m20b23 малко въпроси
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: m20b23 малко въпроси
И аз имам проблем с разхода на м20б20 към б23 така я закупих без да се знае какво е преправяно от предишния собственик ..... пробвано е с компютър, дебитомер, дюзи, ламбда сонда... колата работи много богато... но не съм проверявал топлинния датчик ... та къде седи да подскаже някой.
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: m20b23 малко въпроси
Стои до термостата отпред на двигателя близо до раила и 6-та дюза ако мога така да се изразя
- S204
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: m20b23 малко въпроси
Номер 11


- E30
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: е30 318i touring
- Мечтае да кара: по пътища без дупки.
Re: m20b23 малко въпроси
Аз мога да посъветвам - прегледайте горивните маркучи,тези около помпата която е в дъното под левия праг както и тези от горивния филтър към релсата на дюзите и около обратното гориво.Имах подобен пробмел с моята 23-ка преди доста време но продадох мотора на един колега.Бях му казал за този странен за мен разход (16-18/100) при нормално каране но се оказа,че като си сложи мотора в неговата кола разхода си бе съвсем приличен(до колкото помня около 10/100 при стъпка на педала по негови думи).Та...може да е просто съвпадение слагането на газта и повишаването на разхода.Доколкото ми е известно,дебитомера се прецаква от детонациите(ако си нямал такива до сега,изключи го като проблем за момента)да не говорим,че може да ти вдигне разход и от кабели на свещи палец и дистрибуторна капачка.....дори и от запушен горивен филтър
огледай първо елементарните неща чак тогава се хвърляй да сменяш според мен
да не говорим пък за уникално тъпата въздушно вакуумна система на тоя Л-Джетроник със всички тия тръби и маркучета опасващи целия мотор,един спукан да имаш и казваш сбогом на постоянните обороти(разхода доколкото помня също се влиаеше от там)


Има хора, в които живее Бог.Има хора, в които живее дяволът.А има и хора, в които живеят само глисти.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани