...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: ...
ge_a написа:Подаването на гориво, НЕ спира както и не спира и подаването на искра, това че са малки стойностите на значи че се прекъсватМога и на теория да ви го обясня но за сега ще ви оставя само да помислите, със следната задача: следващия път когато спускате баири пробвайте да спускате на запален мотор и на загасен мотор (с върнат контактен ключ) и след това обмислете постигнатите резултати от двата експеримента
? Е какъв ще е ефекта ЕКУ-то да намали стойностите на подаваното гориво вместо да го спре изцяло, какъв ефект ще се търси, разход на гориво или да подържа огъня.
Викаш да му църка малко, връщаш от 5та на 3та отиваш на 4000-5000об. със затворен дросел, некак си ми се вижда удушен от към кислород.
Може и аз да го разсъждавам грешно, ако бъркам некой да ме светне.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: ...
cargo22 написа:ge_a написа:Подаването на гориво, НЕ спира както и не спира и подаването на искра, това че са малки стойностите на значи че се прекъсватМога и на теория да ви го обясня но за сега ще ви оставя само да помислите, със следната задача: следващия път когато спускате баири пробвайте да спускате на запален мотор и на загасен мотор (с върнат контактен ключ) и след това обмислете постигнатите резултати от двата експеримента
? Е какъв ще е ефекта ЕКУ-то да намали стойностите на подаваното гориво вместо да го спре изцяло, какъв ефект ще се търси, разход на гориво или да подържа огъня.
Викаш да му църка малко, връщаш от 5та на 3та отиваш на 4000-5000об. със затворен дросел, некак си ми се вижда удушен от към кислород.
Може и аз да го разсъждавам грешно, ако бъркам некой да ме светне.
Ами задачата съм я дал пробвай да я изпълниш, след това помисли и после дай своите расъждения пък аз ще ти дам отговора, след като видя, че си се помъчил сам да стигнеш до извода

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Re: ...
"Задачата" alx още 2004-та я е играл...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=1&t=14560&start=15
alx написа:мда.. след усръдно логване снощи из горите и хълмовете (нали тряа се провери истината), се оказа че на моя конкретен фабричен автомобил, като се вдигне крака от газта по нанадолнище и на скорост още 10-15 секунди се подават импулси към инжекторите, след което стават на 0 и има само трим... и си мисля че само на трим най-вероятно не се отварят дюзите.. така че... мда. не се подава гориво...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=1&t=14560&start=15
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: ...
ge_a написа:Мале, малеКак успяхте да изпишете толкова много глупости и да има само един верен пост, който да е най късия в цялата тема
![]()
Подаването на гориво, НЕ спира както и не спира и подаването на искра, това че са малки стойностите на значи че се прекъсватМога и на теория да ви го обясня но за сега ще ви оставя само да помислите, със следната задача: следващия път когато спускате баири пробвайте да спускате на запален мотор и на загасен мотор (с върнат контактен ключ) и след това обмислете постигнатите резултати от двата експеримента
И в двата случая е едно и също, ако не е прекалено голям наклона, колата малко по малко намаля и при запален двигател на скорост с над 1300об/мин и махнат крак от газта, както и ключа когато не е на контакт и е на скорост

На други марки автомобили съм го гледал на живо на уреда за диагностика- цъкането на дюзите(ms-милисекунди) става на "0" както и сондата пак на "0" при махнат крак от газта на скорост и обороти над 1300-400


И това всичко със заводски автомобили със заводските си електроники, без чипове и простотии

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: ...
Давам ви малко насока за експерименти, на диагностичната букса има изводи за следене на ламбдата - ако има подадено гориво ще има и изгорели газове, ако няма - повече О2, така че закачайте мултицетите и действайте





- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: ...
VaLy0 написа: И в двата случая е едно и също, ако не е прекалено голям наклона, колата малко по малко намаля и при запален двигател на скорост с над 1300об/мин и махнат крак от газта, както и ключа когато не е на контакт и е на скорост![]()
Това да не си го пробвал с някой дизел

VaLy0 написа:На други марки автомобили съм го гледал на живо на уреда за диагностика- цъкането на дюзите(ms-милисекунди) става на "0" както и сондата пак на "0" при махнат крак от газта на скорост и обороти над 1300-400, това за горивото, искрата мисля че не спира, но с нея не съм експериментирал, а и не е толкова важно, поне мен не ме интересува
![]()
И това всичко със заводски автомобили със заводските си електроники, без чипове и простотии
И това на какви марки автомобили ?
Не че няма такова понятие спиране на дюзите, ама работи по малко по различен начин

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: ...
При по старите БМВ-та с диагностика в движение аз лично нямам възможността да наблюдавам, но може да се пуснат няколко кабелчета и с мултицета вътре в колата в движение ще се види и както при Опел така и при БМВ мисля че бензин няма да има при положение че по наклон в двата случая разлика няма никаква дали е запален или не. Ако пускаше по малко бензинец мисля че нямаше да намаля толкова както при огасен двигател а щеше да си понавървява лекичко. Малко ме мързи да пусна две кабелчета от мотора до вътре в купето и да видя със сигурност какво става, ако на някой му се занимава да го направи и да снима през това време 

- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: ...
На кой по стари БМВ-та че по старите са с лампова електроника и диагностика и живи данни няма, с мултимер няма как да го измериш поради латентността на уреда
Продължавай с разсъжденията и може и да го уцелиш

Продължавай с разсъжденията и може и да го уцелиш

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани