Зумер за фаровете
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
dagema написа:ето схемата
начин на работа е връзвасе към + и - на акумолатора, напрежението е под 13влт. и ралето няма да се включи след запалване на двигателя алтернатора подава нарежение по-голямо от стйноста на ценер диода 13.2влт. ( 13.5- 14.4влт.) диода ще пропусне напрежение към релето и то ще сработи а контакта на релето връзвате фаровете това всеки го знае
Е няма да стане по тоя на4ин

за да работи тая схем ще ти трябва реле д работно напрежение на превклю4ване от 0,2 волта за да работи ценера като ценер винаги има по един токов ограни4ител това е съпротивление и стабилизиращото напрежение е между ограни4ителя и ценера тоест за да работи с реле за 12 волта то следва инсталацията ти да е 24 волтова ...
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

dagema написа:друга идея ми беше хрумнала със лампата на акумулатора щом изгасне да светнат фаровете но засега не съм я до измислил чакам и идеи и от други хора
ти там не пипай много 4е ша береш ядове


Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

err0r Пуснато на: 15 Ное 2006, 19:57 Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
А дали евентуално ще могат да се използват паркинг светлините след тунинга?
ако има паркинг светлини мойе би ще трябва да се използва реле с два паралелни нормално отворвни контакти или кам единия габарит (ляв или десен)да се пусне през диод които да не позволиава при паркин светлини да се задеистват и другите(имам в предвит и другата страна)
BMW forever



- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
- Новини
-
Ludmil написа:A това е варианта да пищи зумера след като се загаси двигателя.[/img]
Ако направиш и превод цена няма да имаш

Тези зумери, които се продават по бензиностанциите са малко идиотска работа или поне нямам идея как да го свържа така че да пищи само когато двигателя е изгасен, фаровете пуснати и се отвори шофьорската врата.
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Ето го и моят вариант.
Взима се едно реле, което се връзва така че да спира напрежението към габаритите.
За управление на релето се взима ток от уравляващия + който включва радиото.
Така след като махнете ключа от таблото габаритите ще изгасват.
Взима се едно реле, което се връзва така че да спира напрежението към габаритите.
За управление на релето се взима ток от уравляващия + който включва радиото.
Така след като махнете ключа от таблото габаритите ще изгасват.
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Breyton написа:Ето го и моят вариант.
Взима се едно реле, което се връзва така че да спира напрежението към габаритите.
За управление на релето се взима ток от уравляващия + който включва радиото.
Така след като махнете ключа от таблото габаритите ще изгасват.
това ще ми го направиш

- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
!!Asen_X написа:Тези зумери, които се продават по бензиностанциите са малко идиотска работа или поне нямам идея как да го свържа така че да пищи само когато двигателя е изгасен, фаровете пуснати и се отвори шофьорската врата.
Аз това го направих, ама ползвах и диоди... Обаче пищи на всяка отворена врата, не само на шофьорската

It's not who You are, it's who You know...
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
logout написа:Аз това го направих, ама ползвах и диоди... Обаче пищи на всяка отворена врата, не само на шофьорската

Още 2 диода и си готов

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
!!Asen_X, Zundung трриабва да е контактния ключ, Licht триабва да е ключа за габарити, Abblend schalter трябва да е ключа къси/дълги, Firn / Abblend licht къси/дълги, Blau - син, Rot-червен.
Търси се точка 15 и 56 ....
Търси се точка 15 и 56 ....
Ето линк на един пич който продава мамунка за авт.вкл.и изкл.на фаровете http://forums.data.bg/viewtopic.php?t=1045556
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани