Масло + Вода

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 23 Авг 2009, 0:09

карай я направо да я снимат ;)

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 23 Авг 2009, 0:10

VesoPesa написа:карай я направо да я снимат ;)
колега,ама и ти почна да ги разбираш :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 23 Авг 2009, 0:14

Аре де,сподели,са ме държиш в напрежение :mhihi:
Кажи да вида каде може да е сдала багажа въпеки че все ми се струва,че не е от нея.
Толкова ли са кеккави деби главите,че от нищо се пукат?
Изображение

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 23 Авг 2009, 0:25

Или викаш няма да го видя да я карам на ренген,а?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 23 Авг 2009, 0:27

Явор написа:
VesoPesa написа:карай я направо да я снимат ;)
колега,ама и ти почна да ги разбираш :mhihi:

Аз ли? :mhihi:
Ми аз не ги разбирам, ама се опитвам да гледам на боб-чорба и степче вишна :mhihi:
От време на време налучквам :mhihi:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 23 Авг 2009, 0:52

Най-често се пукат под вала, но не винаги се вижда, на снимка си излиза всичко.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 23 Авг 2009, 1:09

sonny написа:Най-често се пукат под вала, но не винаги се вижда, на снимка си излиза всичко.

Мерси колега!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 23 Авг 2009, 11:42

ходи да ти я надуят и ще ти кажат каде е спукана ,с тея снимки незнам :roll:
Пробата ти е 15лв
Както каза колегата обикновено пукат под вала но се е случвало 10ки пъти да пука на много странни места и по някои път си кара така с години преди да стане белята ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: гр. Троян

Мнение от rado_e30m40b16 » 23 Авг 2009, 17:39

колега вирви наи добре някъде да ти я надуят за 20 лева и ще разбереш дали е спукана ама шом меси вода и масло ме съмнява да не е блока :shock:

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 23 Авг 2009, 19:05

Колега,да не мислиш че само от блока може да омешва?
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 23 Авг 2009, 22:07

блок трудно се цепи на М20, не е нвъзможно, но трудно. Попринцип, при некадърна сглобка, когато не са изчистени дупките на болтовете и има масло и боклуци, при натягането се получава хидравличен напън и цепи надлъжно блока в основата на дупките, но тогава в повечето случай пука само водна риза, друг вариант за цепене на блока е вертикално по дължина на отворите за болтовете, но тогава се вижда отгоре и не се задържат резбите и не може да се стегне добре главата и изпуска. Главата се цепи на най-невероятни места, но най-известното е под вала, там на главите започващи с номер 127 стената е по-тънка, а на главите с номер 126 е по-дебела и деянат повече.

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 23 Авг 2009, 23:23

Най-вероятно е главата,но утре ще покаже като занеса каратуната на проверка!
Благодаря на всички за съветите и идеите(най-вечена Сони,защото не пести обяснения :winky: )
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 23 Авг 2009, 23:56

слушай батко ти Сончо за матори и никога няма да си в грешка :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

луд с палатка
Аватар
Мнения: 1159
Регистриран на: 17.03.2007
Местоположение: Sofia
Кара: Хората да залягат
Детайли за колата: кихащо кабрио

Мнение от ТУРБО » 24 Авг 2009, 8:02

Явор написа:слушай батко ти Сончо за матори и никога няма да си в грешка :winky:

И ти си полезен кадър,ама тук във форума те мързи да пишеш ли?
Поздрави!!! :winky:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 24 Авг 2009, 11:12

sonny написа:блок трудно се цепи на М20, не е нвъзможно, но трудно. Попринцип, при некадърна сглобка, когато не са изчистени дупките на болтовете и има масло и боклуци, при натягането се получава хидравличен напън и цепи надлъжно блока в основата на дупките, но тогава в повечето случай пука само водна риза, друг вариант за цепене на блока е вертикално по дължина на отворите за болтовете, но тогава се вижда отгоре и не се задържат резбите и не може да се стегне добре главата и изпуска. Главата се цепи на най-невероятни места, но най-известното е под вала, там на главите започващи с номер 127 стената е по-тънка, а на главите с номер 126 е по-дебела и деянат повече.

Авторът на темата пише, че два от болтовете на главата са се развили с по-малко усилие, така че е възможно да е спукал блока когато е завивал главата. Може вода, или масло да е имало в отворите и слад като е завил главата да е сцепил блока, оттам и лесното развиване на двата болта в последствие.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook