признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от jakson » 24 Сеп 2009, 23:07

м/у др всичко съм проверил освен дюзите . Дебитомер пробвах от друга кола . пак същия проблем . капачка нова с палец нов , свещи . всичко смених . ама дюзите май пикаят . значи там около всмукателния колектор имам омасляване което прилича на теч . и маслото ми мирише доста силно на бензин . все 1 карам с бензин вместо масло .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от Мармот » 24 Сеп 2009, 23:14

jakson написа:м/у др всичко съм проверил освен дюзите . Дебитомер пробвах от друга кола . пак същия проблем . капачка нова с палец нов , свещи . всичко смених . ама дюзите май пикаят . значи там около всмукателния колектор имам омасляване което прилича на теч . и маслото ми мирише доста силно на бензин . все 1 карам с бензин вместо масло .

Провери дали затварят дюзите! Щом имаш бензин в маслото значи просмуква през сегментите.Това става когато някоя дюза е запушена и остава в отворено положение.Понеже регулатора държи налягане и след като спре помпата, дюзата продължава да пръска бензин.Имах такъв проблем с едно М42, беше се промило яко и въртеше без компресия.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от jakson » 25 Сеп 2009, 9:55

доста сложно ми изглежда свалянето на дюзите . има там 1 болт на колекторите където нз как да го отвия защото е на лошо място . ще ида в някой сервиз . а старите дюзи подлежат ли на ремонт ?

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е34 518 Automatik
Мечтае да кара: Е34 М5

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от Бай Петко » 30 Сеп 2009, 16:37

здравей колега,какво стана откри ли проблема?при мен се получава нещо подобно и не знам какво да правя!ако споделиш информация ще ти бъда много благодарен!!!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 10.12.2008
Пол: Мъж
Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор

Re: признаци за износен разпределителен вал и кубилици при М40

Мнение от chipipk » 06 Окт 2009, 1:21

здрасти колега и аз имах сащия проблем преди време с разликата че моя тропаше около половин година се държа след това еин ден просто започна да тропа зверски и се наложи да го отворя и какво се беше случило износени сегменти и колянов вал на 5-и ремонт искаха ми 200лв за да ми направят вала и последва смяна на мотора
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook