Докторски вал........?!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
tonkata написа:...
Ако гледаш само пауъра слагай турбинка, ама има голяма разлика м/у атмосферен и турбо мотор

Някой хора не търсят само пика на мощност ами тъсят други неща който правят колата приятна за каране



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Дилян Пенчев написа:tonkata написа:...
Ако гледаш само пауъра слагай турбинка, ама има голяма разлика м/у атмосферен и турбо мотор
Някой хора не търсят само пика на мощност ами тъсят други неща който правят колата приятна за каране![]()
Аха





- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
я разгледайте тук.....и си кажете мнението
http://dbilas.com/dbilas_eng/index.htm

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
а каква е играта с асиметричните валове......?! 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
Братчед, моето мнение е че концепта на твоята е30ка изобщо не е за валове.
По добре мисли за турбо според мен. С валовете може да забравиш за градско. С малките валове (градуси) не си заслужава, за големите дискомфорта е дразнещ за града и то много. Ще ти трябват дюзи, преработва се и коляновия, кобилици, компютър 100% нов, тарелки и т.н. Ще искаш после дросели, генерация....
Бях на прага преди една седмица изтекоха валове дбилас, с колянов, с почти всички неща за м42 които до последно бил въртял до 9000 дори говорих с момчето на което е била колата (дрифт ис-ка) , обаче тва е реннмашина вече отвсякъде. Дори съм чел по форумите че само с дросели на дбила, дето струват майка си и баща си и тея са добри по принцип пак е кофти да караш градско, че при ниските и празния ход постоянно има предърпване и ала-бала.
За мен турбо е по-добрия вариант, несъм запознат с турбините изобщо обаче колкото знам за атмосверките ми стига да ти кажа че не са за градски условия. Така или иначе правата линия на върт. момент на турбото с нищо друго няма да я постигнеш, а за да дрифтиш точно такава ти трябва...........
По добре мисли за турбо според мен. С валовете може да забравиш за градско. С малките валове (градуси) не си заслужава, за големите дискомфорта е дразнещ за града и то много. Ще ти трябват дюзи, преработва се и коляновия, кобилици, компютър 100% нов, тарелки и т.н. Ще искаш после дросели, генерация....
Бях на прага преди една седмица изтекоха валове дбилас, с колянов, с почти всички неща за м42 които до последно бил въртял до 9000 дори говорих с момчето на което е била колата (дрифт ис-ка) , обаче тва е реннмашина вече отвсякъде. Дори съм чел по форумите че само с дросели на дбила, дето струват майка си и баща си и тея са добри по принцип пак е кофти да караш градско, че при ниските и празния ход постоянно има предърпване и ала-бала.
За мен турбо е по-добрия вариант, несъм запознат с турбините изобщо обаче колкото знам за атмосверките ми стига да ти кажа че не са за градски условия. Така или иначе правата линия на върт. момент на турбото с нищо друго няма да я постигнеш, а за да дрифтиш точно такава ти трябва...........
Най-мразя да съм прав!!!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
говорейки за турбо м20 - на колко макс налягане може да изкара със сток бутала и биели
с асиметрияния вал се постига по-равномерен празен ход като че ли , и на ниските са малко по-добре . На ДБилас съм слагал на 2,0 8клапанов бенз мотор и на ТДИ 110,и двата асимиетрични и доста ободриха целия рейндж

с асиметрияния вал се постига по-равномерен празен ход като че ли , и на ниските са малко по-добре . На ДБилас съм слагал на 2,0 8клапанов бенз мотор и на ТДИ 110,и двата асимиетрични и доста ободриха целия рейндж
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
bravo написа:Братчед, моето мнение е че концепта на твоята е30ка изобщо не е за валове.
Злати тука си прав.
bravo написа:По добре мисли за турбо според мен. ............... а за да дрифтиш точно такава ти трябва...........
Ама с това турбо не мога да се съглася, особено ако говорим за дрифтачка в България, тука в БГ няма на нито едно място на което да може да се разгърне кола с турбо и да дрифти, ако обаче целта е просто силови поднасяния на задницата които са безцелни и са просто за фън, тогава съм съгласен с турбото

П.С. Може и да не съм разбрал нещо, ако е така поправиме

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


както казах нито съм карал кой знае какви турбинирани коли, нито съм карал скоро из БГ, ито пък си имам понятие от турбини. Но каквато и да му е целта турбинираната кола е по близо до евридейкола от колкото пилена атмосверка. Просто до колкото съм запознат с проекта му не е много за валове.Или му трябват най-най нормални шрик валове които са предвидени за улицата (има си такива, предлагат се, запознат съм за м42, става 170к.с. при 7500 об мисля, 286 градуса ако не се лъжа) ефектна няма да е поразителен но ще се усеща и ще са съвсем леко некомфортни за ежедневието...
Най-мразя да съм прав!!!
Слагай турбо брат, че после съм аз наред
Ако ще я караш само на калояново и из планините може би по удачно би било да я изпилиш. Темата не е да ти даваме акъл какво да правиш и как да го направиш, но ще ти кажа аз какво бих направил. Пълен ребилд на мотора (най вероятно си го направил вече) и една турбоконверсия с ниско налягане и колата ще стане доста приятна за каране

Ако ще я караш само на калояново и из планините може би по удачно би било да я изпилиш. Темата не е да ти даваме акъл какво да правиш и как да го направиш, но ще ти кажа аз какво бих направил. Пълен ребилд на мотора (най вероятно си го направил вече) и една турбоконверсия с ниско налягане и колата ще стане доста приятна за каране

Take Me to the Hospital...
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Много ги слагате тия турбота бе
то ако ставаше така всяка 2-ра е30-ка щеше да е турбо
то не че не е де ама 




Turbo-Lag написа:Много ги слагате тия турбота бето ако ставаше така всяка 2-ра е30-ка щеше да е турбо
то не че не е де ама

Аз съм вече стар за да си давам мнението


http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
roko написа:Turbo-Lag написа:Много ги слагате тия турбота бето ако ставаше така всяка 2-ра е30-ка щеше да е турбо
то не че не е де ама
![]()
Аз съм вече стар за да си давам мнението,но пътя не е само права и ''онези''+50к.с не са решаващи за да се наслаждаваме от шофирането
уффф стар бил

то ако не бях на твоето мнение няма6е да си оби4ам толкова малолитражката

Най-мразя да съм прав!!!
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
roko написа:Turbo-Lag написа:Много ги слагате тия турбота бето ако ставаше така всяка 2-ра е30-ка щеше да е турбо
то не че не е де ама
![]()
Аз съм вече стар за да си давам мнението,но пътя не е само права и ''онези''+50к.с не са решаващи за да се наслаждаваме от шофирането
Точно поради тази причина ника ми е турбо-ЛАГ, щото всички казват яката работа - турбо много мощност съответно голям момент звук едно друго ама всички го забравят тоя ЛАГ който е най гадното нещо




69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани