Регулатор напрежение? (алтернатор)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 10 Яну 2008, 21:24

На пълно нормално е това напрежение в запалката

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 10 Яну 2008, 21:39

Значи пак се връщам в начална точка :roll:
Вчера цял ден карах със забит в запалката мултицет но нищо подозрително не забелязах в показателите, а проблема си остава..
Последна промяна Новини на 15 Яну 2008, 23:28, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 10 Яну 2008, 21:55

Пробвай със смяна на регулатора но е по добре да се разглоби генератора да се проверят диодите спойките колектора всички тия неща са от значение УСПЕХ!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 10 Яну 2008, 21:55

Пробвай със смяна на регулатора но е по добре да се разглоби генератора да се проверят диодите спойките колектора всички тия неща са от значение УСПЕХ!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 10 Яну 2008, 22:45

!!Asen_X написа:
valentino написа:Не съм сигурен 100%,но все си мисля че и контролната лампа за заряда на арматурното табло влиза във веригата на алтернатора(някои си го знаят като динамо,ама има разлика).
Аз на твое място бих ползвал стрелкови уред-при него по-лесно се вижда промяната на напрежението по мърдането на стрелката.
За мен в тоя студ е нормално 14.1-14.4 волта да е.Лятото 13.8 волта.Не трябва рязко да скача обаче.


Въпроса е дали е нормално напрежението в запалката да е 14 волта и да варира с по около 0.5 нагоре-надолу?

На запалката е толкова колкото и на акумулатора.Ако под 1500 оборота леко пада е нормално.Ако работи над тези обороти не би трябвало да скача.Ако работи на едни обороти(примерно 2500) и напрежението се мени(скача) не е нормално.
Ако искаш да мериш прецизно по-добре прекарай два кабела директно от акумулатора и мери на тях.Така ще елиминираш предпазителя на запалката(хлабава връзка).
Ако имаш възможност отвори и кутията с предпазителите(бушоните).Там влиза кабел от акумулатора и е стегнат вътре в кутията с винт.Стегни го тоя винт.
Megasquirt & Megaview user

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e39 3.0d 01г.
Мечтае да кара: Вече го кара

Мнение от Dragon4e » 11 Яну 2008, 0:12

при перфектен генератор и реле-регулатор зареждането е 13.8-14в. ако се появява секундно увеличаване на напрежението значи има пробив в реле-регулатора който се намира върху генератора и върви заедно с четките. Мойто мнение е да го смениш мисля че трябва да се оправи

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 11 Яну 2008, 0:13

Преди малко като се прибирах бях вързал мултицета към запалката и сгащих колко е волтажа в момента в който проблема се проявява - отчетох го два пъти в движение и двата пъти беше около 17 волта в продължение на няколко секунди. :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: e39 3.0d 01г.
Мечтае да кара: Вече го кара

Мнение от Dragon4e » 11 Яну 2008, 0:18

!!Asen_X написа:Преди малко като се прибирах бях вързал мултицета към запалката и сгащих колко е волтажа в момента в който проблема се проявява - отчетох го два пъти в движение и двата пъти беше около 17 волта в продължение на няколко секунди. :shock:

сменяй плочката/реле-регулатора/ и гас

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 11 Яну 2008, 0:20

Dragon4e написа:
!!Asen_X написа:Преди малко като се прибирах бях вързал мултицета към запалката и сгащих колко е волтажа в момента в който проблема се проявява - отчетох го два пъти в движение и двата пъти беше около 17 волта в продължение на няколко секунди. :shock:

сменяй плочката/реле-регулатора/ и гас


Явно натам отиват нещата. ;)

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook