силиконов съединител : дали , как и колко

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 08 Май 2006, 15:16

Там трябва да е
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.12.2003

от съединителя е

Мнение от venc » 08 Май 2006, 15:22

значи проблема със загряването на место и в града е от съединителя, нали !?!

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 08 Май 2006, 15:36

Поне при мен е така. Пробвай го по някой от изборените начини
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 08 Май 2006, 17:24

Предишното ми БМВ грееше. Възможни повреди:
1. Водна помпа
2. Силикон
3. Перка
4. Спукан радиатор
5. Термостат

При мен беше нов силикон, термостат, водна помпа - крива ос и перка защото беше от друга кола.
Цени:
1. Водна помпа - Колбеншмид 65лв
2. Силикон - 105 Феби
3. Перка - 24лв
4. Спукан радиатор - 25лв. лепене
5. Термостат - Берх 25лв.

На мен ми излетя перката и се заби в радиатора защото силикона беше зацепен постоянно от предишния собственик ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 08 Май 2006, 18:51

Виж дали има вода до където трябва. От малко антифриз също мърда стрелката.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.12.2003

водата пада

Мнение от venc » 08 Май 2006, 18:58

значи, казах че има проблем с радиатора, който идва явно от лошото охлаждане, и така губи течност по малко. когато е на нормалното положение в разширителя губи течност, като падне до едно минимално ниво спира да губи и тога срелката играе най-много. но проблема не е в радиатора основно. ако се охлажда добре няма да гути толкова течност

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Шопландия

Мнение от Putzmeister » 08 Май 2006, 23:42

Абе ако при загряла кола перката на радиатора не прави вестника на дреп и сополи, значи виското го няма въобще. Нагоре вече - небето е лимита :mhihi:
Дай 102% от себе си! Винаги...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София

Мнение от coolio » 12 Май 2006, 1:13

Преди 3 години имах същия проблем, радиатора леко ми капеше. Доливах от време на време, когато се сетя. Ту загрява, ту не. Явно е направила въздушна възглавница. В един сервиз ми казаха, че виското ми е заминало, изобщо не си помислиха, че може да има въздух. И аз ги послушах. Обаче не ми се даваха 170 лева и го зацепих го постоянно. Замина ми водна помпа и колата ми взе, че роди в центъра :uups: . Смених водна помпа и си оправих радиатора, оправих си виското да си работи както трябва и обезвъздуших системата кат ората. Е да ама сега не загряваше както трябва. Стигаше до чертата преди средната и до там, а зимата не стрелката не излизаше от синята зона. Смених и термостат и сега всичко е О'К. Стрелката си стои малко преди 12.00 и през зиме и през лете. Съвсем малко варира. Лошото е, че пак ми протече радиатора и ше требе да се праи. :(
Провери си системата дали има въздух и си оправи радиатора. Водата си има ниво което трябва да се спазва за да ти работи охладителната система както трябва. Поне според мен е така, защото си изпатих ;) Виското го смени след това (АКО СЕ НАЛОЖИ) Мойто още работи.
GOLF - PLAY IT, DON'T DRIVE ITИзображение

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 12 Май 2006, 4:40

Абе виското се тества най-лесно! Ако ви покажа мойто ще паднете... Като загася двигателя макар загряла и прегряла се върти още половин час :lol:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 96
Регистриран на: 9.04.2005
Местоположение: София

Мнение от coolio » 12 Май 2006, 9:54

Иво написа:Абе виското се тества най-лесно! Ако ви покажа мойто ще паднете... Като загася двигателя макар загряла и прегряла се върти още половин час :lol:

То и при мен беше така, ама се оказа въздух. :roll: Просто му предлагам да си провери и другите работи, ако може да спести некой лев. :)
GOLF - PLAY IT, DON'T DRIVE ITИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 58
Регистриран на: 8.12.2003

няма въздух

Мнение от venc » 12 Май 2006, 10:11

първото от което почнах беше буздуха. и наистина имаше. обезжуздуших, но след известно време почна пак да качва температурата и да губи течност. според мен от лошата работа на визкото-перката се прецаква радиатора.

така обаче и не разбрах кои е спеца който да ми ми направи верната диагностика на охлаждането, да избере и смени визкото!?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 4.12.2005
Кара: HYMER,ix35,116i,320d,Toyota и ски
Мечтае да кара: BMW 2002 tii

Re: загрява

Мнение от mr_petroff » 14 Май 2006, 23:28

venc написа:колата загрява като е на едно място, не фатално, т.е. не подминава чертата след средата (12h-1h), но отива близо до нея и подскача също. като съм в движение стои близо до средата!
Пoдскачането на стрелката е по друг проблем-по скоро батерии в таблото или студени спойки.А дори и да ти е заминало виското,не би трябвало колата да загрява,ако всичко е о.к.,карал съм и без перка и то през юли и август.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 15 Май 2006, 10:57

Кво значи да не загрява според тебе - да не ходи в червения сектор ли? :mhihi:

Друг проблем със силикона е когато е зацепил нон стоп, както е при мен. Тогава го има другия ефект - бавно згрява ;)
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Май 2006, 11:18

kam_tod написа:Кво значи да не загрява според тебе - да не ходи в червения сектор ли? :mhihi:

Друг проблем със силикона е когато е зацепил нон стоп, както е при мен. Тогава го има другия ефект - бавно згрява ;)

И чупиш водната помпа ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 15 Май 2006, 11:57

Зависи, ако е дебалансиран - чупиш я, но ако само е "зацепил", но е балансиран (както при загрял двигател) - не я чупиш. Карам вече 5-6 месеца така. Не че няма д го сменям, ама засега нямам проблеми с водната помпа, а пък си имам и други грижи...
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook