Трансплантация на 3,5 куб.см. от Е 34 в Е 30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Sharo написа:
Тва неможе да е верно

160кг го дават двигатела със скоростите да стане 190.
255 са много според мен.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Ама 160 без колектори, маховик, съединител, стартер, алтернатор и други дреболии...Тия 255кг ми се виждат напълно реални

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- GRINGO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
denko написа:Мани го тва мудно и тежко желязо
вземи нещо с повече сонди и да са на ачик лесно да ги сменяш
така ми каза мозака
аз съм само силата
Абе незнам по ква причина си си внушил че тоя двигател е муден ама
тва въобще не е верно.
По какво съдиш че тоя двигател е муден?
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
По-скоро се шегува
"Нека ми е зле"
Проблема е основно, че М50/52 са по-новички като производство и има шанс да намериш "по-свеж". А М30-ката си е бабугер (голям бабугер де, яко желязо).
От това, което чета май при М30 играта с механиката е повече, а с М50/М52 с жичките ?



Проблема е основно, че М50/52 са по-новички като производство и има шанс да намериш "по-свеж". А М30-ката си е бабугер (голям бабугер де, яко желязо).
От това, което чета май при М30 играта с механиката е повече, а с М50/М52 с жичките ?
BMW only!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Явор написа:не ти трябва тоя туч..по добре м50б25/8..хем по-лесно,хем по въри
Ха ха, ти измисли нов модел двигател- м50б28. Ей такъв да ми намериш ти го плащам колкото една М-тройка.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
ивчо3 написа:Явор написа:не ти трябва тоя туч..по добре м50б25/8..хем по-лесно,хем по въри
Ха ха, ти измисли нов модел двигател- м50б28. Ей такъв да ми намериш ти го плащам колкото една М-тройка.
Ти още малко ще кажеш че и М50Б30 няма

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Понякога хората във форумите пишат нещо, за да спестят време. Не мисля, че забележката ти е особено основателна, защото в крайна сметка, се схваща за какво става въпрос. А именно, двигателите с по 2 разпределителни вала са по-съвременни и подходящи.
BMW only!
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
ивчо3 написа:Има м52б28, а м50б28 никога не е имало. Не знам в бъдеще време как ще е. Има м30б30 и м60б30.
хаха а ако има м50, който е 2.8 та и малко
кво прайм ... даже има един и във форума та и охлюв го е налазил
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ела да го платиш бре...дори имам м50б30ивчо3 написа:Явор написа:не ти трябва тоя туч..по добре м50б25/8..хем по-лесно,хем по въри
Ха ха, ти измисли нов модел двигател- м50б28. Ей такъв да ми намериш ти го плащам колкото една М-тройка.


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Хубу де, що на места го пишат м50б30 и го дават да рънва УСА М3 (С50Б30), на места го пишат, че се прави като си пилнеш цилиндри и сложиш разни други шукарии - цък
всъщност си е с50 или хоум мейд или ?
всъщност си е с50 или хоум мейд или ?

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
M50B30
The M50B30 was a 3.0 L version, which powered the US-spec E36 M3.
S50B30
The S50B30 was a special sports-oriented 3.0 L version, which powered the E36 M3.
Tux0 Ca !


49 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани