Какво да я барна че да припка малко......повече

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1041
Регистриран на: 15.08.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
Мечтае да кара: нещо с турбо
Детайли за колата: телефон

Re: Какво да я барна че да припка малко......повече

Мнение от Turboman » 11 Фев 2006, 1:52

stenly написа: изтръгваш М10-ката и насаждаш двигател от Prelude 2.0 16v (шти съобща на лично откъде да го земеш). Победата е гарантирана - щото тия смотани двигателите на Honda не са чак толкова добри, че да бият друг двигател на Хонда с по-голяма кубатура :mhihi:


Двулитровия на прелюда нещо е куц според мен,истината е 2,2 ViTec-a

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 11 Фев 2006, 1:57

осн. ремнот на двигатела и 6е се роди6 гаранция , а пък за ластиците с хонди и пежа слага6 турбо и си капитан на летящо BMW :mhihi:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Re: Какво да я барна че да припка малко......повече

Мнение от stenly » 11 Фев 2006, 2:50

Turboman написа:Двулитровия на прелюда нещо е куц според мен,истината е 2,2 ViTec-a


Куц е в смисъл че върви до 6000, за разлика от CRX 1.6 (дори и да не е V-Tec), а за сметка на това върви и от под 2000.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 11 Фев 2006, 10:02

абе квото и да прави м10б18 е роден мъртвец... няма как да тръгне тоз мотор кой знае колко много... единствените варианти са карбуратор на секи цилиндър, чарджър или турбина - друго няя стане... ше фърли 500лв. да праи ремонти на мотора (ако не и повече) и още толкоз да купува глупости (като "спортни филтри" "спортни" гърнета и не знам си кво още....) и пак няма да търгне - най-много да си свали времето 0-100 от 15 на 14 секунди - никва файда :!:

за да тръгне малко по-добре може да си сложи една къса скоростна (ако тряба и 4 степенна) и един къс шпер... ма тва пак са много пари, а секундите няма да паднат кой знае колко.....

тва е дереджето - за мен най-евтиния начин да си свали чувстително времената е друг двигател :!: (още повече като се има напредвид че си има работещ м30б28 пред блока)

всичко останало за мен са много пари и съвсем леки подобрения във времената (тва е ремонт на мотора, оттърване от газта, смяна на всички филтри, дюзите за впръскване и т.н.) :!: или още-повече-много пари за да напрай нещо по-истинско (турбина, чарджър, карбуратори и т.н.)

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 11 Фев 2006, 17:20

Докат дойдеш на съотношението маса/мощност на Хондата и Пежо-то бая дебит ше трябва да му подадеш
на хайванчето...;) Но пък те никога няма да изпитат удоволствието на задното предаване...погледни
нещата от този ъгъл. Не всичко е 1/4 миля и 0-100... :winky:
Изображение
Driver's Racing Team

E34 Маниак
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 17.12.2003
Местоположение: Plovdiv

Мнение от Georgi » 11 Фев 2006, 18:23

Мисля,че основната причина е наличието на плочката за газта.Тя чувсвително намаля притока на въздух и променя сместа като при това положение пуска повече гориво и дави при високи обороти.И ако тръбата за студен въздух ти е извита към двигателя заради газта това също оказва влияние.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 11 Фев 2006, 18:50

DEFLEPPARD написа:абе квото и да прави м10б18 е роден мъртвец... няма как да тръгне тоз мотор кой знае колко много... единствените варианти са карбуратор на секи цилиндър, чарджър или турбина - друго няя стане... ше фърли 500лв. да праи ремонти на мотора (ако не и повече) и още толкоз да купува глупости (като "спортни филтри" "спортни" гърнета и не знам си кво още....) и пак няма да търгне - най-много да си свали времето 0-100 от 15 на 14 секунди - никва файда :!:

за да тръгне малко по-добре може да си сложи една къса скоростна (ако тряба и 4 степенна) и един къс шпер... ма тва пак са много пари, а секундите няма да паднат кой знае колко.....

тва е дереджето - за мен най-евтиния начин да си свали чувстително времената е друг двигател :!: (още повече като се има напредвид че си има работещ м30б28 пред блока)

всичко останало за мен са много пари и съвсем леки подобрения във времената (тва е ремонт на мотора, оттърване от газта, смяна на всички филтри, дюзите за впръскване и т.н.) :!: или още-повече-много пари за да напрай нещо по-истинско (турбина, чарджър, карбуратори и т.н.)

че мене старото ми е30 дето беше карбуратор, на газ за 13 ги правеше 100
:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 11 Фев 2006, 19:55

Така е Деф, ти сега оплюваш М10В18-ката от висотата на М20В23;
излишно е да ги сравняваме изобщо;
М10В18 е печена моторетка заслужаваща уважение и на който му е достатъчна (като на мен примерно в 80% от случаите) да си я търкаля с кеф. Още повече, че ако бях с 318i a не с 316 сигурно щеше и в 90% от случаите да ми стига.
Но за другото си прав - на който не му стига вървежа трябва да се ориентира нагоре.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 11 Фев 2006, 20:05

Данни от книжката с която е продадена моята 316А 11/86
ускорение 0-100 (след наклонената черта е времето за автоматик):

316 - 12.2/14.2
318i - 11.2/13.1
318i Kat - 11.8/13.9
320i - 10.2/12.0
325e - 10.1/11.8
325i - 8.3/10.0
325ix - 9.0/10.9
324d - 16.1/18.5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 12 Фев 2006, 0:10

stenly написа:Така е Деф, ти сега оплюваш М10В18-ката от висотата на М20В23;
излишно е да ги сравняваме изобщо;
М10В18 е печена моторетка заслужаваща уважение и на който му е достатъчна (като на мен примерно в 80% от случаите) да си я търкаля с кеф. Още повече, че ако бях с 318i a не с 316 сигурно щеше и в 90% от случаите да ми стига.
Но за другото си прав - на който не му стига вървежа трябва да се ориентира нагоре.


да не забравяме че преди тва карах 316 м10б18 карбуратор и прекрасно знам за какво става дума ;) мотора наистина е железен но не върви... а точно в тва се обсъжда в тая тема ;)
иначе нямам нищо против М10б18 - няма спор че е перфектен мотор... ама 90-100кс и то само в ниските обороти ;)

и бтв м20б23-то ми се вижда спънато вече и пак умувам някви схеми за повече пауър :uups: :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 2.01.2006
Местоположение: Пловдив

Божооо

Мнение от u3Pog4eTo » 12 Фев 2006, 7:01

Божоо най-лесниа вариант да ги прецакаш твоите конкуренти вземи Жигулка блъсни ги по един два пъти и нема кой да та дразни :) :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 18.01.2006
Местоположение: София

Re: Какво да я барна че да припка малко......повече

Мнение от zepfir » 12 Фев 2006, 10:46

stenly написа:
BMWPower написа:Въпросъм мие какво да барна ,да изтръгна или нещо такова :help: :twisted:


Абе карай си колата и се кефи че си със задно бе!
Но от друга страна, ако толкова държиш да надбегаш тоя с хондата 1.6 16v, решението е - изтръгваш М10-ката и насаждаш двигател от Prelude 2.0 16v (шти съобща на лично откъде да го земеш). Победата е гарантирана - щото тия смотани двигателите на Honda не са чак толкова добри, че да бият друг двигател на Хонда с по-голяма кубатура :mhihi:
Евала пич,тоя цитат направо ми счупи главата! :D :mhihi:
Живеи така,все едно,че утре ще умреш,защото накрая със сигурност ще се окажеш прав./Рей Чарлз/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 12 Фев 2006, 15:25

м10б18 е много здрав мотор но си е тромавичък. Карах го около година и бях много доволен. Ако си върви аз не бих пипал абсолютно нищо по него защото с доработки няма да постигнеш почти нищо(не говоря за турбо или подобни), а ако ти е малко слагай друг мотор или като мен смени колата ;)
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Фев 2006, 16:32

DEFLEPPARD написа:абе квото и да прави м10б18 е роден мъртвец...


:ahah: еее DEF, караш ме да се ядосвам. недей да изказвай такива мнения като си карал неизправна кола, че и карбуратор, който е с друга глава и колектори :!: и т.н. точно във високите обороти е силата на М10Б18... и тия карбуратори на всеки цилиндър - не знам кой ти е напълнил главата с тия неща :) а има и едни 2.3 литрови четири цилиндрови е30, които са много спънати :mhihi:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: sofia

Мнение от GOGY » 12 Фев 2006, 17:36

e те тия са от наи спънатите :mhihi:
jba jbu jbadu jmuc bajuu

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook