на едни прилични.....ъъъ....как да се изкажа....неприлични пари!!!

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Не че разбирам, но...
М50 без ванус за турбо става, но пък аман от 30ки с М50.
М20 си е класика, Б25 на Б27 с турбо супер комбинация, обаче читави М20Б25 май са си дифицит вече, Явор ще каже...
М30 старо... старо, викат че е железно... има добра компресия за турбо на 0.6 - 0.7, обаче тежи...
Извод ако има читаво М20 да полита към коша
М50 без ванус за турбо става, но пък аман от 30ки с М50.
М20 си е класика, Б25 на Б27 с турбо супер комбинация, обаче читави М20Б25 май са си дифицит вече, Явор ще каже...
М30 старо... старо, викат че е железно... има добра компресия за турбо на 0.6 - 0.7, обаче тежи...
Извод ако има читаво М20 да полита към коша


- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
а М20 при цена два пъти ,колкото М50....!?!? ко праиме!?
м20б25 2000лв без да е пипано.....
същото ,но пипано донякъде... 2500 до 2900....??!?
изцяло пипан на 3500....!? ко праиме!?!? аз не разбирам от цени. просто се опитвам да преценя,да сравня и кое ще е най-добре и на разумна цена....
като повтарям, че няма да правя колата за изложба ,а и не ми пречи колко още колеги покрай мен са със същият мотор. мойта достатъчно се различава и външно....
м20б25 2000лв без да е пипано.....
същото ,но пипано донякъде... 2500 до 2900....??!?
изцяло пипан на 3500....!? ко праиме!?!? аз не разбирам от цени. просто се опитвам да преценя,да сравня и кое ще е най-добре и на разумна цена....
като повтарям, че няма да правя колата за изложба ,а и не ми пречи колко още колеги покрай мен са със същият мотор. мойта достатъчно се различава и външно....
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
SKISA написа:а М20 при цена два пъти ,колкото М50....!?!? ко праиме!?
м20б25 2000лв без да е пипано.....
същото ,но пипано донякъде... 2500 до 2900....??!?
изцяло пипан на 3500....!? ко праиме!?!? аз не разбирам от цени. просто се опитвам да преценя,да сравня и кое ще е най-добре и на разумна цена....
като повтарям, че няма да правя колата за изложба ,а и не ми пречи колко още колеги покрай мен са със същият мотор. мойта достатъчно се различава и външно....
амии едно хубаво м20б25 (ама хубаво значи хубаво) струва не по малко от 1500лв
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- БаЯн
- ентусиаст
-
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 24.08.2005
- Местоположение: Sofia - Mladost
- Кара: Е30 340!!!
- Мечтае да кара: Е34 М5 - Е30 М3
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Аз съм си фен на М50Б25
и според мене това си е добър вариант а и пък на турбо държи спокойно на 0.6
това си е мое лично мнение 



Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Голям си,и знам че ще вземеш правилното решение... 

Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Скис, ся прочитам, съжалявам за случката..
Звучи ми до болка познато, щото в момента съм на същото дередже и неприличните суми ги знам колко са неприлични, а аз дори нямам спирачки, окачване и екстериор. До момента сумата е 5-цифрена, колата е на части, мотора е на части и няма изгледи да стане скоро, но какво да се прави, пусти пари..
И един съвет от мен, въпреки че теб като те чета, точно това целиш - недей да се скъпиш, ако имаш вариант да вземеш нещо оригинал и ново, вземи го. Не залагай на евтини части, сделани в час по трудово.
Моята глава се оказа 0,16мм крива, без никакви други щети по блок, гарнитура и т.н., ама сега като е свалена, ще заминат 6-700 лева само за нейният ремонт, а така и така е свалена, бива да оправя и долнището - верига, обтегачи, зъбчатки, сегменти, лагери, водна помпа, термостат, ролки, ремъци и разбира се масло и антифриз от готините. Ама тия неща ще дойдат към 2к лева и като сложим 6-700 за главата стават почти 3000 и като сложим и големия радиатор с големите перки, като сложим монтажа на всичкото това нещо в коша, цифрата ще надмине 4к, и към тях добавяме 2000, които броих за мотора и излиза, че можеше да си купя С50Б32, но пък то щеше да е в незнайно какво състояние, а там цифрите щяха да са коренно различни. А, забравих - входящият ми колектор е побългарен с цел да не опира в сервото и хич не ме кефи и съм си харесал едни дросели с къстъм еърбокс
А изходящият колектор.. така и така всичко е пръснато, поне да сложа един разплетен, че да го сложа барабар с цялата изпускателна система до задното гърне
Аааа - и електрониката му май ще се сменя, ама това още не съм го обмислил добре..
Ся някой ще прочете, ще каже така и така си го отворил, пусни някъв по-остър вал ...
Някой ден ще стане кола от това, ама кога ще е.. никой не знае
Затуй и ти не се отчайвай, аз отначало се бях ядосал, не че сега ми е много спокойно, ама осъзнах, че нещата стават много по-бавно, отколкото ми се бе искало..
Шанс.
cheer up
Звучи ми до болка познато, щото в момента съм на същото дередже и неприличните суми ги знам колко са неприлични, а аз дори нямам спирачки, окачване и екстериор. До момента сумата е 5-цифрена, колата е на части, мотора е на части и няма изгледи да стане скоро, но какво да се прави, пусти пари..
И един съвет от мен, въпреки че теб като те чета, точно това целиш - недей да се скъпиш, ако имаш вариант да вземеш нещо оригинал и ново, вземи го. Не залагай на евтини части, сделани в час по трудово.
Моята глава се оказа 0,16мм крива, без никакви други щети по блок, гарнитура и т.н., ама сега като е свалена, ще заминат 6-700 лева само за нейният ремонт, а така и така е свалена, бива да оправя и долнището - верига, обтегачи, зъбчатки, сегменти, лагери, водна помпа, термостат, ролки, ремъци и разбира се масло и антифриз от готините. Ама тия неща ще дойдат към 2к лева и като сложим 6-700 за главата стават почти 3000 и като сложим и големия радиатор с големите перки, като сложим монтажа на всичкото това нещо в коша, цифрата ще надмине 4к, и към тях добавяме 2000, които броих за мотора и излиза, че можеше да си купя С50Б32, но пък то щеше да е в незнайно какво състояние, а там цифрите щяха да са коренно различни. А, забравих - входящият ми колектор е побългарен с цел да не опира в сервото и хич не ме кефи и съм си харесал едни дросели с къстъм еърбокс


Ся някой ще прочете, ще каже така и така си го отворил, пусни някъв по-остър вал ...

Някой ден ще стане кола от това, ама кога ще е.. никой не знае

Затуй и ти не се отчайвай, аз отначало се бях ядосал, не че сега ми е много спокойно, ама осъзнах, че нещата стават много по-бавно, отколкото ми се бе искало..
Шанс.
cheer up

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
аз с мотор от 2к карам 1 година за която съм сменил един път масло и свещи и кабели и след 3к пак ще сменям масло 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Pitbull_Germany
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 13.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само черни класики!!!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Явор написа:eeeeх Гюнтер Гюнтер,такива цигании и у наща мила родина не бях срещал и то на едно място![]()
![]()
![]()
Чеки само да се разберем...тва не е Гюнтер, а най-вероятно Мехмет


--------------------------------------------------------
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
Fuck the Cola, fuck the pizza...all you need is 6 v redica!!!
--------------------------------------------------------
Хубава кола, която не върви, е като хубава жена, която не прави секс!!!
--------------------------------------------------------
http://www.metacafe.com/watch/181257/bmw_from_hell_2/
- SKISA
-
-
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
айде да се разберем друго.....
чист немец си беше. колата съм я взимал лично,немеца се казва марко дал,говори си перфектно немски,живее в нормална немска къща. на 30г ,имаше още 2 Е30ки-едната кабрио 325,другата купе. около 130 кила,гологлав с много татуировки и разни брънки и железа по муцуната и ушите. приятелката му /или жена/ беше подобна... та хич не беше турчин ,а чист ариец мръсен ,гаден ,и си ме прееба чисто по турски....
чист немец си беше. колата съм я взимал лично,немеца се казва марко дал,говори си перфектно немски,живее в нормална немска къща. на 30г ,имаше още 2 Е30ки-едната кабрио 325,другата купе. около 130 кила,гологлав с много татуировки и разни брънки и железа по муцуната и ушите. приятелката му /или жена/ беше подобна... та хич не беше турчин ,а чист ариец мръсен ,гаден ,и си ме прееба чисто по турски....
- ZLATEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 718
- Регистриран на: 14.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е55
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
м20б25 - антика, няма ги много много
м20б27 - антика, няма ги много много
м50б25 без ванос - моят избор (може и с ванос)
м30б35 - антика, няма ги много много, огромен туч
аз бих заложил (а и заложих преди 3-4 години) на маркирания мотор за кабриото и до момента не съжалявам. чудесно поведение, върви си доволно и за обслужване е ОК. Мотора беше изцяло ребилднат от същия майстор
и всичко ОК. Между другото варианта за мотор с ванос не го изключвай също, на 5цата сложих М50Б25ТУ от английски донор и без абсолютно никакво обслужване си върви вече година и повече от 10 к км безгрижно.
м20б27 - антика, няма ги много много
м50б25 без ванос - моят избор (може и с ванос)
м30б35 - антика, няма ги много много, огромен туч
аз бих заложил (а и заложих преди 3-4 години) на маркирания мотор за кабриото и до момента не съжалявам. чудесно поведение, върви си доволно и за обслужване е ОК. Мотора беше изцяло ребилднат от същия майстор

Има си тяга 740i -> http://www.youtube.com/watch?v=Nt_ZPIrCdEg
- liort
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: Отново! Е30-328,Вайълет... да поразкърша снага..!
Относно избора на двигател, щом си решил да слагаш турбо, имаи предвид , че М30Б35 е доста разтоварен мотор , също така и здрав когато е подържан добре, а и както се изрази един колега М30 е в Топ 10 за Д.В.Г.. Едната ми Е30-ка в момента е с такъв , нямам много преки наблюдения щото я правя 2 седмици и като я подкарам за 2 дни пак се чупи, но не мотора ама шанс, другото което е за тоз мотор моя е с някакъв чип дето като я запаля в гаража не мерише на изгорвли газове а на бензин и харчи около 20л на 100км. От този мотор може да се изкарат доста кончета с турбото.
М50Б25 ин директни наблюдения по-малак разход на гориво, също доста здрав мотор, все пак е и по нов, със сигорност с турбо ще се държи доста добре.
М20Б25 най-слабия от всички горе опоменати, за жалост нямам чак такива наблюдения над този модел, возил съм се в Б27-ца много добре направена сравнение с Б35-та и двете коли с диф 4.27 Б3.5 до 3 неще да захапе асвалта, искам да оточня , че 2.7 тогава беше току що минала разработка което значи , че не е била в най-добрата си форма.
За М30 ще чуеш много противоречиви мнения тежък бил , колата не дозавивала и т.н. аз за сега съм си доволен , а и винаги може да се пипне нещо.
Успех с начинанието...
М50Б25 ин директни наблюдения по-малак разход на гориво, също доста здрав мотор, все пак е и по нов, със сигорност с турбо ще се държи доста добре.
М20Б25 най-слабия от всички горе опоменати, за жалост нямам чак такива наблюдения над този модел, возил съм се в Б27-ца много добре направена сравнение с Б35-та и двете коли с диф 4.27 Б3.5 до 3 неще да захапе асвалта, искам да оточня , че 2.7 тогава беше току що минала разработка което значи , че не е била в най-добрата си форма.
За М30 ще чуеш много противоречиви мнения тежък бил , колата не дозавивала и т.н. аз за сега съм си доволен , а и винаги може да се пипне нещо.
Успех с начинанието...
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани