кое е по добро 318is vs 320i
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
?
малко е тъпо сравнението на тези двиг-ли.
м20-м40
м50-м42
...аз тъй си мисля че е по-честно!
м20-м40
м50-м42
...аз тъй си мисля че е по-честно!
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Хората които имат 6-ци ест. ще кажат 6-така, а другите ще кажат ИС-ката. Като изключим звука на 6-така всичко друго е в полза на ИС-ката. По-бърза, по-икономична, По-нов двигател.... Ако ще е 6-так поне 323 ... щото върви повече от ИС-ка 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
а аз кво да кажа
много зависи от исовете 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
AlibiTu написа:Хората които имат 6-ци ест. ще кажат 6-така, а другите ще кажат ИС-ката. Като изключим звука на 6-така всичко друго е в полза на ИС-ката. По-бърза, по-икономична, По-нов двигател.... Ако ще е 6-так поне 323 ... щото върви повече от ИС-ка

- Новини
-
M42B18 vs. M20B20
Този въпрос е повдиган неколкократно тук, така че потърси с търсачката. Старите теми по въпроса доста добре обясняват плюсовете и минусите и на двата двигателя и ще ти бъдат по-полезни, отколкото бълвоча, с който тази тема се понапълни.
И все пак....
Преди да си избера сегашното зверче, бях пред същата дилема и след разговори с ентусиасти тук и много четене се спрях на М42.
Това си е нервак двигател, динамичен и пъргав. Просто чудесен за градско шофиране и със сравнително умерен разход.
Да видим с какво превъзхожда 320i: По-нисък разход, повече мощност в ниските обороти, значително повече динамика, чудесен старт, страхотен throttle response! Към всичко това добавяме и факта, че за разлика от М20-ката, М42 е с агренажна верига.
М20В20 също си има своите преимущества, но те са по-скоро косвени в това сравнение. Според мнозина е по-надежден от М42, не е толкова капризен откъм консумативи, във високите обороти усещането е съвсем друга бира и звука... о Господи, звука на шестака...
Дано съм ти бил полезен
П.С. Разчистих темата от бълвоча. Бъдете по-сдържани и не се отклонявайте от темата!
Този въпрос е повдиган неколкократно тук, така че потърси с търсачката. Старите теми по въпроса доста добре обясняват плюсовете и минусите и на двата двигателя и ще ти бъдат по-полезни, отколкото бълвоча, с който тази тема се понапълни.
И все пак....
Преди да си избера сегашното зверче, бях пред същата дилема и след разговори с ентусиасти тук и много четене се спрях на М42.
Това си е нервак двигател, динамичен и пъргав. Просто чудесен за градско шофиране и със сравнително умерен разход.
Да видим с какво превъзхожда 320i: По-нисък разход, повече мощност в ниските обороти, значително повече динамика, чудесен старт, страхотен throttle response! Към всичко това добавяме и факта, че за разлика от М20-ката, М42 е с агренажна верига.

М20В20 също си има своите преимущества, но те са по-скоро косвени в това сравнение. Според мнозина е по-надежден от М42, не е толкова капризен откъм консумативи, във високите обороти усещането е съвсем друга бира и звука... о Господи, звука на шестака...

Дано съм ти бил полезен

П.С. Разчистих темата от бълвоча. Бъдете по-сдържани и не се отклонявайте от темата!
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
!!Asen_X написа:M42B18 vs. M20B20
за разлика от М20-ката, М42 е с агренажна верига.![]()
Ок нещо не схванах М20 не с ангренажна верига така ли ???
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
oldskool написа:аз съм сигурен че едно 318 с м10, с шрик и карбуратори ше опъне ушите на 325ис на късо трасе, само защото е с далеч по-добър баланс
Аз съм голям фен на М10, но не разбрах къде му видя баланса - ако има по-гадно работещ мотор от М10 - то това е единствено М40


viper написа:oldskool написа:аз съм сигурен че едно 318 с м10, с шрик и карбуратори ше опъне ушите на 325ис на късо трасе, само защото е с далеч по-добър баланс
Аз съм голям фен на М10, но не разбрах къде му видя баланса - ако има по-гадно работещ мотор от М10 - то това е единствено М40А пък и с тоя шрик.. плаша се за какъв празен ход говориме. Иначе за вървене - не коментирам
цялата кола е с по-добър баланс
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
oldskool написа:аз съм сигурен че едно 318 с м10, с шрик и карбуратори ше опъне ушите на 325ис на късо трасе, само защото е с далеч по-добър баланс






- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
bmw maniqk ivo bmw написа:oldskool написа:аз съм сигурен че едно 318 с м10, с шрик и карбуратори ше опъне ушите на 325ис на късо трасе, само защото е с далеч по-добър баланс
![]()
![]()
М10 бил по балансиран от 325ис
![]()
Колега, запази мълчание - явно се говори за разпределение на тежестта върху мостовете

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани