...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: ...

Мнение от cargo22 » 22 Сеп 2010, 22:13

ge_a написа:Подаването на гориво, НЕ спира както и не спира и подаването на искра, това че са малки стойностите на значи че се прекъсват :idea: Мога и на теория да ви го обясня но за сега ще ви оставя само да помислите, със следната задача: следващия път когато спускате баири пробвайте да спускате на запален мотор и на загасен мотор (с върнат контактен ключ) и след това обмислете постигнатите резултати от двата експеримента :idea:


? Е какъв ще е ефекта ЕКУ-то да намали стойностите на подаваното гориво вместо да го спре изцяло, какъв ефект ще се търси, разход на гориво или да подържа огъня.
Викаш да му църка малко, връщаш от 5та на 3та отиваш на 4000-5000об. със затворен дросел, некак си ми се вижда удушен от към кислород.
Може и аз да го разсъждавам грешно, ако бъркам некой да ме светне.

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: ...

Мнение от ge_a » 23 Сеп 2010, 2:17

cargo22 написа:
ge_a написа:Подаването на гориво, НЕ спира както и не спира и подаването на искра, това че са малки стойностите на значи че се прекъсват :idea: Мога и на теория да ви го обясня но за сега ще ви оставя само да помислите, със следната задача: следващия път когато спускате баири пробвайте да спускате на запален мотор и на загасен мотор (с върнат контактен ключ) и след това обмислете постигнатите резултати от двата експеримента :idea:


? Е какъв ще е ефекта ЕКУ-то да намали стойностите на подаваното гориво вместо да го спре изцяло, какъв ефект ще се търси, разход на гориво или да подържа огъня.
Викаш да му църка малко, връщаш от 5та на 3та отиваш на 4000-5000об. със затворен дросел, некак си ми се вижда удушен от към кислород.
Може и аз да го разсъждавам грешно, ако бъркам некой да ме светне.


Ами задачата съм я дал пробвай да я изпълниш, след това помисли и после дай своите расъждения пък аз ще ти дам отговора, след като видя, че си се помъчил сам да стигнеш до извода ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: ...

Мнение от ivantchoG » 23 Сеп 2010, 8:37

"Задачата" alx още 2004-та я е играл...
alx написа:мда.. след усръдно логване снощи из горите и хълмовете (нали тряа се провери истината), се оказа че на моя конкретен фабричен автомобил, като се вдигне крака от газта по нанадолнище и на скорост още 10-15 секунди се подават импулси към инжекторите, след което стават на 0 и има само трим... и си мисля че само на трим най-вероятно не се отварят дюзите.. така че... мда. не се подава гориво...

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=1&t=14560&start=15
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: ...

Мнение от VaLy0 » 23 Сеп 2010, 10:54

ge_a написа:Мале, мале :kuku: Как успяхте да изпишете толкова много глупости и да има само един верен пост, който да е най късия в цялата тема :idea:

Подаването на гориво, НЕ спира както и не спира и подаването на искра, това че са малки стойностите на значи че се прекъсват :idea: Мога и на теория да ви го обясня но за сега ще ви оставя само да помислите, със следната задача: следващия път когато спускате баири пробвайте да спускате на запален мотор и на загасен мотор (с върнат контактен ключ) и след това обмислете постигнатите резултати от двата експеримента :idea:

И в двата случая е едно и също, ако не е прекалено голям наклона, колата малко по малко намаля и при запален двигател на скорост с над 1300об/мин и махнат крак от газта, както и ключа когато не е на контакт и е на скорост ;)
На други марки автомобили съм го гледал на живо на уреда за диагностика- цъкането на дюзите(ms-милисекунди) става на "0" както и сондата пак на "0" при махнат крак от газта на скорост и обороти над 1300-400 ;) , това за горивото, искрата мисля че не спира, но с нея не съм експериментирал, а и не е толкова важно, поне мен не ме интересува ;)
И това всичко със заводски автомобили със заводските си електроники, без чипове и простотии :mhihi:
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: ...

Мнение от cod-cdbp » 23 Сеп 2010, 12:05

Давам ви малко насока за експерименти, на диагностичната букса има изводи за следене на ламбдата - ако има подадено гориво ще има и изгорели газове, ако няма - повече О2, така че закачайте мултицетите и действайте :yes: :yes: :yes:
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: ...

Мнение от ge_a » 23 Сеп 2010, 12:40

VaLy0 написа: И в двата случая е едно и също, ако не е прекалено голям наклона, колата малко по малко намаля и при запален двигател на скорост с над 1300об/мин и махнат крак от газта, както и ключа когато не е на контакт и е на скорост ;)

Това да не си го пробвал с някой дизел :dunno:
VaLy0 написа:На други марки автомобили съм го гледал на живо на уреда за диагностика- цъкането на дюзите(ms-милисекунди) става на "0" както и сондата пак на "0" при махнат крак от газта на скорост и обороти над 1300-400 ;) , това за горивото, искрата мисля че не спира, но с нея не съм експериментирал, а и не е толкова важно, поне мен не ме интересува ;)
И това всичко със заводски автомобили със заводските си електроники, без чипове и простотии :mhihi:


И това на какви марки автомобили ?

Не че няма такова понятие спиране на дюзите, ама работи по малко по различен начин ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: ...

Мнение от VaLy0 » 23 Сеп 2010, 18:27

При по старите БМВ-та с диагностика в движение аз лично нямам възможността да наблюдавам, но може да се пуснат няколко кабелчета и с мултицета вътре в колата в движение ще се види и както при Опел така и при БМВ мисля че бензин няма да има при положение че по наклон в двата случая разлика няма никаква дали е запален или не. Ако пускаше по малко бензинец мисля че нямаше да намаля толкова както при огасен двигател а щеше да си понавървява лекичко. Малко ме мързи да пусна две кабелчета от мотора до вътре в купето и да видя със сигурност какво става, ако на някой му се занимава да го направи и да снима през това време ;)
ИзображениеБъРзИя ///

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: ...

Мнение от ge_a » 23 Сеп 2010, 19:40

На кой по стари БМВ-та че по старите са с лампова електроника и диагностика и живи данни няма, с мултимер няма как да го измериш поради латентността на уреда :idea:
Продължавай с разсъжденията и може и да го уцелиш ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Re: ...

Мнение от biem_w » 23 Сеп 2010, 19:43

вече 2 страници се изписаха и незнам кога ще спре подаването на бензин
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook