zashto do 3000 rpm e malko spunata no sled tova...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 4.06.2003

Мнение от startx » 19 Юни 2003, 10:54

аз също съм на мнение, че се държи добре , но малко се бях притеснил , защото не съм карал 6-так :)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Юни 2003, 11:11

:)

Не е трудно да се научиш да тръгваш много бързо, но всичко става за сметка на съединителя...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 7.01.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от OOPPSS » 19 Юни 2003, 12:23

карал сам доста BMW-та и всички се държат по един и същи начин -
до 3000 мудно, но след това все едно е включва втори двигател :wink: Но BMW е бързооборотна машина и ако искаш
бързо ускорение трябва да караш "в обороти". Като ги дигаш
до 5500-6000 и смениш да паднат на 4000 и после пак газ до
6000 и нова предавка и т.н. и им сложи чай на гъзарчетата с
Голф, Калибра, Фордаджии и МБ :wink: :wink: :wink:

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 19 Юни 2003, 13:55

Странно оставам с впечатлението че всички високо оборотни коли са така било то и не с марката БМВ и не със 6 цилиндъра :arrow: Ай ся ходи му обяснявай не пенсионера че тая кола трябва да върви така а не както неговия "спортен" корейски карбуратор :lol: :lol:
Баси кефа 8) 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 4.06.2003

Мнение от startx » 20 Юни 2003, 10:43

за "голф и калибра" всички знаем, че са "вървелки" .....те постоянно ни се доказват героично .....:) ха ха ха

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 21 Юни 2003, 17:06

и моята се държи по същия начин /е36 320 24v без ВАНОС/
до 3500 никаква я няма
но като я свикнеш /да държиш високи обороти/ всичко си идва на мястото :lol:
не знам ако се направи чип тунинг дали няма да се подобри поне малко !?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2055
Регистриран на: 3.04.2003
Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
Пол: Мъж
Кара: Каквото ми попадне .
Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
Детайли за колата: Лачена 39_ка .

Мнение от AGT » 24 Юни 2003, 9:49

Да я държиш в обороти (4000-6000) добре,ама с разхода какво става ?
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 4.06.2003

Мнение от startx » 24 Юни 2003, 14:53

например мойта ми дава разход 10 градско с много лекичко каране ......
обаче когато си я карам в обороти ( 3000 - 6000 ) ми дава ..........????
колкото и сипеш:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 25 Юни 2003, 5:26

startx написа:например мойта ми дава разход 10 градско с много лекичко каране ......
обаче когато си я карам в обороти ( 3000 - 6000 ) ми дава ..........????
колкото и сипеш:)


същата работа е при мен, ако не минавам 3000 оборота и не се изтрелвам по светофарите 10,5-11/100 максимум. дори и с климатик съм на 12/100. натежи ли ми десния крак 13-15/100 са нормални, 1 път го докарах до 20/100, ама тогава беше и студено, което предполагам също е допринесло до вдигането на разхода, а и бензина беше от Шел, от където много отдавна не зареждам ...
това горното са все разходи на градско, щото на дълъг път е 8,5/100 с климатика и 140-150 средна скорост
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 25 Юни 2003, 12:09

каквото и да правя над 12 на 100 не дига
но и под 10 не пада :lol: :lol: :lol:
идеята за ниските обороти въобще не ми допада
да не мога да се насладя на колата :x

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 1.07.2002
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20

Мнение от kbmw » 27 Юни 2003, 7:39

На ниските обороти кара само баща ми, когато неговия таралясник сдаде багажа. Там няма сладост.
Аз понеже си продавам колата и идва един да я гледа. Аз по принцип не давам да я карат, но този беше един ентусиазиран и рекох да не го спъвам детето. Оня направи един завой 1-2 километра и слизаме и кат се изцепи "То мойто Клио повече върви", че кат ми кипна, като го качих аз и го питам ти карал ли си някога 6-так, оня вика "не", а как тогава ми прайш такива умозаключения. Като слязохме това диване бе вече но съвсем друго мнение.

Дай ми бензин и ми гледай оборотите.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 4.06.2003

Мнение от startx » 30 Юни 2003, 10:21

хахаах :>) примерно ......... аз знам, че не е приятно даже хич да я оставиш да се мъчи на ниски обороти :)) , но все пак основното ми притеснение беше, че не е както трябва автомобилчето ми < в последно време доста четох за шест цилиндровите двигатели ( на БМВ )

и това си им е нормалното поведение ......
дори един приятел изказа една теория която е следната ...
( а бе тя така е направена наро4но зада може да тръгва ......и след това като мушнеш 2-ра да се връща точно на добрите обороти.... )


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 04 Юли 2003, 22:43

така се държали всички BMW-та :? мудни били до 4,5К об/мин. :shock: :shock:

:idea: :idea: пробваите с 540-ска например :!: точно от 2 до 4000об. ти разкъсва вътрешностите и е "в силата си" като към 4500 маи достига макс. върт. момент 400Nm


ПС :lol: :lol: никой не ни е виновен че караме "цикалките" BMW-та (повечето от нас) че да осъждаме марката.... :idea:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook