Аз пак с моя проблем...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 10 Сеп 2007, 21:05

Автомобилите с катализатор по правило не трябва да изпускат бензинови пари в атмосферата.Та като спреш да караш бензиновите пари се събират в онова дето влизат маркучи 3 и 5.На български се казва "филтър с активен въглен".Въглена ги поглъща(парите от бензина).После като запалиш колата парите влизат през клапана 1 в смукателните тръби да изгорят в двигателя.Клапана седи отворен като работи двигателя.
Като махнеш катализатора няма нужда да пипаш и да преправяш по тия неща от картинката.
Megasquirt & Megaview user

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 15 Сеп 2007, 5:05

само да кажа че смених ТПС-то и съм в прбен период, като си ходя на 01.10 към БГ ще монтирам и един взет на заем дебитометъд който да тествам до БГ, че точно на дълъг път са проблемите.
Най-мразя да съм прав!!!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 15 Сеп 2007, 9:15

Злати, кога си идваш?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 15 Сеп 2007, 10:00

Звънни като си в Сливен, че все се разминаваме :) Нали ми имаш номера.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 15 Сеп 2007, 16:46

плана е да се присъединя към бандата от Сан Ремо и да се пребиераме заедно. Ако всичко е точно на 01-02.10 тръгвам.
между другото ТПС-то вътре има една гумичка която е около самата врътка и тя беше закъсана.... сега незнам въобразявам ли си или колата върви по-добре... :uups:
Най-мразя да съм прав!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 21 Окт 2007, 5:28

Такааааа, върнах се по живо по здраво от БГ.
На отиване към БГ никакъв проблем, но на връщане запчна пак да прекъсва. Спрях смених дебитометъра и колата стана друга. Бреееееей родих се. Все си виках ИС-а бил нервен тва е нормално(не прекъсването а по принцип) , сега колата се промени много, на ниските обороти между 1000-2000 се подобри, промени се звука малко абе супер. Оказа се че всичко е от шибания дебитометър. Благодаря на всички отзовали се за помоща.
Най-мразя да съм прав!!!

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 21 Окт 2007, 5:39

bravo написа:Такааааа, върнах се по живо по здраво от БГ.
На отиване към БГ никакъв проблем, но на връщане запчна пак да прекъсва. Спрях смених дебитометъра и колата стана друга. Бреееееей родих се. Все си виках ИС-а бил нервен тва е нормално(не прекъсването а по принцип) , сега колата се промени много, на ниските обороти между 1000-2000 се подобри, промени се звука малко абе супер. Оказа се че всичко е от шибания дебитометър. Благодаря на всички отзовали се за помоща.

а колко километра мина с дебитомера?щото ми се струва(дано да не съм прав де) ,че прекъсването няма да спре.имал съм такъв случай със същите симптоми и се оказа датчик на колянов вал(crankshaft pulse generator).даже беше пак на ис-ка с мотроник 1.7....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 21 Окт 2007, 10:59

Браво, абе човек аз изобщо не разбрах, че си бил ти с черната ИС-ка на летището :) ... аз съм тоя дето се качи при теб да се вози :D , когато се пускахте с черната петица и таксито неделя вечерта.
Мога да кажа само едно ... твоята ИС-ка върви към 2 коли повече от моята ;) ... незнам с какъв диф си (моя идва малко дълъг и колата като вкарам втора по очи направо), но много добре върви. А ако знаех, че ще пътуваш към ГЕрмания можеше нещо да комбинираме, че и аз си пътувах тия дни .. но карай ... зимата, ако ще си ходиш може да се разберем да пътуваме заедно 2-те Е30-ки :D
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 21 Окт 2007, 14:38

sachs написа:.......имал съм такъв случай със същите симптоми и се оказа датчик на колянов вал(crankshaft pulse generator).даже беше пак на ис-ка с мотроник 1.7....

ами тя винаги прекъсваше след 600км константно каране и сега пак така се случи. Преди Бда пеща започна да прекъсва и като го смених следващите 1200км но проблем.
Браво, абе човек аз изобщо не разбрах, че си бил ти с черната ИС-ка на летището Smile ... аз съм тоя дето се качи при теб да се вози Very Happy

божееее как се разминахме, бе то доста хора успях да заблудя щото всички чакаха да видят немски номера , а аз я пререгистрирах и ..... :mhihi:
между другото аз бях сложил отзад едни зимни 195ци които бяха на 10на години да пързалям насам натам и с тях неможех да тръгвам много...
но колата като смених дебитометъра определено се промени.
Най-мразя да съм прав!!!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 22 Окт 2007, 10:11

Аз също имах подобен проблем и 6 месеца не мога да разбера какво става :shock: мойта даже на по къси растояния го правеше 50-100 км. Накрая отивам при един познат с диагностична апаратура и викам ся ше се мери всичко датчик по датчик и жица по жица, накрая се оказа кофти контакт в куплунга на дебитомера и в куплунга на ЕКУ-то, кат ги оправих все едно карам друга кола :D

П.С. Bravo твойта кола със сток валове ли е ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 22 Окт 2007, 21:37

да само чипче има... ма се държи прилично :mhihi:
Най-мразя да съм прав!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 22 Окт 2007, 22:08

Потвърждавам :) ... направи ми много добро впечатление :D
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 23 Окт 2007, 9:18

AlibiTu написа: ... направи ми много добро впечатление :D


И на мен ми направи впечатление :D за това и питах, има интересен празен ход, затова и питах за валовете :winky:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook