Е30 318 Is
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Е30 318 Is
NeedHead написа:Колянов вал от М47,Дросели от Yamaha R1 (2001г.),Мега.....
Е добре за 1000лв. няма да стане,но има много варианти!
Е значи и ти не знаеш жалко .....



amd написа:Предполагам сте пробали с олекотяване? Не е най-доброто решение за всекидневна кола, но като за начало да махнете всичко излишно и да замените стъклата с нещо по-леко. Аз лично не съм чак такъв фен на безразборното рязане на ламарини, но ако колата наистина е само за писта, може доста да се ореже (по задната част най-вече). Отделно стъклопластови калници, брони, капаци, защо не и врати. Мисля си, че 4-цилиндровата Е30-ка може да се свали ако не до 800кг. то до 900кг. със сигурност. Двойното стопче карбуратора тежи около 1 тон, сток. Моята 323-ка троен стоп и тя е толкова, с някои "лишения" по купето обаче.
Тоя филм с теглото как го постигаш не мога да си го обясня, ние без обурудването ги докарваме до към 1050 кг проблизително ти оборудвана я изкара 1000 кг

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Re: Е30 318 Is
ge_a написа:amd написа:Предполагам сте пробали с олекотяване? Не е най-доброто решение за всекидневна кола, но като за начало да махнете всичко излишно и да замените стъклата с нещо по-леко. Аз лично не съм чак такъв фен на безразборното рязане на ламарини, но ако колата наистина е само за писта, може доста да се ореже (по задната част най-вече). Отделно стъклопластови калници, брони, капаци, защо не и врати. Мисля си, че 4-цилиндровата Е30-ка може да се свали ако не до 800кг. то до 900кг. със сигурност. Двойното стопче карбуратора тежи около 1 тон, сток. Моята 323-ка троен стоп и тя е толкова, с някои "лишения" по купето обаче.
Тоя филм с теглото как го постигаш не мога да си го обясня, ние без обурудването ги докарваме до към 1050 кг проблизително ти оборудвана я изкара 1000 кг
Що спориш с господин научен капацитет клавиатурен тинингист и разбирач от всичко



пс: Според мен за да е 1000 кила трябва не само купето и джантите да са изгнили, а и блока на мотора и стъклата

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Е30 318 Is
или доста части от друг матрял 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: Е30 318 Is
зависи да идеш в текезесето кантара им с колко лъже надоло 

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Е30 318 Is
най обикновенна 316-ка без никви екстри тежи 1100 кг 

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: Е30 318 Is
Eвтин тунинг за тоя мотор е чип, филтър и генерация без катализатор и отпушено крайно гърне, също така 4,45 диф или кутия от е36. Всичките тези неща съм правил по колата ми и засилването се усеща в рамките на 1-2 дена
И каточели най-много се усети от генерацията.
Иначе това което е написал NeedHead само като части надхвърля 1000лв, а като цяло мисля че ще надхвърли и турбо проект.
Иначе ако имаш парички това е мястото за теб
http://www.metricmechanic.com/pdfs/metr ... ooklet.pdf

Иначе това което е написал NeedHead само като части надхвърля 1000лв, а като цяло мисля че ще надхвърли и турбо проект.
Иначе ако имаш парички това е мястото за теб


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Е30 318 Is
Не виждам защо се хващате за детайлите - хубаво, кантара ме е излъгал, не е 1000, 1100 е (примерно). Така или иначе, няма смисъл да се правите на луди, идеята на пост-а беше ясна - олекотяване по един или друг начин.
Моята е мерена без задна седалка, задните стъкла са сменени с плексиглас, в багажника "легена" на резервната гума я няма, както я няма и самата нея + другите инструменти, които по принцип стоят там. Колко са спестени, има няма 50 кила, но виж ако калниците, капаците са пластмасови - ще има по-голяма разлика. И ако се резне Задния панел, дето стоят стерео говорителите на него пак, ама ми се струва, че не е добра идея. Мен ми е все тая де, то човек първо да поработи върху шофьорските си способности ще е по-полезно. Вие понеже сте достигнали максимума, по-добре поработете върху колите
Моята е мерена без задна седалка, задните стъкла са сменени с плексиглас, в багажника "легена" на резервната гума я няма, както я няма и самата нея + другите инструменти, които по принцип стоят там. Колко са спестени, има няма 50 кила, но виж ако калниците, капаците са пластмасови - ще има по-голяма разлика. И ако се резне Задния панел, дето стоят стерео говорителите на него пак, ама ми се струва, че не е добра идея. Мен ми е все тая де, то човек първо да поработи върху шофьорските си способности ще е по-полезно. Вие понеже сте достигнали максимума, по-добре поработете върху колите

BMW only!
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Е30 318 Is
Явор написа:по-добре НЕ
Защо бе бат Яворе човека иска италянско да кара, дали ще е С14Б20 или М42Б20 то се тая






amd написа:Не виждам защо се хващате за детайлите - хубаво, кантара ме е излъгал, не е 1000, 1100 е (примерно). Така или иначе, няма смисъл да се правите на луди, идеята на пост-а беше ясна - олекотяване по един или друг начин.
Моята е мерена без задна седалка, задните стъкла са сменени с плексиглас, в багажника "легена" на резервната гума я няма, както я няма и самата нея + другите инструменти, които по принцип стоят там. Колко са спестени, има няма 50 кила, но виж ако калниците, капаците са пластмасови - ще има по-голяма разлика. И ако се резне Задния панел, дето стоят стерео говорителите на него пак, ама ми се струва, че не е добра идея. Мен ми е все тая де, то човек първо да поработи върху шофьорските си способности ще е по-полезно. Вие понеже сте достигнали максимума, по-добре поработете върху колите
Абе брат колкото и да прозвучи грубо, не е едно и също единия пръст да ти е гъза другия в устата и после да им смениш местата

Колкото до теглото на колата, сам виждаш че си махнал близо 70 кг от колата, като добавим и разни други неща може и да е била 1100 кг, но в никъкъв случай 1000 кг, като пишеш компетентно мнение, опиши всичко или не пиши нищо, защото заради такива като тебе в транспортните техникуми си мислят, че Е30 с М52Б28 е най великата бегачка на света и вече са хванали бог за шлишера



Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Е30 318 Is
поне 14ката не се трошеше колкото 42ката





С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Е30 318 Is
Явор написа:поне 14ката не се трошеше колкото 42ката![]()
![]()
Аз съм навит, сглоби едно Б20 и да ги мерим кое ще издържи повече



Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Е30 318 Is
сигурен ли си
бих инвестирал пак в такава скрап,само за идеята
..незнам защо си зациклил на тоя матор от как имаш бмв 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Е30 318 Is
Явор написа:сигурен ли сибих инвестирал пак в такава скрап,само за идеята
..незнам защо си зациклил на тоя матор от как имаш бмв
Е ти ако не знаеш не знам кой, и най вече щот не можах да го счупя за 15к км кат всички останали вграждани в Е30



П.С. Пояснението е за, читателите

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Е30 318 Is
четвъртък да ми се явиш в гаража,че съм приготвил едни бири и едни железа
да го обсъдим в тесен кръг..и стига с чата,че ще ни баннат
..може да поразчистиш,че слизам в гража 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Е30 318 Is

Явор написа:четвъртък да ми се явиш в гаража,че съм приготвил едни бири и едни железада го обсъдим в тесен кръг..и стига с чата,че ще ни баннат
..може да поразчистиш,че слизам в гража
Ще се постарая да съм на линия

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани