Възстановяване на ръждиви хромирани брони ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
и аз мисля, че добре би станало ако ги минеш със спрей за ръжда и после си ги пръснеш някакъв цвят ... не друго ама доста по ефтинко ще ти легне от никелиране.
бтв знаете ли читави такива дето полират или никелират или не знам там ко праят джантите та да лъснат, че мойте са разглобяеми и са им наръждясали всичките винтчета - дразнят ме безумно

- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Да, убедихте ме да не се занимавам. Като усетя някакви финансови постъпления ще си търся други брони. Всъщност от троен стоп могат да се сложат, нали? Защото ми се струва, че ще изглеждат готино, а тъй или иначе ще купувам брони, направо да са от троен стоп, а не метални от двоен. Но малко ще изчакам, щото има още доста неща по тази кола, които ще погълнат пари.
п.с. Иначе благодаря за идеите, аз си мислех, че zAcK се бъзика, но явно и калайдисването било сериозно предложение
п.с. Иначе благодаря за идеите, аз си мислех, че zAcK се бъзика, но явно и калайдисването било сериозно предложение

BMW only!
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
не си правя майтап ама пробвай с вълнен парцал и цимент ,цимента сух да не объркаш с вода и да бетонираш колата
и повечко търпение и яко търкане
пробвал съм и има резултат 



BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
никелирането е дълъг и сложен процес(бащта ми беше начлник цех за никелиране от там знам)парво се помеднява детайла после се никелира и полира за блясък.Та едно че е скъпо и второ че за да стане хубав и траен никела трябват много добавки за материяла а са съпи и много фирми не ги сладат...та ....пробвай да ги натъркаш с финна шкурка или едно време ги търкаха с цимент...
и после от време на време мажеш м.масло.(това е само ако дефектите не са големи)На времето имах полски фиат и така му поддържах броните

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
M-TEAM написа:не си правя майтап ама пробвай с вълнен парцал и цимент ,цимента сух да не объркаш с вода и да бетонираш колатаи повечко търпение и яко търкане
пробвал съм и има резултат
Колегата е прав едно време така сам си лъскал каплите на колелото ама трее и по малко води4ка да слагаш на парцала- без маитап пробваи и пиши за резолтата
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Аз ще ти кажа много по икономичен начин,поне го пробвах на джантите си(не знам дали за мен ставаше дума в по-горните постове).Отиваш в най-близкия магазин и си купуваш един препарат нарича се "фаянс"струва 80ст.,почти навсякаде го има.Търси гръцки по е хубав.Пръскаш с него и след 20 минути исплакваш с вода.Перфектна работа ми свърши,като знам какви ми бяха джантите 

Таралежа е странна птица,не го ли ритнеш не излита 





- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Мъчих, търках здраво с медикса и се позчистиха малко, но прецених, че щетите са твърде големи и ги пляснах черен мат
Сега са черни, нямаше друг начин просто, стоят що-годе добре, ще си търся други брони като ми омръзнат тези.

BMW only!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани