Влезна ми една муха...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 6.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
Мечтае да кара: e30 monster

Мнение от tZv3t0zAr » 19 Юни 2008, 18:12

Ogi написа:а няма ли да ми е по лесно ако взема само касетата от шпера и я сложа в отворения диф... в смисал по бързо и лесно :?:


Tи така или иначе трябва и двата да ги разглобиш еднакво, така че разлика няма, и сам ако нямаш познания не мисля че ще се справиш, щот после пиниона и короната се регулират !

ОФФ :
! Алекс написа:
tZv3t0zAr написа:Точно така !


тоя джип не беше ли на офф роуда миналата събота на Старозаг.бани :roll:

Беше, но това ли е най-важното :mhihi:
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 20 Юни 2008, 12:16

абе реших направо да сложа отворения диф за да видя как ще се държи... пък вече ако ми хареса ще го дам на майстора да сменя да зацепва и т.н. ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 20 Юни 2008, 12:30

Те и така са си къси скоростите,какво очакваш да постигнеш незнам ,ма едва ли ще си доволен ;)
Изображение

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 30 Юни 2008, 11:27

вече съм с диф 4.10 шпер :twisted: даже надвишава ефекта който очаквах и сега колата се държи супер... точно така както я исках...

малко ми куца маскималната но знаех че ще се получи така... и не съжелявам

110 км на 5-та скорост със 4000 оборота :shock: :mhihi:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 30 Юни 2008, 13:35

Tи си по-зле и от мен човече :mhihi: при мен 3500 5-та 100 на 34-ката. Към събора какви обороти бяха...
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

.

Мнение от doko » 06 Юли 2008, 18:10

колега това със размяната на касетите от отворен на шпер вече съм го пробвал не става-ако става дума за малкото прасе- има разлика въвдиаметъра на болтовете на короната изатова не става .а за голямото прасе тоя номер става-

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Re: .

Мнение от Ogi » 07 Юли 2008, 17:39

doko написа:колега това със размяната на касетите от отворен на шпер вече съм го пробвал не става-ако става дума за малкото прасе- има разлика въвдиаметъра на болтовете на короната изатова не става .а за голямото прасе тоя номер става-


е как така не става като вече е направено :twisted:

от малкото на малкото прасе да се прехвърли няма проблем...


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 07 Юли 2008, 19:07

Споко на Алекс е30ката е на 150 с 4500, ама така е, кат са слагат дифове с 4,++ предавателни числа :mhihi: са ако се тури на е30ката и кутия от е36, ша стане на 5та 130 прекъсвач :mhihi:

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 11 Юли 2008, 13:52

sonny написа:Споко на Алекс е30ката е на 150 с 4500, ама така е, кат са слагат дифове с 4,++ предавателни числа :mhihi: са ако се тури на е30ката и кутия от е36, ша стане на 5та 130 прекъсвач :mhihi:


и ще му гори 30/100 извънградско :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 23.12.2005

Мнение от kosa4a » 19 Юли 2008, 13:14

бат колю направи на един колега с М50 б20 ванос. отворения диф с карантий от е30 сков 4.10. и на 5 170 км забиваше муцунка. и само информативно : на първия месец започна да вие и дори стърже, а на втория беше опелото. моето мнение че тези регулировки на корона - пиньон се правят в заводски условия . нищо против човека , ама... сичко стана на пюре :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Мнение от KriK4eTo » 28 Юли 2008, 17:36

Тов в тоя случаи нямаше разваляне на реглажи просто шпер касетата се сдоби с корона за диф. 4.10 и съответно отиде в диф. които е с пинион 4.10 и заспа работата .Оги кат забие от 2-ра ,3-та присвирват гумите и са гони с Иеските :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 28 Юли 2008, 23:15

:mhihi:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 28 Юли 2008, 23:27

само дет има два вида касети при е30 и само единия от тях стаа на е36, а двете на е30 не са взаимно заменяеми

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 23.12.2005

Мнение от kosa4a » 03 Авг 2008, 21:52

заспа и сега нема събуждане :mhihi: :mhihi: :mhihi: нп

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook