аз имам ли моторче

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Мар 2007, 20:26

не минава вакуум по тези маркучи :mhihi:
това е байпас на дросела... т.е. това е връзка, която позволява да влиза в двигателя въздух при затворен дросел. от температурата на водата по някакъв механизъм, явно е биметална пластина щом казваш, се регулира колко въздух да влиза и по този начин се регулират оборотите.
едно време са били магьосници... сега всичко е софтуер :shock:.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 25.12.2005
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е36, Е46

Мнение от wot » 19 Мар 2007, 20:33

Изображение
4-тата колонка :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 20:34

Като загрее си пада на нормалните обороти.Проблема ми е при студен двигател.Не би ли трябвало при студен двигател да са пак около 1000.Видях едно като моето и си ги потдържаше 1000 и в двата случея.Да не би защото той да е с моторче а аз не???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 20:35

Баро...супер си ама преведи за какво става дума нещо не вдявам???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 19 Мар 2007, 20:42

Може да пробваш да го изолираш байпаса като запушиш дупките от двете страни. Тогава топла трябва да си работи перфектно на около 800 оборота, а студена да работи едвам едвам на много ниски обороти и да иска да гасне, ако не поддържаш с крака на газта оборотите. Мен ме съмнява да е само в байпаса проблема, защото ако ще 100% отворен да е, прекалено малко му е сечението за да пусне толкова въздух за 2000рпм
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 20:43

[steeN] написа:не минава вакуум по тези маркучи :mhihi:
това е байпас на дросела... т.е. това е връзка, която позволява да влиза в двигателя въздух при затворен дросел. от температурата на водата по някакъв механизъм, явно е биметална пластина щом казваш, се регулира колко въздух да влиза и по този начин се регулират оборотите.
едно време са били магьосници... сега всичко е софтуер :shock:.

Странното е знаеш ли кое:че и двата маркуча водят до 7 дюза мисля че ще е.Намира се прикрепена за колекторите от другата страна на дросела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 330
Регистриран на: 25.12.2005
Пол: Мъж
Кара: Е30, Е36, Е46

Мнение от wot » 19 Мар 2007, 20:46

Пробвай да махнеш кабела от 7-та дюза!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Мар 2007, 21:15

Stennli написа:
[steeN] написа:...

Странното е знаеш ли кое:че и двата маркуча водят до 7 дюза мисля че ще е.Намира се прикрепена за колекторите от другата страна на дросела.


странно, защото на 2рата схема се вижда как единия маркуч от байпаса влиза в маншона, точно преди дросела. (другия трябва да влиза някъде след него, т.е. на колектора закачен, но го няма на схемата).
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 21:29

Единия влиза до елемент 17 и от там се разклоняват маркучите единия към дросела другия към 7 дюза.Махнах кабелите от нея и ефекта е същия..Не знам вече :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 19 Мар 2007, 21:31

Чудя се вече дали да не пробвам с едно газово кранче на единия маркуч.С него ще навивам докато ми паснат оборотите на студен двигател.Вие как мислите ще стане ли???????
Кви идеи само ми минават :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 19 Мар 2007, 21:43

Изображение

7ма дюза е но. 9 на картинката, ти май говориш за различно нещо...

Изображение
да не би да говориш за този клапан ?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 20 Мар 2007, 10:16

Ей тука влиза в другия край, нали така?

Аз те съветвам да изкараш тоя мъркуч и да подложиш един дебел найлон и пак да го сложиш. Т.е. да изолираш тоя байпас и да видиш какво ти е държанието на колата в този случай. Мен ми се струва, че и в нещо друго имаш проблем..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 20 Мар 2007, 21:16

Пробвах така с дебел найлон,колата гасне.Пробих една малка дупка в него и опитах така.Бяха малко по малки оборотите,и ги увеличих от най горе в дясно между двете 8-ци
Изображение
Какво е това ако не е 7 дюза?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 476
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: Русенец в Пловдив
Кара: Е39 520i 98г.
Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW

Мнение от Stennli » 20 Мар 2007, 21:34

това е завито за колекторите,влизат в него бензин и куплунг с два кабела.От към прозореца на колата има винт който като го развивам ми се вдигат оборотите,а като го завивам ми падат.Изображение
Номер 5.Винта е 19
Проблема ми беше че при напълно завит винт ми бяха оборотите на 2000,а сега с найлона в единиа вакум който влиза в него успях да ги направя 1000,но не по малко.Ако се опитам да ги намаля още започва да трепти целия двигател и имам чувството че не работят всички цилиндри.При вас на 800 оборота трепери ли двигателя ви?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 20 Мар 2007, 22:34

значи всичко е точно както ти обясних ;)
от болта задаваш оборотите на загрял двигател, защото при загрял този клапан трябва да е напълно затворен. клапана задава допънителнителния въздух при студен двигател и малко по-високи обороти, в най-голямата зима не трябва да е над 1100-1200...

най-добре отиди някой да ти оправи колата, защото прекъсването съм почти сигурен, че е от настройката на дебитомера. а може да са кабели, може свещи, дюзи...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook