М50Б25
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: М50Б25
Лъжа ли се или доста хора са споменавали,че при авариен режим колата гори повече?Имаше го в нешия друга тема...
Не виждам логика в твърдението ,че при неизправност на един уред колата да е със сейфти количество гориво!Ако беше така всеки,искайки да спести гориво до пистата (на 100км примерно) щеше да разкача масметъра,за да влезе компа в сейфти режим и по твоята логика ...да гори по-малко
Не виждам логика в твърдението ,че при неизправност на един уред колата да е със сейфти количество гориво!Ако беше така всеки,искайки да спести гориво до пистата (на 100км примерно) щеше да разкача масметъра,за да влезе компа в сейфти режим и по твоята логика ...да гори по-малко

- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Re: М50Б25
YaHooooO написа:Лъжа ли се или доста хора са споменавали,че при авариен режим колата гори повече?Имаше го в нешия друга тема...
Не виждам логика в твърдението ,че при неизправност на един уред колата да е със сейфти количество гориво!Ако беше така всеки,искайки да спести гориво до пистата (на 100км примерно) щеше да разкача масметъра,за да влезе компа в сейфти режим и по твоята логика ...да гори по-малко
Ти май верно четеш между редовете

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: М50Б25
Аз не съм написал че сейфти бензин е малко бензин
Всеки знае че малкото бензин не е сейфти
Гори повече то е ясно, но не върви като за горенето 




Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: М50Б25
а единствено без ламбда сонда ? икономия не гоня , респонса дали ще е по лош ? Нали компа не гледа ламбдата при фул тортъл ? 


Re: М50Б25
Дилян Пенчев написа:Гори повече то е ясно, но не върви като за горенето
С това вече съм съгласен.Не ми се връзваше "Ходи плахо" с повишения разход

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Re: М50Б25
YaHooooO написа:Дилян Пенчев написа:Гори повече то е ясно, но не върви като за горенето
С това вече съм съгласен.Не ми се връзваше "Ходи плахо" с повишения разход
като я удавиш с бензин ще видиш че бая плахо върви

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
Re: М50Б25
cargo22 написа:Не ми става ясно кое ти определя сместа, да нема мяу клапаните.
То по тия таблици сигурно пуска нещо приблизително подходяща смес спрямо оборотите мейби, защото ако беше точна немаше да има нужда от дебитомери и ламбди.
Тва го пиша, ако има някой по запознат с тия аварйини режими как действат, че ми стана интересно.
То е много просто.При аварииния режим компютъра следи оборотите и ТПС-а и прави сместа изцяло по теоритични формули.Тоест знае, че двигатела е 2000 кубика, знае че за един оборот той засмуква 1000 куб.см въздух, знае че идеалната смес е 14.7:1 въздух:бензин и от там смята колко трябва да е дълъг импулса към дуза с ХХХкуб.см дебит за да стане сместа перфектна.Да обаче тези сметки са при идеални условия, а такива не съществуват, затова съществува понятието Ве - обемна ефективност, която със сигурност не е 100%, а да кажем 70%....от тук и мотора работи на доста богати смеси(ламбда под 0.7-0.

ТПС-а определящ позицията на дросела усложнява малко нещата при пресмятането, но в общи линии е същото.
Авансът пък се дърпа доста напред с цел да се предпази мотора от детонации и дупки по буталата...допълнителна застраховка въпреки теоритично богатите смеси.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
Re: М50Б25
quote]
като я удавиш с бензин ще видиш че бая плахо върви
[/quote]
Е как да ти обясня,че колата не се дави,а върви?
Мармот,благодаря.За мен това,което написа е най-добре обосновано и логично.
като я удавиш с бензин ще видиш че бая плахо върви

Е как да ти обясня,че колата не се дави,а върви?
Мармот,благодаря.За мен това,което написа е най-добре обосновано и логично.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: М50Б25
Мотора ако е със сток електроника компа не гледа ламбдата на фул тротъл ма я гледа през останалото време, и като прави корекций по таблицата за парт тротъл в един момент тази корекция я слага като базова и с нея коригира смесите и пак сондата прави финни корекций - именно когато корекцията стане базова и влезне в една талбичка тя играе и на фул тротъл!
Демек ако сместа ви трябва да 14.7 на парт тротъл а тя е 14.1 компа я обеднява и така като обеднява обеднява и в един момент си вика за какво трябва аз постоянно да обеднявам? И бум слага я в една таблица която обеднява и сондата пак прави финна корекция! Е като флезне е там в оназ таблица тая корекция като бумнеш фул тротъл играе таз корекция и бензина ти отива даречем ако трябва да е 13.2 отива на 13.8
Демек ако сместа ви трябва да 14.7 на парт тротъл а тя е 14.1 компа я обеднява и така като обеднява обеднява и в един момент си вика за какво трябва аз постоянно да обеднявам? И бум слага я в една таблица която обеднява и сондата пак прави финна корекция! Е като флезне е там в оназ таблица тая корекция като бумнеш фул тротъл играе таз корекция и бензина ти отива даречем ако трябва да е 13.2 отива на 13.8


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: М50Б25
разбирам , или я да видиме дали съм разбрал
значи без ламбда няма да съм в сервизен , пак ще имам правилно дозиране с някакво леко презапасяване в количеството гориво ... ще ми отиде икономията на парт тортъл , но респонса ще си е наред на всякаде ?
или най просто : карал ли го е някой тоя мотор с откачена ламбда и какво се получава .. за лекия преразход се сещам , а за респонса във различните диапазони да сподели някой кото е в час ?
м50б25 без анус
значи без ламбда няма да съм в сервизен , пак ще имам правилно дозиране с някакво леко презапасяване в количеството гориво ... ще ми отиде икономията на парт тортъл , но респонса ще си е наред на всякаде ?
или най просто : карал ли го е някой тоя мотор с откачена ламбда и какво се получава .. за лекия преразход се сещам , а за респонса във различните диапазони да сподели някой кото е в час ?
м50б25 без анус

Re: М50Б25
Моя мотор е каран без сонда и от предишния собственик и от мен (от мен не особенно,защото главата се цепна още при първите ккръгчета) .Ако вземете да ползвате българските думички може да споделя някое впечатление.Пък и да не споделя-защо не говорите на Български?
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: М50Б25
фул тортъл - предала до ламарината , напълно отворена дроселова клапа
парт тортъл - частично отворена
респонс - буквално - "отговаря" , като и джопнеш гаста какво ти отговаря колата и въобще как се държи
ТПС - торъл посишън сенсор - сензора кото следи положението на дроселовата клапа
парт тортъл - частично отворена
респонс - буквално - "отговаря" , като и джопнеш гаста какво ти отговаря колата и въобще как се държи
ТПС - торъл посишън сенсор - сензора кото следи положението на дроселовата клапа

Re: М50Б25
mitrax написа:фул тортъл - предала до ламарината , напълно отворена дроселова клапа
парт тортъл - частично отворена
респонс - буквално - "отговаря" , като и джопнеш гаста какво ти отговаря колата и въобще как се държи
ТПС - торъл посишън сенсор - сензора кото следи положението на дроселовата клапа
Значи в момента без масметър и без ламбда наблюдавам
педала до ламарината-не усещям някакви смущения.Влиза си в прекъсвач (според опиа ми до момента си влиза доста бързо)
частично отворена клапа-отново всичко изглежда нормално
при рязко натискане на педала следва също толкова рязко повишаване на оборотите
Също така обаче двигателя не работи съвсем равномерно (предполагам се обяснява с липсата на масметъра)
Признавам,че имам нужда да пробвам двигател с всичко по него.Наистина нямам база за сравнение.
Re: М50Б25
Проблема с Масметъра е остранен.Остава липсващата ламбда сонда.Въпроса е -ако колата няма да се ползва за всекидневна има ли смисъл да слагам липсващата сонда ?Колко по-голям би могъл да бъде разхода (приемаме за пример кола,която се ползва всекидневно) при липсвща сонда?
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Re: М50Б25
YaHooooO написа:Въпроса е -ако колата няма да се ползва за всекидневна има ли смисъл да слагам липсващата сонда ?
Няма
YaHooooO написа: Колко по-голям би могъл да бъде разхода (приемаме за пример кола,която се ползва всекидневно) при липсвща сонда?
незначителни са стойностите
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани