BMW E30 318 за дрифт,да или не?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Не не знаеш само си милиш,че знаешBULL3T написа:Знам,знам!![]()
![]()
Дано да ти стигнат парите да я подкараш,в каквото и състояние да е

Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
BULL3T написа:...искам да взема возилото за 1000 лв ... Вече съм започнал да търся и 2.5 мотор 170 коньовия...
За 1700лв Бесния продава читаво купе, с тоя мотор и рег за 2,3

Ама е чак у Враца

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

err0r написа:А Е36-ците бутат прецници на поразия, не правят достатъчно големи ъгли на предните гуми, тежат повече...
От скоро се занимаваме с едно приателче да правим неговата е30-ка тя е с м50б25 сложихме шпер ,окачване ,хидравлика от е36 и въпреки че е по лека от е36-цата не се държи като нея и като се има на впредвид че е36-цата е без шпер (но това са си мои наблюдения и не ангажирам никой с това ми мнение).
Ако не ти стига ъгъла сложи си едни шайби на рейката по 4мм и мисля че ще ти хареса (ако вече не си сложил де

По темата: Колега ако си се хванал сериозно по добре първо си вземи е30-ката направи другите работи които си намислил посвикнии с колата и чак тогава се мятай на мотора ,но като слагаш мотор гледай да е нещо по мощно примерно : http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... G%26um%3D1

- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Много ма кефи кат говорите глупости и като знам половината коли по съборите дето идват кви коптори са
Въопще не ги слушай слагай маторя и карай и наливай кинти колкото можеш недей се напъва излишно за некви железа колата не праи дрифта само помага
Въопще не ги слушай слагай маторя и карай и наливай кинти колкото можеш недей се напъва излишно за некви железа колата не праи дрифта само помага

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- BULL3T
- ентусиаст
-
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
- Azidaha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 6.07.2007
- Местоположение: гр.Троян
- Кара: зеленият крокодил Лакоста
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
/
След като вече си решил че ще е Е30,нека да е е30...
С какъв двигател ще е колата няма значение ако е 16ка или 18ка,и в двата случая го сменяш,ориентираи се поне към иес-ка или 20ка,23ка,25ца . Важното е като го взимаш да прегледаш купето за удари,гнилочи и следи от специализиран тюнинг с смола и кит
...роговете да са прави и без усуквания,купето което ще избереш е въпрос на личен избор,но знаи че с комби е наи трудно,там се иска много олекотяване и цяла ферма с коне
....и надявам се си си преценил финансовите възможности,защото наливането е безкраино и постоянно,
но не се плаши,наи -важното е да не се предаваш пред постоянните трудности и проблеми които те очакват....успех 





- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани