Вид рейка?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Както написах по-горе, аз съм с рейка от Е36. 3.(и нещо) оборота. Предавателните числа са горе долу така: Е30 20.5:1, Е30 М3 18.*:1, Е36 16.*:1 ...
Мога само да препоръчам да се мине към Е36 рейка. Става 1:1, особено ако си имаш вече серво. Аз нямах и си сложих помпа от М40, стойка от М40, шайба от Е36 М42Б18 и рейка от Е36 .. а и ваничката с маркучите са от М40.
Колата стана супер пъргава и за писта е голям +. За дрифт обаче ми се струва че без серво по-добре се връщаше волана, но аз и не съм пробвал кой знае какви преплъзвания.
Мога само да препоръчам да се мине към Е36 рейка. Става 1:1, особено ако си имаш вече серво. Аз нямах и си сложих помпа от М40, стойка от М40, шайба от Е36 М42Б18 и рейка от Е36 .. а и ваничката с маркучите са от М40.
Колата стана супер пъргава и за писта е голям +. За дрифт обаче ми се струва че без серво по-добре се връщаше волана, но аз и не съм пробвал кой знае какви преплъзвания.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
да. ама ако си с м50,нестаа баш
..трее малко да слезе надолу рейката 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Явор написа:да. ама ако си с м50,нестаа баш..трее малко да слезе надолу рейката
Под гредата ли се хваща?
Нали иначе е от горе и има вариант за изместване по напред и по назад.
Поне при мене имаше по два отвора на гредата


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
двата отвора ги имат всичкиvld написа:Явор написа:да. ама ако си с м50,нестаа баш..трее малко да слезе надолу рейката
Под гредата ли се хваща?
Нали иначе е от горе и има вариант за изместване по напред и по назад.
Поне при мене имаше по два отвора на гредата


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
bravo написа:аз съм с М3 рейка и също съм много доволен...според мен плюса на е30 м3 рейката пред тая на е36 е че волана е по-тежък....защото мен лек волан адски много ме дразни.....
О на Е36 са от най леките


- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
верно е че на е36ците сервото е тежко но на мен тва ми допада.....кат подкарах едно голфче3ка и щех да се фърля в първия завой щот си се стегах кат чели завивам с е36тоvld написа:bravo написа:аз съм с М3 рейка и също съм много доволен...според мен плюса на е30 м3 рейката пред тая на е36 е че волана е по-тежък....защото мен лек волан адски много ме дразни.....
О на Е36 са от най леките



Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Ivailo_Litsov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 25.06.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
Явор написа: двата отвора ги имат всичките са за хидравлична или за нормална,че са различни
дибре а може ли някое друго въпросче

понеже скоро си сменях рейката(механична) и аз това се зачудих,на кои дупки да я сложа.И реших на по-предните,та има ли някакво значение,между другото после се появи някакво странно биене на пълно завиване сякаш накрайника опира някъде в джантата или и аз не знам къде ,гледах ама нищо не видях.
И още едно въпросче напълно заменяеми ли са механичните рейки от Е36 на Е30.
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
М50 ако е от Е36 имаш проблем с рейката да. Решението което дават е картер и помпа от Е34.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
че то неможе с друг веAlibiTu написа:М50 ако е от Е36 имаш проблем с рейката да. Решението което дават е картер и помпа от Е34.



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Мммда ... тва бях забравил, че в мануалите М50 в Е30
имаше и ендо такова уеко преправяне рейката да слезне надолу. 


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
хидравлична седи на по вътрешнитеIvailo_Litsov написа:аре сега някой да отговори на моите въпроси


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани