Кой е по добрия мотор М10 или М40
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- BMWfenomen
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 4.09.2007
porostorm написа:
п.п.: към автора, ще сложиш на комбито м10гледай поне да е м10б20
хохо колега ама ти откровено се завираш у проблемите






забравих да отметна и тази възможностalpina-ma6inata написа:Кое му е по-напред?mnh написа:перфектни неща няма,но М10 както казаха колегите е остарял мотор,нещата при М40 би трябвало да са доста по-напред в технологиите не мислите ли?
Аз не знам защо някои хора си мисля, че непременно по-новото е по-добро.

Но пак казвам перфектни неща няма,както на М40 му цъкат клапанчета лие разпр. вал ли е..незнам точно,така казвам и за М20Б20 че гори като 25ца и върви като 18ка

Всъщност за момента съм нямал проблеми с моето М40,дано и да нямам де... че в тая криза колкото и да искаш да направиш нещо хубаво за колата си е прекалено трудно

ма на едно мнение сме за карбураторчетата колегаBMWfenomen написа:porostorm написа:
п.п.: към автора, ще сложиш на комбито м10гледай поне да е м10б20
хохо колега ама ти откровено се завираш у проблемите![]()
как плюеш тез карбуратори и как се се завираш в тях....безпорно е по добре ама лададжиите и старите маистори изчезнаха и сега като ти отворят капака гледа парво каде да забоде буксата
![]()
откровено за б20 трябва да си наватре с карбураторите доста а какви проблеми създават мисля че знаеш сам

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
И какъв е проблема не мога да разбера на М10Б20 да си сложиш механична инжекция от Б18?
+ Това тия калпави карбуратори тук говорите за Солекс. С Вебер не знам какви толкова проблеми ще има човека.
Поне аз като гледам в чужидте форуми хората масово си карат Е21-ци и 2002-ки с вебери и не се оплакват. Само да си намериш на тънки пари както и вебери, така и М10Б20, че почна да ги няма много и двете.


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Toй Владо май говори за Pierburg, аз също мога да потвърдя, че е ужасен (2BE), който се монтира на Е30-ковите М10-ки, а М10Б20 май върви в комбинация със Солекс, да. Вебер-чето...хубава работа, но зависи и на какво попадне. Доказано е, че ладовите са идеални като безпроблемност на работа, но като мощност май има какво да се желае
А по-трудно ли ще му е да сложи L-jetronic-ов М10Б18 ?

А по-трудно ли ще му е да сложи L-jetronic-ов М10Б18 ?
BMW only!
Той човека си е писал, че иска м10 инжекцион, става въпрос че това си е чиста деградация откъдето и да го погледнеш. Както се изрази един много компетентен играч тука в е30 раздела, тва че е автора на темата е попаднал на 20302301 милионов м40 не значи че мотора е лош
Ориентирай се към м43 колега, потърси с търсачката имаше такава тема някъде
М10 тих ли е като мотор?
Има ли достатачно можност?
Лесен ли е за подръжка?
Проблемен ли е общо взето?
Не
Не
Да
Да, на 20++ години е

Ориентирай се към м43 колега, потърси с търсачката имаше такава тема някъде

М10 тих ли е като мотор?
Има ли достатачно можност?
Лесен ли е за подръжка?
Проблемен ли е общо взето?
Не
Не
Да
Да, на 20++ години е

- igra4a-c2560xm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 506
- Регистриран на: 22.12.2007
- Местоположение: мировяне сити
- Пол: Мъж
- Кара: 30 ки до гроб
- Мечтае да кара: на метан
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
М40 има две огромни грешки за мен... ремъка и кобилици без ролки.
М10 определено е по-здравия мотор и по-лесен за подръжка(но само последната версия с л-джетроник, другото е подигравка...), но е много по-стар и едва ли има останали в нормално състояние
отговора ми е
- за твоята кола нито един от двата
- ако говорим принципно М10.
М10 определено е по-здравия мотор и по-лесен за подръжка(но само последната версия с л-джетроник, другото е подигравка...), но е много по-стар и едва ли има останали в нормално състояние
отговора ми е
- за твоята кола нито един от двата
- ако говорим принципно М10.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
колкото и да спорим пак идваме до едно и също място независимо какъв е мотора....
може да си намериш много запазен и хубав м10,но също така може да си наемриш и някъв каран с м10 масло щот собственика му си е помислил че това означава номера на мотора(че щом съвпада с номера на мотора значи това е неговто масло
)
същото важи и за м40... може да си наемриш(трудно) някой нещракащ мотор на който всичко м уе сменено и след 7000 км да се получи като твоя
може да си намериш и много читав .... всичко опира до състоянието на конкретния мотор.... но според мен ще си намериш по лесно читав м10 с инжекция отколкото читав м40 само защото втория тип се чупи два пъти повече 
може да си намериш много запазен и хубав м10,но също така може да си наемриш и някъв каран с м10 масло щот собственика му си е помислил че това означава номера на мотора(че щом съвпада с номера на мотора значи това е неговто масло

същото важи и за м40... може да си наемриш(трудно) някой нещракащ мотор на който всичко м уе сменено и след 7000 км да се получи като твоя


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
E30_M_Tech_ll написа:колкото и да спорим пак идваме до едно и също място независимо какъв е мотора....
може да си намериш много запазен и хубав м10,но също така може да си наемриш и някъв каран с м10 масло щот собственика му си е помислил че това означава номера на мотора(че щом съвпада с номера на мотора значи това е неговто масло)
същото важи и за м40... може да си наемриш(трудно) някой нещракащ мотор на който всичко м уе сменено и след 7000 км да се получи като твояможе да си намериш и много читав .... всичко опира до състоянието на конкретния мотор.... но според мен ще си намериш по лесно читав м10 с инжекция отколкото читав м40 само защото втория тип се чупи два пъти повече

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
porostorm написа:М10 тих ли е като мотор?
Има ли достатачно можност?
Лесен ли е за подръжка?
Проблемен ли е общо взето?
Не
Не
Да
Да, на 20++ години е
1. Във всеки случай е по-тих отколкото М40 като му тропат повдигачите.

2. Де*а тия бързи М40-ски, не се удържат направо.


4. В момента и повечето М40-ки са на 20+ години, така че...
Не искам да обиждам хората с читави М40-ки, нито се заяждам, нито нищо. Не отричам, че си зависи и поддръжката на колата. Но съм сигурен, че една М10-ка не трябва да си я гледал като писано яйце, за да си караш спокойно с нея.

Поне се обоснови защо М40 е по-добър. Освен, че е по-нов - това според мен няма значение в случая.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Според вас кое е по добре да сваля (отново) картуната и да подменя клапани и повдигачи или да сменя целия мотор?
И другото инсталацията на М40 дали ще претърпи много промени за да навържа М10 инжекция?
Много държа мотора да работи тихо и чисто без потраквания и прилопвания а досега не съм чувал М10 а за М40 една не съм чул да не потраква..
Ако има колега от Добрич с М10 да се обади да го чуя тоя мотор.
И другото инсталацията на М40 дали ще претърпи много промени за да навържа М10 инжекция?
Много държа мотора да работи тихо и чисто без потраквания и прилопвания а досега не съм чувал М10 а за М40 една не съм чул да не потраква..

Ако има колега от Добрич с М10 да се обади да го чуя тоя мотор.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани