m20b23 малко въпроси

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 10.11.2010

Re: m20b23 малко въпроси

Мнение от goblin » 20 Юли 2011, 10:30

И аз имам проблем с разхода на м20б20 към б23 така я закупих без да се знае какво е преправяно от предишния собственик ..... пробвано е с компютър, дебитомер, дюзи, ламбда сонда... колата работи много богато... но не съм проверявал топлинния датчик ... та къде седи да подскаже някой.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 10.08.2008
Кара: BMW E30 323I
Мечтае да кара: BMW E30 s50b32

Re: m20b23 малко въпроси

Мнение от JoHNyB » 10 Сеп 2011, 14:28

Стои до термостата отпред на двигателя близо до раила и 6-та дюза ако мога така да се изразя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 5.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 4-цилиндрово сешоарче

Re: m20b23 малко въпроси

Мнение от S204 » 11 Сеп 2011, 0:26

Номер 11
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: е30 318i touring
Мечтае да кара: по пътища без дупки.

Re: m20b23 малко въпроси

Мнение от E30 » 11 Сеп 2011, 10:02

Аз мога да посъветвам - прегледайте горивните маркучи,тези около помпата която е в дъното под левия праг както и тези от горивния филтър към релсата на дюзите и около обратното гориво.Имах подобен пробмел с моята 23-ка преди доста време но продадох мотора на един колега.Бях му казал за този странен за мен разход (16-18/100) при нормално каране но се оказа,че като си сложи мотора в неговата кола разхода си бе съвсем приличен(до колкото помня около 10/100 при стъпка на педала по негови думи).Та...може да е просто съвпадение слагането на газта и повишаването на разхода.Доколкото ми е известно,дебитомера се прецаква от детонациите(ако си нямал такива до сега,изключи го като проблем за момента)да не говорим,че може да ти вдигне разход и от кабели на свещи палец и дистрибуторна капачка.....дори и от запушен горивен филтър :) огледай първо елементарните неща чак тогава се хвърляй да сменяш според мен :bchug: да не говорим пък за уникално тъпата въздушно вакуумна система на тоя Л-Джетроник със всички тия тръби и маркучета опасващи целия мотор,един спукан да имаш и казваш сбогом на постоянните обороти(разхода доколкото помня също се влиаеше от там)
Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook