Сваляне на барабани на ръчна спирачка

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 31 Яну 2006, 15:55

нино написа:През някой от отворите за болтовете може да се отхлаби разпъвача на челюстите ;)
:yes:
От тези рзапъвачи идват проблемите ;) . Имат механизъм за автоматично разпъване на накладките

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 31 Яну 2006, 17:24

Да де, ама как става? Как се отхлабват тия разпъвачи, коя е позицията на отвора на болта, с какво се бърка, накъде се върти? Как става тая врътка? Като ги отхлабя, трябва ли все пак да свалям барабана или това решава проблема? Щото в това студено време, много много не ми се сваля барабана, ама ако трябва...
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Мнение от нино » 31 Яну 2006, 21:05

Взимаш едно фенерче, избираш си някоя дупка, светиш и гледаш вътре.
В долната половина има хоризонтален болт с гайка която е със зъбчета, въртиш я с отверка докато се съберат челюстите и вадиш барабана.
Успех.
INTERSCAN RALLY TEAM

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 11.06.2004

Мнение от micasa » 31 Яну 2006, 22:09

друг проблем става ако барабана е вкопан и накладките го задаржат и наи накраиа става с горелка по барабана и раждогризец и бои

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 31 Яну 2006, 22:11

micasa написа:друг проблем става ако барабана е вкопан и накладките го задаржат и наи накраиа става с горелка по барабана и раждогризец и бои
то най често така става ;) кой сменя,а кой се учи "бърнаут" да праи ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 01 Фев 2006, 11:52

А кой е с дискове отзад е най-добре :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 01 Фев 2006, 11:52

kam_tod написа:Да де, ама как става? Как се отхлабват тия разпъвачи, коя е позицията на отвора на болта, с какво се бърка, накъде се върти? Как става тая врътка? Като ги отхлабя, трябва ли все пак да свалям барабана или това решава проблема? Щото в това студено време, много много не ми се сваля барабана, ама ако трябва...
нино е обяснил доста добре. Ето и малко по-подробно.

След мнооого бой с чука (щото на Ладата наистина се свалят така :mhihi: ) без успех, реших да отворя дебелите книги. И там какво - гномовете сложили една гайка. Като се износват накладките, гайката се върти, и регулира накладките. Като трябва да се сменят - въртиш същата гайка обратно - накладките се събират - и барабана излиза само с почукване, колкото да се отлепи от фланеца.
kam_tod, погледни това. 6-та точка е за смяна на барабани и накладки. Снимка 6.2с е точно разпъващия механизъм.

И леко с чука ;) .
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 02 Фев 2006, 16:04

ivantchoG написа:
kam_tod написа:Да де, ама как става? Как се отхлабват тия разпъвачи, коя е позицията на отвора на болта, с какво се бърка, накъде се върти? Как става тая врътка? Като ги отхлабя, трябва ли все пак да свалям барабана или това решава проблема? Щото в това студено време, много много не ми се сваля барабана, ама ако трябва...
нино е обяснил доста добре. Ето и малко по-подробно.

След мнооого бой с чука (щото на Ладата наистина се свалят така :mhihi: ) без успех, реших да отворя дебелите книги. И там какво - гномовете сложили една гайка. Като се износват накладките, гайката се върти, и регулира накладките. Като трябва да се сменят - въртиш същата гайка обратно - накладките се събират - и барабана излиза само с почукване, колкото да се отлепи от фланеца.
kam_tod, погледни това. 6-та точка е за смяна на барабани и накладки. Снимка 6.2с е точно разпъващия механизъм.

И леко с чука ;) .


ivantchoG, много благодаря за материалите, дручко си е като "око види" как става работата. Спирачките ще бъдат атакувани в събота и да се надявам, че в неделя вече ще се спира без страх, скърцане и стържене!
Момчета, какво ви е мнението за накладки Локхийд? Само преди това да ви кажа цените, че на мене ми се вждат бая ниски:
- комплект предни накладки - 37 лв.
- комплект задни накладки - 36 лв.
- комплект накладки за ръчна - 37 лв.
Какво ще кажете за тази марка, а и за тези цени, реални ли са за Локхиийд (Англия)?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 02 Фев 2006, 16:04

ivantchoG написа:
kam_tod написа:Да де, ама как става? Как се отхлабват тия разпъвачи, коя е позицията на отвора на болта, с какво се бърка, накъде се върти? Как става тая врътка? Като ги отхлабя, трябва ли все пак да свалям барабана или това решава проблема? Щото в това студено време, много много не ми се сваля барабана, ама ако трябва...
нино е обяснил доста добре. Ето и малко по-подробно.

След мнооого бой с чука (щото на Ладата наистина се свалят така :mhihi: ) без успех, реших да отворя дебелите книги. И там какво - гномовете сложили една гайка. Като се износват накладките, гайката се върти, и регулира накладките. Като трябва да се сменят - въртиш същата гайка обратно - накладките се събират - и барабана излиза само с почукване, колкото да се отлепи от фланеца.
kam_tod, погледни това. 6-та точка е за смяна на барабани и накладки. Снимка 6.2с е точно разпъващия механизъм.

И леко с чука ;) .


ivantchoG, много благодаря за материалите, дручко си е като "око види" как става работата. Спирачките ще бъдат атакувани в събота и да се надявам, че в неделя вече ще се спира без страх, скърцане и стържене!
Момчета, какво ви е мнението за накладки Локхийд? Само преди това да ви кажа цените, че на мене ми се вждат бая ниски:
- комплект предни накладки - 37 лв.
- комплект задни накладки - 36 лв.
- комплект накладки за ръчна - 37 лв.
Какво ще кажете за тази марка, а и за тези цени, реални ли са за Локхиийд (Англия)?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook