За всички колеги с 324 тд и 524тд

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от stinkata » 22 Юни 2010, 14:22

Разглобете таблото и му сменете батериите и гледайте за студени спойки

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от dancenation » 28 Сеп 2010, 19:47

Къде по точно се намира този датчик за оборотомера за скоростомера ясно че отзад на дифа ама на оборотомера :roll: .
Иначе доста време не бях влизал и мойта бима през какви ли не мъки премина (родилни мродилни сякакви) та ще гледам да намеря време за колегите с тази модификация д и тд да напиша някои от решенията за техните проблеми че и аз през много минах при решаването им:)
Ще се радвам да помогна :)
skype:dancenation ако някой нещо има наум да пита колкото мога ще помагам
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от deyan-enchev » 29 Сеп 2010, 13:38

е за оборотомера не е ли датчика на маховика :confused:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от stinkata » 29 Сеп 2010, 14:39

Точно така сигнала за оборотите идва от датчика на маховика. компа го преобразува и го пращта в таблото.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: Троян/София
Пол: Мъж
Кара: Е30.......

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от Night_Shadow » 29 Сеп 2010, 14:50

И аз имам проблем с оборотомера,но сигорно е студена спойка.Когато взех бимата неработеше километража след презапояване на цялото табло два пъти всичко се оправи.Така че не изкючвайте и тази възможност ;)

Поздрави на всички дизелчета :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от stinkata » 30 Сеп 2010, 10:16

Съгласен съм но само едно табло от тези скоито съм пробвал тръгна след презапояване и смяна на батерийте. Другите две не. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от dancenation » 30 Сеп 2010, 15:26

Днес едно дъно на лаптоп Хюлед Пакард 2133 МИни с умряло дъно му приложих техниката с печененто в фурна на 186 градуса за 8 мин и да видим ,че ако подейства слагам таблото вътре да го пека на 250 ,че да му се запоят сички студени спойки:)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от deyan-enchev » 16 Окт 2010, 14:13

Рано или късно всяко ГНП протича :mhihi: , добре че има хоремаци като Вари2000 да си купи човек гарнитурки за помпата:

Изображение

За щастие, проблема беше само в долната гарнитурка, точно под управляващия блок ... другите останаха на склад, чакам я сега пак да протече до 2-3 години.
Интересното е че позицията на плочката не може да бъде променяна, като при тдс - което и е добре и зле :yes:

След леко разглабяне един от най-големите ! стигна до проблемната гарнитурка:

Изображение

Ицо позира с "мозъка" на помпата:

Изображение
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от dupeto » 21 Окт 2010, 4:25

Kолега, подобна "пъпка", за червената кръгла част говоря, отдолу на електронната плочка за първи път виждам. бях чел само за подобно нещо. имам 2 помпи, които съм сменял на моята и двете нямат такова животно, можеш да си настроиваш оборотите спокойно, съответно към фаровете и към волана. не съм 100% сигурен но бяха споменали някъде, че това нещо се маха, с цел възможност за регулиране на количество нафта която да влиза в мотора. утре ще проверя на свалената помпа какво точно има, няма там....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от deyan-enchev » 19 Ное 2010, 23:21

deyan-enchev написа:Тъй точно, тая црвена пъпка ти пречи да буташ плочката на моята помпа - доста юзър френдли


Последен ъпдейт от Петъка - въпреки тия пъпки червени, помпата се настройва и оборотите се регулират.

Въпрос - колко мислите че ще издържи дизела на 1.6 бар-а. Ако отговора ви е неясен, ще пиша след време :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от ///Явор » 20 Ное 2010, 8:41

а ве брачед...тя помпата пак течеше след по горната намеса :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от deyan-enchev » 20 Ное 2010, 17:53

Явор написа:а ве брачед...тя помпата пак течеше след по горната намеса :mhihi:


Туй си е съвсем вярно :yes: искаше си професионална намеса от оторизиран сервиз, ама нямам снимки :mhihi: нали трябва да се покаже проблема, и решението.

Та в последствие с бяха сменени всички тия гарнитурки, О пръстени, и сякви други цветни неща от тва пликче горното. И реално вече е суха като пустиня (отвънка) и не тече.
Остават някви минимални насртойки на горивото че на магистралата буустчето стигаше до 24пси което не е здравословно за дизела. Скоро пак ще отида до дизел майсторите да свалят малко оборотите че ще излезе някой буталце - а може и излизането на буталце да даде старта на нов проект, кой знае
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от stinkata » 14 Дек 2010, 18:19

И моито вдигаше 230, докато два пъти не му свалих мотора и не му избамкаха компютрите :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от 6estaka » 14 Дек 2010, 18:50

stinkata написа:И моито вдигаше 230, докато два пъти не му свалих мотора и не му избамкаха компютрите :lol:



Имам компютри за тд...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 6.09.2007
Пол: Мъж
Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд

Мнение от stinkata » 17 Дек 2010, 15:54

Аз продадох колата, иначе мерси колега :)

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook