За всички колеги с 324 тд и 524тд
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Разглобете таблото и му сменете батериите и гледайте за студени спойки
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Къде по точно се намира този датчик за оборотомера за скоростомера ясно че отзад на дифа ама на оборотомера
.
Иначе доста време не бях влизал и мойта бима през какви ли не мъки премина (родилни мродилни сякакви) та ще гледам да намеря време за колегите с тази модификация д и тд да напиша някои от решенията за техните проблеми че и аз през много минах при решаването им:)
Ще се радвам да помогна
skype:dancenation ако някой нещо има наум да пита колкото мога ще помагам

Иначе доста време не бях влизал и мойта бима през какви ли не мъки премина (родилни мродилни сякакви) та ще гледам да намеря време за колегите с тази модификация д и тд да напиша някои от решенията за техните проблеми че и аз през много минах при решаването им:)
Ще се радвам да помогна

skype:dancenation ако някой нещо има наум да пита колкото мога ще помагам
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
е за оборотомера не е ли датчика на маховика 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Точно така сигнала за оборотите идва от датчика на маховика. компа го преобразува и го пращта в таблото.
- Night_Shadow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: Троян/София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30.......
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
И аз имам проблем с оборотомера,но сигорно е студена спойка.Когато взех бимата неработеше километража след презапояване на цялото табло два пъти всичко се оправи.Така че не изкючвайте и тази възможност 
Поздрави на всички дизелчета

Поздрави на всички дизелчета

- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Съгласен съм но само едно табло от тези скоито съм пробвал тръгна след презапояване и смяна на батерийте. Другите две не. 

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Днес едно дъно на лаптоп Хюлед Пакард 2133 МИни с умряло дъно му приложих техниката с печененто в фурна на 186 градуса за 8 мин и да видим ,че ако подейства слагам таблото вътре да го пека на 250 ,че да му се запоят сички студени спойки:)
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Рано или късно всяко ГНП протича
, добре че има хоремаци като Вари2000 да си купи човек гарнитурки за помпата:

За щастие, проблема беше само в долната гарнитурка, точно под управляващия блок ... другите останаха на склад, чакам я сега пак да протече до 2-3 години.
Интересното е че позицията на плочката не може да бъде променяна, като при тдс - което и е добре и зле
След леко разглабяне един от най-големите ! стигна до проблемната гарнитурка:

Ицо позира с "мозъка" на помпата:



За щастие, проблема беше само в долната гарнитурка, точно под управляващия блок ... другите останаха на склад, чакам я сега пак да протече до 2-3 години.
Интересното е че позицията на плочката не може да бъде променяна, като при тдс - което и е добре и зле

След леко разглабяне един от най-големите ! стигна до проблемната гарнитурка:

Ицо позира с "мозъка" на помпата:

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Kолега, подобна "пъпка", за червената кръгла част говоря, отдолу на електронната плочка за първи път виждам. бях чел само за подобно нещо. имам 2 помпи, които съм сменял на моята и двете нямат такова животно, можеш да си настроиваш оборотите спокойно, съответно към фаровете и към волана. не съм 100% сигурен но бяха споменали някъде, че това нещо се маха, с цел възможност за регулиране на количество нафта която да влиза в мотора. утре ще проверя на свалената помпа какво точно има, няма там....
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
deyan-enchev написа:Тъй точно, тая црвена пъпка ти пречи да буташ плочката на моята помпа - доста юзър френдли
Последен ъпдейт от Петъка - въпреки тия пъпки червени, помпата се настройва и оборотите се регулират.
Въпрос - колко мислите че ще издържи дизела на 1.6 бар-а. Ако отговора ви е неясен, ще пиша след време

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
а ве брачед...тя помпата пак течеше след по горната намеса 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Явор написа:а ве брачед...тя помпата пак течеше след по горната намеса
Туй си е съвсем вярно


Та в последствие с бяха сменени всички тия гарнитурки, О пръстени, и сякви други цветни неща от тва пликче горното. И реално вече е суха като пустиня (отвънка) и не тече.
Остават някви минимални насртойки на горивото че на магистралата буустчето стигаше до 24пси което не е здравословно за дизела. Скоро пак ще отида до дизел майсторите да свалят малко оборотите че ще излезе някой буталце - а може и излизането на буталце да даде старта на нов проект, кой знае
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
И моито вдигаше 230, докато два пъти не му свалих мотора и не му избамкаха компютрите 

Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
stinkata написа:И моито вдигаше 230, докато два пъти не му свалих мотора и не му избамкаха компютрите
Имам компютри за тд...

- stinkata
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 6.09.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E34 '94 525 TDS, '90 524 TD
Re: За всички колеги с 324 тд и 524тд
Аз продадох колата, иначе мерси колега 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани