M10B18 '84 проблем с охлаждането
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: M10B18 '84 проблем с охлаждането
Като е взех мойта 30-ска беше с зецепено виско и отворен термостат, направо нямам думи.Но пък като тръгнах да търся термостат неможах да намеря немски.Много трудно се намира за М10.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: M10B18 '84 проблем с охлаждането
чак пък толко трудно,ма то с пръдня боя само в един друг форум става 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: M10B18 '84 проблем с охлаждането
колега какво става с проблема ти още ли загрява пиши де...
Стаевски
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M10B18 '84 проблем с охлаждането
Съжалявам за огромното закъснение.Чак преди няколко дена стигнахме да дадем колата на майстор.Решихме, че гарнитурата на главата е за смяна и се оказахме прави.Заминала беше и гарнитурата на колекторите.След подмяната им и събирането на мотора обаче колата пак тръгна да прегрява.Отново сменихме термостата като върнахме оригиналния.Сега температурата седи една идея преди 90 градуса.Течност вече не се губи.Обаче проблема с парното остава.Духа леко хладко при загрял мотор.Този проблем допълнително ще се установява от къде идва.
П.П. Колата е на 300 000 км. и това което ме учуди е, че нямаше даже луфт на клапаните.Главата е бетон и въобще двигателя като цяло е в много добро здраве.
П.П.2 Някъде от '95-та година виското е зацепено постоянно и няма проблеми.
П.П. Колата е на 300 000 км. и това което ме учуди е, че нямаше даже луфт на клапаните.Главата е бетон и въобще двигателя като цяло е в много добро здраве.
П.П.2 Някъде от '95-та година виското е зацепено постоянно и няма проблеми.
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
Re: M10B18 '84 проблем с охлаждането
Колега,аз лично термостат Валео не бих сложил на 30-та 

- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: M10B18 '84 проблем с охлаждането
-провери топлят ли ти маркучите на парното!
-ако не : запушено радиаторче,неотворил клапан,повреден ключ ,прекъснати кабели,не обезвъздушени маркучи-извади горния за проверка.на едно ниво са с капачката на радиатора.
качи предницата на високо като я обезвъздушаваш.
може да е калпава капачката на радиатора.
-ако топлят : някоя клапа за въздуха не обръща-откачено жило...
ако има газ може и да нямаш топло парно
(защо ли пък му викаме парно?-нали не е на пара?) 
-ако не : запушено радиаторче,неотворил клапан,повреден ключ ,прекъснати кабели,не обезвъздушени маркучи-извади горния за проверка.на едно ниво са с капачката на радиатора.
качи предницата на високо като я обезвъздушаваш.
може да е калпава капачката на радиатора.
-ако топлят : някоя клапа за въздуха не обръща-откачено жило...
ако има газ може и да нямаш топло парно


Стаевски
- Mpower84
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '03 330xd M57N Sedan
Re: M10B18 '84 проблем с охлаждането
Радяторче ще да е.Днеска забелязах теч от водната помпа.
Само да не я обичах толкова тая кола и щях да и драсна клечката. 


- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: M10B18 '84 проблем с охлаждането
Mpower84 написа:Радяторче ще да е.Днеска забелязах теч от водната помпа.Само да не я обичах толкова тая кола и щях да и драсна клечката.
Купи си помпа за старите М10 - без виско, а с постоянно за зацепена перка. Разликата е само във фланеца към перката. Ако нямаш от малките перки - ще ти подаря една

23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани