Съвети и МНЕНИЕ за бъдещ(?!?) собственик?!?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 24 Апр 2006, 12:50

За мен Е30 318is е идеалния вариант за кола в градски условия. Мотора е доста еластичен и работи еднакво добре и в ниските и във високите обороти. Здрав и относително икономичен (но все пак това е БМВ) при мен се върти от 9.5 до 11 зависи от бензина. Шперчето не е за подценяване върши чудна работа и зиме и лете :mhihi: . Ако пък случиш и на такава с рекаро, ел. прозорци, компютърче и др. глезотийки няма да ти се качва на друга. Колата не бих казал че капризна на консумативи но хубавото масло, филтри и прочий ти спестяват доста главоболие в последствие.
Днес Stenly кара моята за да има база за сравнение защото и той е пред дилема, така че мисля той щте ти даде безпристрастна оценка за E30 318is.
Колата е добра и си струва парите. Видиш ли читава взимай
За оборотите на магистралата:
140 - 3800
200 - 5600
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 03 Май 2006, 10:10

didor написа:Днес Stenly кара моята за да има база за сравнение защото и той е пред дилема, така че мисля той щте ти даде безпристрастна оценка за E30 318is.


Най-накрая и аз да се включа (със закъснение от 9-10 дни :mhihi:)
Ами в следствие на тестдрайв-а (мерси dido!) само се убедих в това, което вече ти казах - от две читави Е30ки - 318is и 320i, ако забравим фактора "цена" is-ката е за предпочитане.
Но за съжаление разликата в този именно фактор е някъде към 1000 лв.
Между другото може и да не съм съвсем обективен, т.к. все още не съм карал достатъчно читава 320ка.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 03 Май 2006, 17:51

Lok-Tar!

Абе аз се насочих към 318is само да видим ще стане ли :)
Че нещо много малко обяви явно са на изчезване. Пък като пуснат някоя и изчезва за 3 дена братче...
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 04 Май 2006, 2:20

KickingKing написа:Lok-Tar!

Абе аз се насочих към 318is само да видим ще стане ли :)
Че нещо много малко обяви явно са на изчезване. Пък като пуснат някоя и изчезва за 3 дена братче...


Тва е така щот хората кат си ги купят и не го продават после :winky: иначе не са на изчезване, погледни само в тоя форум колко са :D
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1448
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: София

Мнение от KickingKing » 04 Май 2006, 11:57

Lok-Na-Rok!

Егоисти викаш а? Вземат си за тех и после не пускат насам... Гадняри начи ей :(
Изображение
Изяж бобър - спаси дърво!

Изображение
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 473
Регистриран на: 12.04.2003

Мнение от Diablo » 18 Май 2006, 14:17

stenly написа:
KickingKing написа:
Мене това не ме плаши. Аз ще карам повечко в града, а по магистралата така или иначе не вдигам много...


Абе считай че съм ги объркал сметките :)
По-скоро 3200 си на 110 - нещо от тоя сорт или по-бавно, ма няма значение. Едва ли това ще е решаващ фактор при избора така или иначе.


Щпер 4.10 - 3500 оборота на 5та на 100км/час:).
Бих поставил въпроса иначе - не на колко ти е на 5та на 100км/час, а колко оборота прави макс :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 18 Май 2006, 14:45

Diablo написа:Щпер 4.10 - 3500 оборота на 5та на 100км/час:).
Бих поставил въпроса иначе - не на колко ти е на 5та на 100км/час, а колко оборота прави макс :D


Айде сега - тия дето red line-а им е на 7500 да не се заяждат моля с другарчетата си, на които е на 6500 :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Май 2006, 14:56

а някой знае ли до колко оборота държи М10 без сериозни доработки? евентуално др. пружини на клапаните да кажем....

п.с. до колкото знам е 6250 точното число поне на 318и
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 18 Май 2006, 15:18

[steeN] написа:а някой знае ли до колко оборота държи М10 без сериозни доработки? евентуално др. пружини на клапаните да кажем....


Е тука има информация по въпроса: http://www.bimmers.com/02/upgrades/engine.html
но за съжаление повечето не вилизат в графата "без сериозни доработки"
Един двигател за да може да се вихри във високите най-вече трябва да има добро пълнене на високи. Ако оставим настрана принудително пълнене (щото като гледам май натуралисти сме се събрали тук;)) тая работа без подходящо газоразпределение и доволно висока степен на сгъстяване (за да има бързо горене) трудно става.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook