Съединител???
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Не е до прожината бре ... казах ти съединителя както и всичко друго в тая кола (като изключим предният капак) е без йила а на всевъсможни хидравлики и електроники ... тъй че или нямаш спирачна течност в казанчето или не си обезвъздошил ... най-лесно е като със спирачките един застажа на педала помпа ти на долната помпа леко развиваш гаиката за обезвъздушаване това му е майката...
BMW never stop's ....
Любо Тодоров
Любо Тодоров
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Помпай ЯКО трябва ЯКО помпане... ПОМПАНЕТО МУ Е МАЙКАТА
Той ще се втвърди като помпаш ако си закачил щуцерите пък и трябва спирачна течност да имаш също и ако може някой да развие обезвъздушаващият винт докато ти помпаш
Дилян Пенчев

Той ще се втвърди като помпаш ако си закачил щуцерите пък и трябва спирачна течност да имаш също и ако може някой да развие обезвъздушаващият винт докато ти помпаш

Дилян Пенчев
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Според преведената на български книга за Е 30 обезвъздушаването става така: 1. Сваляш предна лява гума. 2. На обезвъздушителя на съединителя нахлузваш прозрачно маркуче и отвиваш леко обезвъздушителя да се напълни със спир. течност. 3. Нахлузваш другия край на маркучето на обезвъздушителя на лявото колело и отвиваш леко обезвъдушителя. 4. Втори човек натиска плавно спирачния педал и като стигне до долу затягаш обезвъздушителя на спирачките.Втория човек отпуска спир. педал ти отвиваш обезвъздушителя, той натиска плавно спир. педал и т. н. до като спрат да излизат мехурчета в резервоарчето на спир. помпа. През това време наглеждате спир. течност да е около белега МАКС. Поради това че обезвъздушителя на съединителя е отдолу при проби по друг начин никога няма да изкарате всичкия въздух.Успех.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
//M_Power написа:Аз до колкото знам я сменят в Германия през определен срок 2 или 3 години мисля,че бешезащото започва да си губи качеството като остарее
предписанието гласи :" добре е на интервал от 2 години да се сменя".
В дару имат техниката.
Проблема не е в стареенето, а защото спирачната течност е силно хидрофилна. Откъдето намери вода (най-често от конденз през студените нощи) тя я поглъща. Следва все по-ниска точка на кипене, докато един прекрасен ден много надалеч в бъдещето педала просто пропада за момент, който може да е решаващ.
Не съм напълно убеден в следващото си твърдение, но по пътя на логиката би трявало при смяна на долна помпа и при добро желание да не е останала почти никаква от старата спирачна течност.
Съшо така при доливане трябва да се сипва само една и съща по вид течност, като мисля, че не беше фатално да се смеси Дот 3 с Дот 4, но ДОТ 5, която е с доста по-висока точка на кипене, не обича да бъде смесвана.
ПС - аз на моята Е30-ска като си монтирах помпите не срещнах никакви трудности, като изключим факта, че за горната три поредни пъти забравях нещо и трябваше да я свалям всеки път, но става лесно. И наистина помпането е много и най-добре с човек, който да обезвъздушава с клапана на долната. Ако искаш да си спестиш малко труд я затвори системата (ако си сигурен, че си оправил всичко), налей до горе спирачна течност и остави колата ден и половина - тя частично ще се обезвъздуши сама, но за теб пак ще остане здрава доза помпане. Успех.
Ати
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Аз съм сменявал спирачната течност. Трябват ти двама души, 1 канал, 1л. спирачна течност, 1 прозрачно маркуче от система,1 буркан и търпение. Започваш от задно дясно колело, след това задно ляво, предно дясно и накрая предно ляво. Закачаш маручето за цицката, а другия край го пускаш в бурканя. Другия дето е със теб трябва да стои при казанчето и да поддържа нивото на max. Като отвиеш цицката започва да тече течност и то доста мътна. Чакаш докато потече бистра течност и затягаш, след което минаваш на другото колело и т.н. Успех
За препоръчване е да напръскаш цицките(обезвъздушителите) със WD или със спирачна течност да не ти се скършат.
За препоръчване е да напръскаш цицките(обезвъздушителите) със WD или със спирачна течност да не ти се скършат.
- ivo_lution
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е30
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: 2.8
Re:
MiRaCuLiX написа:може и да се е спукало маркуче но ... със сигурност пада ли педала на съеденителя значи проблемацията е в загуба на спирачна течност. или ако си го оправил клякаш до колат ахващаш педала с дясна ръка и правиш пълно движение от горе до долу и го правиш бързичко докато педала се вдигне около сантиметар два после сядаш в купето и започваш да помпаш с крак докато не се обезваздуши системата...
ако нямаш загуба на течност , значи лапа въздух ... аз имах такъв проблем с хидравлична ръчна(която е на същия принцип) - никъде не сълзеше и отзад на апаратите нагнетява,и като пуснеш спирачката и пак омеква , докато не смених помпата на ръчната


- Ascendancy
-
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Дружба Сити
- Кара: Е34/Е30 на кило
- Мечтае да кара: Х5 4.4 is
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани