Едно съветче
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Имал съм чисто нов МонБат - 2 години и умре. Стария акумулатор на баварката беше 44ah
, много дрът, ма немски. Искара 1 година и нещо взе да дава фира, но това вероятно защото често ми оставаха светнати плафоните през нощта
. Така или иначе ми трябваше 2-ри акумулатор, та зи взех на АЦДелко - 63 хамперчаса, 3 години гаранция, необслужваем, едно очо свети зелено
. След 8 години ще ви кажа дали съм доволен от него, но засега да 




It's not who You are, it's who You know...
Вие май не сте съвсем наясно какво трябва да се гледа на един акумолатор....
не са важни колко амперчаса е а колко ампера дава стартово
един акумолатор може да е 42 амперчаса и да има стартов ток 600 А
когато избирате акумколатор избирайте такъв с по голям стартов ток
това е например другите цифри по DIN ае успех при избора си
Аз съм с акумолатор DELPHI 62 AH и стартов ток по DIN 460 А неубсложваем сребърно калциев с гаранция 3 години струваше 75 лв и съм супер доволен при минус 25 колата си палеше от раз без занисляне...
не са важни колко амперчаса е а колко ампера дава стартово
един акумолатор може да е 42 амперчаса и да има стартов ток 600 А
когато избирате акумколатор избирайте такъв с по голям стартов ток
това е например другите цифри по DIN ае успех при избора си
Аз съм с акумолатор DELPHI 62 AH и стартов ток по DIN 460 А неубсложваем сребърно калциев с гаранция 3 години струваше 75 лв и съм супер доволен при минус 25 колата си палеше от раз без занисляне...
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
viper70 написа:Вие май не сте съвсем наясно какво трябва да се гледа на един акумолатор....
не са важни колко амперчаса е а колко ампера дава стартово
един акумолатор може да е 42 амперчаса и да има стартов ток 600 А
когато избирате акумколатор избирайте такъв с по голям стартов ток
това е например другите цифри по DIN ае успех при избора си
Аз съм с акумолатор DELPHI 62 AH и стартов ток по DIN 460 А неубсложваем сребърно калциев с гаранция 3 години струваше 75 лв и съм супер доволен при минус 25 колата си палеше от раз без занисляне...
И той е прав.....донякъде.Прав е за стартовия ток.По-добре е да е по-голям,особенно за дизелите.Обаче някои бензинови са със редуктор в стартера и не им е необходим голям стартерен ток.
Стартовия ток зависи и от капацитета на акумулатора(колко амперчаса е ).
Аз лично с предишния Михайловградски("Монбат") 62 амперчаса изкарах 8 години.Сега имам същия вече 3 години и работи нормално засега.Като ел.техник за себе си избирам винаги с по-голям капацитет(в амперчасове) от оригиналния и смятам че е по-добре.
Megasquirt & Megaview user
valentino написа: И той е прав.....донякъде.Прав е за стартовия ток.По-добре е да е по-голям,особенно за дизелите.Обаче някои бензинови са със редуктор в стартера и не им е необходим голям стартерен ток.
Стартовия ток зависи и от капацитета на акумулатора(колко амперчаса е )......
Не зависи от това ама нейсе... най ми зависи от дебелината на свързващите шини в клетките
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Не съм спец, не знам от какво зависи стартовия ток, но със сигурност има и акумулатори, които с по-малко АЧ вадят по-голям стартов. И те обикновено са high power серия на производителя, съответно и доста по-скъпи. Старият ми акумулатор беше със стартов ток 220А. Новият е около 600А. Разликата е, че сега стартерът ми върти много по-бързо от преди, но паленето си е все тая. Та миналата зима си изкарах с дъртия акумулатор с 44АЧ и 220А стартов. Никакви грижи. Сега като се замисля, започвам да се чудя за чий се изръсих яко кинти за по-мощен.... 

It's not who You are, it's who You know...
logout написа:има и акумулатори, които с по-малко АЧ вадят по-голям стартов.
има , има , оня ден разглобих енин BIG , сещате ли се тея преносимите акумулатори дето имат фенерче , два щекера и волтметър , та незмам колко тежи - сигорно 3 кг , ама има стартов ток 600ампера


26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани