За всички, които имат проблеми с карбураторите

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 07 Фев 2008, 1:50

Това е много изпитан метод с ладовите карбуратори, но аз все си мисля, че този карбуратор не може да захрани напълно мотора - не глъхнат ли при високи обороти? (над 5000 примерно). Иначе съм карал и такава, палеше отлично - студена, топла, държеше си обороти всичко ток, но не съм давал толкова много газ.
BMW only!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 07 Фев 2008, 10:41

лично аз съм слагал такъв карбуратор на М10Б20 и освен че загубих малко при ускорението, нямах проблеми за нищо друго, писах по горе кога съм го слагал на тогавашната ми Е21 и знам че до миналата година вървеше все с този карбуратор, но после колата я продадоха в Шумен мисля и вече нямам информация
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 20 Фев 2008, 18:53

Аз ще звъня тия дни на въпросния човек, че дано помогне.

Иначе ето малко информация за тая гад Pierburg 2BE
http://www.ruddies.business.t-online.de/serv2be.htm

И един нов: http://cgi.ebay.es/VERGASER-PIERBURG-2B ... dZViewItem
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 1.03.2008
Местоположение: Под тепетата на сянка

Мнение от Antifen » 01 Мар 2008, 2:53

Той Ладовия карб,има доста модели. Доста комбинации дифузьори,жиглори въздушни/горивни могат да се направят до постигане на задоволителен ефект от него. Сам по себе си,не е нищо сложно. За Солекс ,не говорим,той е друга тема. Колегата беше тръгнал да търси вакуумен от 2105/2107. Аз не виждам разлика в тях,освен в размера на дифузьорите и съответните жигльори. Препоръчах му да търси 2101/2106 карб. с принудително отваряне на 2-ра камера. А,и ако някой се притеснява от ,,недохранване" на мотора,от страна на Ладовия карбуратор - е , тия карбуратори могат да хранят доста щедро и много по-лакоми мотори от М10В18 на BMW. Аз за сега,седя и чакам нещо от Porostorm. Ако нещата потръгнат, може да пусне негова си тема, придружена със снимки на операцията. Явно и на този автомобил ще отрежа гениалната инженерна немска мисъл, която го е сполетяла в зародиш.
Подпис:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 02 Мар 2008, 12:53

взимате един карбуратор от жигула без никви вакууми и такива порнографии,той си е изцяло механичен ,като дадеш газ и двете клапи се отварят едновременно и глей ко може тоз М10 :mhihi: ,само му сменете жигльори с такива за 1500 и мисля че няма да разберете разлика с тоя пиербург само тря някой да ви го центрова кат хората :D
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 02 Мар 2008, 15:46

Ма той и вакумния става много лесно механичен :winky:

и ний сме карали сделано някога :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 626
Регистриран на: 21.11.2006
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport

Мнение от 320iPower » 02 Мар 2008, 17:11

някои ако му трябва Pierburg 2BE
имам го свален от колата,за 5 месеца от как я карах с тоя мотор и карб не съм имал нито един проблем
някои ако му тряя да дава предложения със сичките неща по него

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 1.03.2008
Местоположение: Под тепетата на сянка

Мнение от Antifen » 03 Мар 2008, 0:51

За клапите на камерите, не съм съгласен. Първа се отваря до определено положение (втора седи затворена, но леко притворена,има си регулиращо винтче) . Вече,по -нататък лостчето на първа камера започва да избутва това на втора и я изравнява успоредно с положението на първата. Идеята,да се ,,механизира" Озон/ Озон 2, не води до космически ефект.

А ,жигльорите....там е много относително. Един и същ мотор,може и да върви/не върви със съответните за него комплект жигльори. ;) Ще се пробва.

ПС Айде бе, вземи го този карбуратор и да го слагаме вече.
Подпис:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: добрич
Пол: Мъж
Кара: E30 323i touring
Мечтае да кара: всякакво М3

Мнение от kakd4 » 16 Апр 2008, 21:55

смених 2 карбуратора само проблеми.накрая приспособих един от лада.с добри настройки колата направо полудя

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook