стрелкaта на температурата
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- ToHuTo
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 28.02.2004
- Местоположение: Благоевград
- Кара: под налягане
Смени си кабела (или го притегни) за масата , който свързва купето
с двигатела
с двигатела

Обичам боба,обичам хлеба, и обичам да е.а
В събота на село свалих кората , която прикрива кабелите(отпред при двг) и гледах и се чудих кои кабели идват от датчика. Накрая ми писна и си закачих кората. Газаджиите ми бяха прекарвали кабелите за газта точно под нея и явно не я бяха захванали както трябва. Бая се озорих докато щракнат щипките. На другия ден си тръгнах от село и по едно време забелязах, че стрелката си функционира нормално, явно кабела, който прекъсва при стягането на кората е дал контакт и са си работи.
Дано да е за по-дълго.
Дано да е за по-дълго.

- RP///M.cenitel.org
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 12.05.2006
A уе Ицооооо ,кво стаа уеее
Таа работа на червена-та кола ли става,нали знаеш ,че аз съм ги измислил БМВ-тата ,що не казваш да помагам
Стъпка първа проверка на масите ,който са захванати на един Болт М6 близо до кормилния прът-развиване зачистване на боята и стягане.
Стъпка втора проверка за "студени спойки".Имаш със сигурност,всички е-30 в Бг имат,поне аз от стотиците разглобени табла не съм видял едно без,причината са пътищата и здраво натискане и дърпане при вкарване на 3-те букси.Та точно там са и спуканите спойки.Поглеждаш пиновете на гърба на бялата,синята и жълтата букси от към зелената страна на платката,на хубава светлина и...след това ги презапояваш,щото гаранция много от тях са спукани .
Стъпка трета ,която не е задължителна ,но аз ти я препоръчвам.Проследявайки пътя на управляващия сигнал от сензора,ще откриеш изненадващо ,че той не ходи напрао в уреда ,а се разджитква из платката,после из дънната платка(тази с батерийте и ойл сервиза) и... изневиделица се пръква на клема 30 на едно мънзарко реленце и раотата засмърдява адски ,ми така е направено за да ги посещаваш по-често и да не се забравяте
.Какво има на 85,86 и 87б ти го оставям за домашно
Аз като едно просто българче сигнала го карам директно на уреда и нещата заспиват на 3 без коз
Можеш да провериш и самия уред ,въпреки че проблема не е в него 100%.В свалено състояние духайки леко зад стрелката по посока на червената зона не трябва да задира никъде особено на връщане.


Стъпка първа проверка на масите ,който са захванати на един Болт М6 близо до кормилния прът-развиване зачистване на боята и стягане.
Стъпка втора проверка за "студени спойки".Имаш със сигурност,всички е-30 в Бг имат,поне аз от стотиците разглобени табла не съм видял едно без,причината са пътищата и здраво натискане и дърпане при вкарване на 3-те букси.Та точно там са и спуканите спойки.Поглеждаш пиновете на гърба на бялата,синята и жълтата букси от към зелената страна на платката,на хубава светлина и...след това ги презапояваш,щото гаранция много от тях са спукани .
Стъпка трета ,която не е задължителна ,но аз ти я препоръчвам.Проследявайки пътя на управляващия сигнал от сензора,ще откриеш изненадващо ,че той не ходи напрао в уреда ,а се разджитква из платката,после из дънната платка(тази с батерийте и ойл сервиза) и... изневиделица се пръква на клема 30 на едно мънзарко реленце и раотата засмърдява адски ,ми така е направено за да ги посещаваш по-често и да не се забравяте


Аз като едно просто българче сигнала го карам директно на уреда и нещата заспиват на 3 без коз

Можеш да провериш и самия уред ,въпреки че проблема не е в него 100%.В свалено състояние духайки леко зад стрелката по посока на червената зона не трябва да задира никъде особено на връщане.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани