Температурен датчик
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Температурен датчик
при м10 връзка между харч и температурен датчик няма а най интересното ми е откъде ги измисли тия 116 коня
като това произведение на изкуството или е 102 или е 105 а сигурен съм че и ти самия незнаеш точно кой е мотора ,пререгулирай дебитомера некъде дето имат газ-анализатор,направи му центровка и ше намали разхода на около 11 минимум извънградско с 80км/ч макс 


Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
здр колега.
първо и аз да питам сигурен ли си, че е м10?
ако е м10- няма мотор за празен ход,а е един биметален клапан (седи до всукателния колектор закачен с две 6мм болчета за главата) в него влизат една букса с 2 кабела и два маркуча(които правят байпас на дросела)
откачи буксата и премери съпротивлението на клапана( малка стойност е- мериш в омове тъй като това е нагревател.)
ако ти даде верига "ок".
следваща стъпка откачаш маркуча от клапана (между клапана и колектора)запушваш и двата отвора с парцал и слухтиш.
м10-ката има и 5-ти инжектор, който седи в колектора(в средната част с емблемата над дросела)в него влисат една букса с два кабела и един маркуч 8мм за гориво.
откачи му буксата.(той работи докато е много студен мотора после спира)ако се сумняваш в него направо го извади.
въпросният инжектор се управлява от нещо като датчик(биметална глупост която в зависимост от температурата на мотора прави импулси(колкото е по-студен толкова повече впръсквания))кафяв корпус два крака седи на фланеца с другите два датчика.
другите два са: за стрелката един крак и за ecu-то два крака син корпус-300-360 ома при 80 градуса според autodata
както каза и колегата виш tps-са(датчика на дросела)представлява два ключа един за пълна гас и един за затворен дросел(за да не се завираш да го мериш защото е кофти заврян,просто отваряй и затваряй съвсем леко дросела и се ослушвай дали цъка. ако цъка "ок"
пиши какво си установил.
първо и аз да питам сигурен ли си, че е м10?
ако е м10- няма мотор за празен ход,а е един биметален клапан (седи до всукателния колектор закачен с две 6мм болчета за главата) в него влизат една букса с 2 кабела и два маркуча(които правят байпас на дросела)
откачи буксата и премери съпротивлението на клапана( малка стойност е- мериш в омове тъй като това е нагревател.)
ако ти даде верига "ок".
следваща стъпка откачаш маркуча от клапана (между клапана и колектора)запушваш и двата отвора с парцал и слухтиш.
м10-ката има и 5-ти инжектор, който седи в колектора(в средната част с емблемата над дросела)в него влисат една букса с два кабела и един маркуч 8мм за гориво.
откачи му буксата.(той работи докато е много студен мотора после спира)ако се сумняваш в него направо го извади.
въпросният инжектор се управлява от нещо като датчик(биметална глупост която в зависимост от температурата на мотора прави импулси(колкото е по-студен толкова повече впръсквания))кафяв корпус два крака седи на фланеца с другите два датчика.
другите два са: за стрелката един крак и за ecu-то два крака син корпус-300-360 ома при 80 градуса според autodata
както каза и колегата виш tps-са(датчика на дросела)представлява два ключа един за пълна гас и един за затворен дросел(за да не се завираш да го мериш защото е кофти заврян,просто отваряй и затваряй съвсем леко дросела и се ослушвай дали цъка. ако цъка "ок"
пиши какво си установил.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
Re: Температурен датчик
Здр.Сега отивам на бачкане,но довечера ще снимам мотора за да го видите и вие.Пробал сам да карам с извадена букса на датчика за студен старт(синия които се намира от страни на главата)и се сащото,пали си топла, студена и си варви както и като е закачена буксата.БЛАГОДАРИА ТИ за подробното описание.Ако искаш даи скаип за да ти обясня по добре.Довечера кам 8 и нещо сам на линиа.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Температурен датчик
Ей затова се губят по 2 страници обяснения, щот е много тайно да си напишем колата, годината и града, но е възможно следващата баба Ванга да е от форума.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
до къде я докара?



От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
Re: Температурен датчик
Днес ще ходя до маистор,че с 16 л бензин минах 100 км.Вчера извадих буксата на една кръгла метална част дет влизат два маркуча в нея,намира се над капака за маслото и колата пак си работи,после вадих и буксата на друк кафяв,който стои до синя температурен на водата и пак си бачка.И двата незнам за квоса.
Re: Температурен датчик
Здр.И този пат майстора нищо не направи С ГОЛЕМИА МИ РАСХОД.Можели някои да ми каже кви стойности има синя температурен датчик(на водата) при студен и топал мотор,защото вече незнам кво да правя.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Температурен датчик
колега четеш между редовете.
пък и сме ти дали инфо. за м10 Л-джетроник, който е 102 или 105к.с
така и не разбрах ме ,твоя какъв е.
85kw е м40.
по добре напиши първите 5 символа на мотора (има ги и в големия талон), за да сме ти полезни
защото между м10 и м40 има много разлики.
пък и сме ти дали инфо. за м10 Л-джетроник, който е 102 или 105к.с
така и не разбрах ме ,твоя какъв е.
85kw е м40.
по добре напиши първите 5 символа на мотора (има ги и в големия талон), за да сме ти полезни
защото между м10 и м40 има много разлики.

От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Температурен датчик
той е от Видин 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани