дразнещ проблем...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 02 Авг 2006, 16:22

ge_a написа:
didor написа:И при мене го имаше тоя ефект ма се оказа накрая спукан маркуч на вакума ;)


За кой вакум по-точно иде реч :?: да го издебна и при мен !!!


Точно под колекторите има два маркуча те са през които минава и въздух и тръба с вода. От единия излиза маркуч който влиза в някакво уредче от дясно на мотора. И снадката се пада точно под колекторите. Там те гният и се цепат. Като е студен смуче като се затопли маркуча оплътнява и спира абе шибана работа. Докато го разбера ми се еба мамата. ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 02 Авг 2006, 16:26

stanchev написа:виж бобините. можеш да ги свалиш и да ги изсушиш. Ако има влага би трябвало за 1 ден да я изпари, след като караш и мотора загрява.


Така като гледам нещата и аз за бобини си мисля. Една диагностика ще оправи работата :roll:
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 02 Авг 2006, 18:30

Предложения за диагностика?Къде?Цени?Коментари... :confused:
ИзображениеИзображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 08 Авг 2006, 10:26

Някой откри ли проблема че мен вече почна да ме вбесява, а вчера още едно ново двайсе, като я запаля се форсира до 2000 оборота и после нормализира :dunno:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.05.2006

Мнение от sheyn » 08 Авг 2006, 14:05

Не съм много в час с нещата, но аз лично мисля, че проблема ти се крие в смукача или близко, защото страдах и аз от тази болест, но ми мина. Предлагам ти да идеш на една диагностика и там ще ти кажат от какво страда твоята машина. И един въпрос само при студен мотор ли го прави тоя проблеми или .... ???

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 08 Авг 2006, 14:14

sheyn написа:Не съм много в час с нещата, но аз лично мисля, че проблема ти се крие в смукача или близко, защото страдах и аз от тази болест, но ми мина. Предлагам ти да идеш на една диагностика и там ще ти кажат от какво страда твоята машина. И един въпрос само при студен мотор ли го прави тоя проблеми или .... ???


Къв смукач бре момче :shock: Иначе форсирането го прави само на студен мотор и то не винаги, а прекъсването когато си поиска (само в диапазона м/у 1000 и 2200 оборота)!
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 08 Авг 2006, 14:25

ge_a написа:Някой откри ли проблема че мен вече почна да ме вбесява, а вчера още едно ново двайсе, като я запаля се форсира до 2000 оборота и после нормализира :dunno:


То това е май нормално. Като е ладно и мойта май правеше така ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 08 Авг 2006, 15:00

didor написа:
ge_a написа:Някой откри ли проблема че мен вече почна да ме вбесява, а вчера още едно ново двайсе, като я запаля се форсира до 2000 оборота и после нормализира :dunno:


То това е май нормално. Като е ладно и мойта май правеше така ;)


Де да знам преди не го е правила и за тва се изненадах, в смисъл тя се форсирапри запалването ама до 1200 и после си застава на 900, а пък вчера цял ден до 2000 и после на 900, много интересно !
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.05.2006

Мнение от sheyn » 09 Авг 2006, 8:57

Извинявам се за моята неграмотност, но продължавам да си мисля, че проблема с форсирането се крие в или около автоматичния смукач. Един мой приятел е с подобен проблем вече 2-ри месец ама не му се занимава да го оправя въпреки, че сме 100 % сигурни в това къде е проблема. А относно прекъсването в ниските обороти може да има някое реле което да е хлабаво. Същия мой приятел страдаше от това, но това го отстранихме.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 09 Авг 2006, 10:26

sheyn написа:Извинявам се за моята неграмотност, но продължавам да си мисля, че проблема с форсирането се крие в или около автоматичния смукач. Един мой приятел е с подобен проблем вече 2-ри месец ама не му се занимава да го оправя въпреки, че сме 100 % сигурни в това къде е проблема. А относно прекъсването в ниските обороти може да има някое реле което да е хлабаво. Същия мой приятел страдаше от това, но това го отстранихме.


sheyn с най-топли чувства ще уточня че говорим за М42 моторо който няма такова понятие като автоматичен смукач, всичко се управлява от ЕКУ - то и когато е топла и когато е студена колата, възможно е някой термо датчик да се бъзика и за това да дава същите симптоми, като при развален смукач, въпреки че на мен лично не ми звучи логично, но и не съм напълно убеден :D
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 10.05.2006

Мнение от sheyn » 10 Авг 2006, 8:46

ООООООООуууууу. Е това вече наистина ме разби. :shock:

Мислех, че иде реч за Е30 М40, нооооо явно пак се издадох тежко. Както и да е. Надявам се да съм допринесъл с нещо за намирането и отстраняването на твоя проблем.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 10 Авг 2006, 10:23

sheyn написа:ООООООООуууууу. Е това вече наистина ме разби. :shock:

Мислех, че иде реч за Е30 М40, нооооо явно пак се издадох тежко. Както и да е. Надявам се да съм допринесъл с нещо за намирането и отстраняването на твоя проблем.


:winky: Няма нищо аз за това съм написал отгоре с най-поли чувства :D
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook