Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 352
Регистриран на: 9.04.2009
Местоположение: коларовград
Пол: Мъж
Кара: BMW отново серия 3 бенз
Мечтае да кара: волска каручка
Детайли за колата: събира много и малко, според повода

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от daka1972 » 13 Яну 2011, 19:15

успех и дано е безкръвна операцията на сърцето :clap: :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 13 Яну 2011, 19:26

Няма мнпгп да се заигравам с флекса да не и разваля кантара че си има доста прилично разпределение на тежеста,иначе идеята ми за стабилизиращите щанги е отзад да е с по дебела отпред малко по мека та да презавива повече и да ми отговаря на стила на каране :)

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от bigmurzi » 13 Яну 2011, 21:43

така няма ли ефекта да е обратен? :paranoid:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 930
Регистриран на: 22.09.2008
Местоположение: софия/uk
Пол: Мъж
Кара: e60 e30 turbo

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ///ivanE30 » 13 Яну 2011, 22:01

ми доста хора споделят тази теза за по голями щанги отзад и по малки отпред когато се ползва за дрифт колатa както и за по твърда задница и по мека предница за окачване но тва са си вече про неща :yes: се пак обаче секи си праи колата да му пасва на самия него и нещата са доста относителни :yes: успех и качваи сники :D
bedrock city racing

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 13 Яну 2011, 22:31

ето малко снимки като я купих колата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от SpUd3r » 14 Яну 2011, 10:55

А като ги сменяте тия щанги, знаете ли че задната стабилизира предницата, а предната щанга - задницата? ;)
Tux0 Ca !
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от bigmurzi » 14 Яну 2011, 14:31

и аз това питам, щото са ми обяснявали и съм чел, че ако сложиш много дебела отпред, пък тънка отзад колата става с много игрива задница, но и недозавива.. и за това питам, да обясни колегата защо по-мека (тънка) отпред, пък дебела отзад?
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 14 Яну 2011, 17:47

Когато задницата е игрива а предницата е мека колата презивива,защо? Твърдата задница ти позволява по лесно нарушаване сцеплението на задните колела и когато предницата е по-мека в завой когато клекне предницата върху колелото се пренася по-голяма тежест т.е не го оесснявам много добре даже хич ама когато клекне отпред и се пренесе повече тежест върху завиващите колела следва те да зацепят по-хубаво нали така...колкото по-тежко толкова по добро сцепление,следователно колата става по-рязка в завоите и обратното ако отпреде е с дебела щанга става дърво в завоя бута предните гуми и недозавива :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 504
Регистриран на: 18.08.2008
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от shopaza » 15 Яну 2011, 16:31

Гоше айде напредвай че и аз съм си заръчал вече една Е30-ка позасилена и да почваме тренировките :lol: :winky: Аре тея дни да пиеме по некоя бира да обмениме малко инфо че на мен окачването не ми е мн ясно пък и като я направиш ще видиме как е по добре :P а иначе какво окачване ше слагаш
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 15 Яну 2011, 20:27

хех ми как щи е ясно по окачването като вие от бмв клуб хасково само бири пиете вместо да си човъркате кочините :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Иначе немаш грижи като вземеш и ти таралястника с квото мога ще помагам :ok: Иначе колеги относно двойната щанга отзад: Идеята е че колкото по твърда е задницата толкова по малко сцеление има в завой тъй като дебелите щанги държат колата нивелирана и не позволяват тежеста да се мести и натоварва съответното колело в завой: Пример: ако правим ляв завои се натоварва дясната страна тъй-като центара на тежеста бяга вдясно така имаме по-голямо сцепление върху дясната страна,когато обаче щангите са дебели не позволяват на тази страна да клекне и да натовари съответното колело следователно по-малко сцепление и по лесно задрифтване.Идеята с меката предница е когато в завой колата клекне предното колело което поеа товаар зацепва по добре и следователно колата става по-послушна и по рязка в завоя,защото гумата е зацепила и слуша впдача,ако сложим дебели стабилизиращи щанги отпред тежеста няма да е толкова голяма и следователно сцеплението по малко,колата няма да е така рязка но става дърво в завоя предните гуми са завили но нямат сцепление и следователно колата продължавва напред :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от doko » 16 Яну 2011, 0:23

А пък всички състезатели са егати балъците та си слагат кой по дебели кой по две стокови :clap:

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 17.11.2010

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от None » 16 Яну 2011, 10:55

doko написа:А пък всички състезатели са егати балъците та си слагат кой по дебели кой по две стокови :clap:


Всеки си прави колата според вкуса на каране на някои им харесва колата да презавива,на други да недозавива...въпрос на вкус колега :conf:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от His Shadow » 16 Яну 2011, 12:58

Тук вече си зависи на кой как му пасва стила на каране,някои предпочитат колата да презавива други предпочитат да недозавива..и не казвай всички състезатели,защото аз самия мога да ти изброя поне 5 големи имена в тоя спорт които карат така със двойна стабилизираща отзад :bowdown:

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от ge_a » 16 Яну 2011, 15:00

His Shadow написа:Тук вече си зависи на кой как му пасва стила на каране,някои предпочитат колата да презавива други предпочитат да недозавива..и не казвай всички състезатели,защото аз самия мога да ти изброя поне 5 големи имена в тоя спорт които карат така със двойна стабилизираща отзад :bowdown:


Предполагам, че за дрифт говориш, ако е така искам да ми изброиш 5-те големи имена, че ми стана интересно !
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: Още един Е30 барутарник с тенденций за дрифтак:)

Мнение от doko » 16 Яну 2011, 18:41

Я посочи някой който обича да му недозавива колаталеле ако пък е и от големите имена :bowdown:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook