Аз пак с моя проблем...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Автомобилите с катализатор по правило не трябва да изпускат бензинови пари в атмосферата.Та като спреш да караш бензиновите пари се събират в онова дето влизат маркучи 3 и 5.На български се казва "филтър с активен въглен".Въглена ги поглъща(парите от бензина).После като запалиш колата парите влизат през клапана 1 в смукателните тръби да изгорят в двигателя.Клапана седи отворен като работи двигателя.
Като махнеш катализатора няма нужда да пипаш и да преправяш по тия неща от картинката.
Като махнеш катализатора няма нужда да пипаш и да преправяш по тия неща от картинката.
Megasquirt & Megaview user
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Звънни като си в Сливен, че все се разминаваме
Нали ми имаш номера.

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Такааааа, върнах се по живо по здраво от БГ.
На отиване към БГ никакъв проблем, но на връщане запчна пак да прекъсва. Спрях смених дебитометъра и колата стана друга. Бреееееей родих се. Все си виках ИС-а бил нервен тва е нормално(не прекъсването а по принцип) , сега колата се промени много, на ниските обороти между 1000-2000 се подобри, промени се звука малко абе супер. Оказа се че всичко е от шибания дебитометър. Благодаря на всички отзовали се за помоща.
На отиване към БГ никакъв проблем, но на връщане запчна пак да прекъсва. Спрях смених дебитометъра и колата стана друга. Бреееееей родих се. Все си виках ИС-а бил нервен тва е нормално(не прекъсването а по принцип) , сега колата се промени много, на ниските обороти между 1000-2000 се подобри, промени се звука малко абе супер. Оказа се че всичко е от шибания дебитометър. Благодаря на всички отзовали се за помоща.
Най-мразя да съм прав!!!
bravo написа:Такааааа, върнах се по живо по здраво от БГ.
На отиване към БГ никакъв проблем, но на връщане запчна пак да прекъсва. Спрях смених дебитометъра и колата стана друга. Бреееееей родих се. Все си виках ИС-а бил нервен тва е нормално(не прекъсването а по принцип) , сега колата се промени много, на ниските обороти между 1000-2000 се подобри, промени се звука малко абе супер. Оказа се че всичко е от шибания дебитометър. Благодаря на всички отзовали се за помоща.
а колко километра мина с дебитомера?щото ми се струва(дано да не съм прав де) ,че прекъсването няма да спре.имал съм такъв случай със същите симптоми и се оказа датчик на колянов вал(crankshaft pulse generator).даже беше пак на ис-ка с мотроник 1.7....
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Браво, абе човек аз изобщо не разбрах, че си бил ти с черната ИС-ка на летището
... аз съм тоя дето се качи при теб да се вози
, когато се пускахте с черната петица и таксито неделя вечерта.
Мога да кажа само едно ... твоята ИС-ка върви към 2 коли повече от моята
... незнам с какъв диф си (моя идва малко дълъг и колата като вкарам втора по очи направо), но много добре върви. А ако знаех, че ще пътуваш към ГЕрмания можеше нещо да комбинираме, че и аз си пътувах тия дни .. но карай ... зимата, ако ще си ходиш може да се разберем да пътуваме заедно 2-те Е30-ки 


Мога да кажа само едно ... твоята ИС-ка върви към 2 коли повече от моята


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
sachs написа:.......имал съм такъв случай със същите симптоми и се оказа датчик на колянов вал(crankshaft pulse generator).даже беше пак на ис-ка с мотроник 1.7....
ами тя винаги прекъсваше след 600км константно каране и сега пак така се случи. Преди Бда пеща започна да прекъсва и като го смених следващите 1200км но проблем.
Браво, абе човек аз изобщо не разбрах, че си бил ти с черната ИС-ка на летището Smile ... аз съм тоя дето се качи при теб да се вози Very Happy
божееее как се разминахме, бе то доста хора успях да заблудя щото всички чакаха да видят немски номера , а аз я пререгистрирах и .....

между другото аз бях сложил отзад едни зимни 195ци които бяха на 10на години да пързалям насам натам и с тях неможех да тръгвам много...
но колата като смених дебитометъра определено се промени.
Най-мразя да съм прав!!!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Аз също имах подобен проблем и 6 месеца не мога да разбера какво става
мойта даже на по къси растояния го правеше 50-100 км. Накрая отивам при един познат с диагностична апаратура и викам ся ше се мери всичко датчик по датчик и жица по жица, накрая се оказа кофти контакт в куплунга на дебитомера и в куплунга на ЕКУ-то, кат ги оправих все едно карам друга кола
П.С. Bravo твойта кола със сток валове ли е ?


П.С. Bravo твойта кола със сток валове ли е ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Потвърждавам
... направи ми много добро впечатление 


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
AlibiTu написа: ... направи ми много добро впечатление
И на мен ми направи впечатление


Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани