zashto do 3000 rpm e malko spunata no sled tova...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
карал сам доста BMW-та и всички се държат по един и същи начин -
до 3000 мудно, но след това все едно е включва втори двигател
Но BMW е бързооборотна машина и ако искаш
бързо ускорение трябва да караш "в обороти". Като ги дигаш
до 5500-6000 и смениш да паднат на 4000 и после пак газ до
6000 и нова предавка и т.н. и им сложи чай на гъзарчетата с
Голф, Калибра, Фордаджии и МБ

до 3000 мудно, но след това все едно е включва втори двигател

бързо ускорение трябва да караш "в обороти". Като ги дигаш
до 5500-6000 и смениш да паднат на 4000 и после пак газ до
6000 и нова предавка и т.н. и им сложи чай на гъзарчетата с
Голф, Калибра, Фордаджии и МБ



- AGT
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Да я държиш в обороти (4000-6000) добре,ама с разхода какво става ?
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
startx написа:например мойта ми дава разход 10 градско с много лекичко каране ......
обаче когато си я карам в обороти ( 3000 - 6000 ) ми дава ..........????
колкото и сипеш:)
същата работа е при мен, ако не минавам 3000 оборота и не се изтрелвам по светофарите 10,5-11/100 максимум. дори и с климатик съм на 12/100. натежи ли ми десния крак 13-15/100 са нормални, 1 път го докарах до 20/100, ама тогава беше и студено, което предполагам също е допринесло до вдигането на разхода, а и бензина беше от Шел, от където много отдавна не зареждам ...
това горното са все разходи на градско, щото на дълъг път е 8,5/100 с климатика и 140-150 средна скорост
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
- kbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 1.07.2002
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20
На ниските обороти кара само баща ми, когато неговия таралясник сдаде багажа. Там няма сладост.
Аз понеже си продавам колата и идва един да я гледа. Аз по принцип не давам да я карат, но този беше един ентусиазиран и рекох да не го спъвам детето. Оня направи един завой 1-2 километра и слизаме и кат се изцепи "То мойто Клио повече върви", че кат ми кипна, като го качих аз и го питам ти карал ли си някога 6-так, оня вика "не", а как тогава ми прайш такива умозаключения. Като слязохме това диване бе вече но съвсем друго мнение.
Дай ми бензин и ми гледай оборотите.
Аз понеже си продавам колата и идва един да я гледа. Аз по принцип не давам да я карат, но този беше един ентусиазиран и рекох да не го спъвам детето. Оня направи един завой 1-2 километра и слизаме и кат се изцепи "То мойто Клио повече върви", че кат ми кипна, като го качих аз и го питам ти карал ли си някога 6-так, оня вика "не", а как тогава ми прайш такива умозаключения. Като слязохме това диване бе вече но съвсем друго мнение.
Дай ми бензин и ми гледай оборотите.
хахаах :>) примерно ......... аз знам, че не е приятно даже хич да я оставиш да се мъчи на ниски обороти
) , но все пак основното ми притеснение беше, че не е както трябва автомобилчето ми < в последно време доста четох за шест цилиндровите двигатели ( на БМВ )
и това си им е нормалното поведение ......
дори един приятел изказа една теория която е следната ...
( а бе тя така е направена наро4но зада може да тръгва ......и след това като мушнеш 2-ра да се връща точно на добрите обороти.... )

и това си им е нормалното поведение ......
дори един приятел изказа една теория която е следната ...
( а бе тя така е направена наро4но зада може да тръгва ......и след това като мушнеш 2-ра да се връща точно на добрите обороти.... )
така се държали всички BMW-та
мудни били до 4,5К об/мин.
пробваите с 540-ска например
точно от 2 до 4000об. ти разкъсва вътрешностите и е "в силата си" като към 4500 маи достига макс. върт. момент 400Nm
ПС
никой не ни е виновен че караме "цикалките" BMW-та (повечето от нас) че да осъждаме марката.... 






ПС



DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани