B20 UPDATE and airconditioner

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: B20 UPDATE

Мнение от E30_M_Tech_ll » 30 Май 2011, 9:02

хехе смешко много си забавен...
я сметни лицето на отвора на клапана умножи го по три и го срвни с лицето на дросела и ми се обади да ми кажеш кое е по голямо... другото ще ти го обесня ако не си го разбрал :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: B20 UPDATE

Мнение от teao » 30 Май 2011, 9:59

20ката ако си остане такава (не я направиш 23ка) е много късоходов мотор, следователно трябва да рабориш за обороти... клапаните са леки, буталата са леки, кубилици не съм чувал да се чупят, трабва едно валче да почне да работи пълноценно във високите. Ама е по-умно да я направиш 23ка. Това ще са ти най-евтините 20 атмосферни коня. А после можеш да упргейдваш 23ката-вал, изпускател. Смукателя е доста голям и пуска достатъчно въздух (винаги може повече) ама ако загубиш ниските за 3 к.с. във високите е малко безмислено...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: B20 UPDATE

Мнение от doko » 30 Май 2011, 12:38

Незнам ама я гледай какви ги пишеш май и на теб много не са ти ясни тея работи един път нямало ефект пък после обратното :wave:
http://forum.bmwpower-bg.net/viewtopic. ... 688495ecc2
И сега кажи пред всички кой е смешко :kuku:
И не е лошо да почнеш да четеш повечко техническа литература :mhihi:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: B20 UPDATE

Мнение от Lenco » 30 Май 2011, 13:49

На 20-а и без тва въздуха и е в повече особено под 4000/мин, а с по-големи тръби и дросели, а и клапани ще е екшън, ако другото е сток.
Малко хора могат да се похвалят с изчисляване на клапани, всмукателни тръби и дросели, та не се хабете.
б20, б23 и б27 са с еднакви тръби, дросели, дебитомери и глави (до някъде)

ПП Тва с лицето на клапана Х3 не го схванах, ако може по-бавно, мерси.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: B20 UPDATE

Мнение от tuningfena » 30 Май 2011, 14:07

до някъде ама на б27 всмукателния е най малък от всички
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: B20 UPDATE

Мнение от 6estaka » 30 Май 2011, 14:50

tuningfena написа:до някъде ама на б27 всмукателния е най малък от всички


Абе то има б27 с 885 глава...но мисля че не такива отговори търси автора
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: B20 UPDATE

Мнение от E30_M_Tech_ll » 30 Май 2011, 15:22

doko написа:Незнам ама я гледай какви ги пишеш май и на теб много не са ти ясни тея работи един път нямало ефект пък после обратното :wave:
http://forum.bmwpower-bg.net/viewtopic. ... 688495ecc2
И сега кажи пред всички кой е смешко :kuku:
И не е лошо да почнеш да четеш повечко техническа литература :mhihi:

чакай сега не ми слагай думи в устата... някъде да съм казал че ще имаголям ефект? просто няма смисъл да лсгаш къвто и да било колектор като дросела ти е същия :mhihi: те затова повечето хора си сменят дросела а не колектора щшото реално колектора си има достатъчно големи отвори....
колко съм чел ти толкова не си приказвал сигурно ама както и да е
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: B20 UPDATE

Мнение от doko » 30 Май 2011, 20:02

Те хората са преценили какъв дросел и отвори на колектора да сложат а пък ние ако ще и по 100мм да ги направим мотора няма да тръгне повече
Затова колегите те насочиха за повечко кс. към по евтиния вариянт> б23
:yes:
Ако пък ти се занимава може и това да сътвориш;

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: B20 UPDATE

Мнение от tuningfena » 31 Май 2011, 9:32

е за тез дросели скъпо ще му легне, той колегата с темата така и не се обади да сподели до колко пари и какъв резултат търси
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: B20 UPDATE

Мнение от ///Явор » 31 Май 2011, 9:39

имам 24клапанова тиква за м20б25 :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: B20 UPDATE

Мнение от tuningfena » 31 Май 2011, 9:47

:shock: :shock: :shock: за продаване или ? не си я даваш
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: B20 UPDATE

Мнение от E30_M_Tech_ll » 31 Май 2011, 10:19

при явор всичко се продава... пари да имаш :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: У селу
Пол: Мъж
Кара: само COUPE-та
Мечтае да кара: М3 pick up

Re: B20 UPDATE

Мнение от hipo » 31 Май 2011, 13:36

tuningfena написа:е за тез дросели скъпо ще му легне, той колегата с темата така и не се обади да сподели до колко пари и какъв резултат търси

Не гоня нищо особено просто искам малко да се съжеви маторетката и тъи като мотора е на земята и си мислех да му обслужа главата(един ревизионен шлаив дето му казват вятар, раиберене на леглата пилване на клапаните на машината и напасване) и да му туря туи унуи, което ми е останало от другата скраперщина. Колата ще си я карам за евридейка даже и на газ. Имам си Б28-ца за пързаляне :mrgreen: тъи че засега ще му сложа лекия маховик и дюзи от М50Б20, както предложи единия колега по горе, а другото по нататък. Само че незнам този лекия маховик с климатика ще се погаждат ли и някой знаели Е30-ката с климатик заводско колко кг. е маховика и?
Изображение

Американски форум:питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Re: B20 UPDATE

Мнение от KIM » 01 Юни 2011, 21:19

като за начало едно здраво портване и по вирока генерация би допринесло за приятно шофиране :idea: едекта е усезаем
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: B20 UPDATE

Мнение от ///Явор » 01 Юни 2011, 21:58

бате..ти на нов опел или дачия мина
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook