Кой е по добрия мотор М10 или М40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Кой е по добрия мотор М10 или М40

М10
73
58%
М40
52
42%
 
Общо гласове : 125
младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 377
Регистриран на: 4.09.2007

Мнение от BMWfenomen » 18 Юни 2009, 19:48

porostorm написа:
п.п.: към автора, ще сложиш на комбито м10 :shock: гледай поне да е м10б20 :D

хохо колега ама ти откровено се завираш у проблемите :mhihi: :mhihi: как плюеш тез карбуратори и как се се завираш в тях....безпорно е по добре ама лададжиите и старите маистори изчезнаха и сега като ти отворят капака гледа парво каде да забоде буксата :mhihi: :mhihi: откровено за б20 трябва да си наватре с карбураторите доста а какви проблеми създават мисля че знаеш сам :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Мнение от mnh » 18 Юни 2009, 19:48

alpina-ma6inata написа:
mnh написа: :confused: перфектни неща няма,но М10 както казаха колегите е остарял мотор,нещата при М40 би трябвало да са доста по-напред в технологиите не мислите ли?
Кое му е по-напред? :) Аз не знам защо някои хора си мисля, че непременно по-новото е по-добро. :)
забравих да отметна и тази възможност ;) че не винаги старото е по-лошо.
Но пак казвам перфектни неща няма,както на М40 му цъкат клапанчета лие разпр. вал ли е..незнам точно,така казвам и за М20Б20 че гори като 25ца и върви като 18ка ;)
Всъщност за момента съм нямал проблеми с моето М40,дано и да нямам де... че в тая криза колкото и да искаш да направиш нещо хубаво за колата си е прекалено трудно :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 18 Юни 2009, 19:49

BMWfenomen написа:
porostorm написа:
п.п.: към автора, ще сложиш на комбито м10 :shock: гледай поне да е м10б20 :D

хохо колега ама ти откровено се завираш у проблемите :mhihi: :mhihi: как плюеш тез карбуратори и как се се завираш в тях....безпорно е по добре ама лададжиите и старите маистори изчезнаха и сега като ти отворят капака гледа парво каде да забоде буксата :mhihi: :mhihi: откровено за б20 трябва да си наватре с карбураторите доста а какви проблеми създават мисля че знаеш сам :mhihi:
ма на едно мнение сме за карбураторчетата колега :yes:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 18 Юни 2009, 20:13

И какъв е проблема не мога да разбера на М10Б20 да си сложиш механична инжекция от Б18? :) + Това тия калпави карбуратори тук говорите за Солекс. С Вебер не знам какви толкова проблеми ще има човека. :) Поне аз като гледам в чужидте форуми хората масово си карат Е21-ци и 2002-ки с вебери и не се оплакват. Само да си намериш на тънки пари както и вебери, така и М10Б20, че почна да ги няма много и двете.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 18 Юни 2009, 20:24

Toй Владо май говори за Pierburg, аз също мога да потвърдя, че е ужасен (2BE), който се монтира на Е30-ковите М10-ки, а М10Б20 май върви в комбинация със Солекс, да. Вебер-чето...хубава работа, но зависи и на какво попадне. Доказано е, че ладовите са идеални като безпроблемност на работа, но като мощност май има какво да се желае ;)
А по-трудно ли ще му е да сложи L-jetronic-ов М10Б18 ?
BMW only!

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: ХИСАР
Кара: Е30

Мнение от LEON_IM » 18 Юни 2009, 20:28

колега м40 несъм имал ама като съм слушал коментарите небих заменил моя м10 за м 40.моя е м10б18л L-jetronik и хич немога да се оплача,а м40 нее кои знае колко по добър за вървене.така че за мен м10 е по добрият

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 18 Юни 2009, 20:28

Той човека си е писал, че иска м10 инжекцион, става въпрос че това си е чиста деградация откъдето и да го погледнеш. Както се изрази един много компетентен играч тука в е30 раздела, тва че е автора на темата е попаднал на 20302301 милионов м40 не значи че мотора е лош :mhihi:

Ориентирай се към м43 колега, потърси с търсачката имаше такава тема някъде :)

М10 тих ли е като мотор?
Има ли достатачно можност?
Лесен ли е за подръжка?
Проблемен ли е общо взето?

Не
Не
Да
Да, на 20++ години е :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 22.12.2007
Местоположение: мировяне сити
Пол: Мъж
Кара: 30 ки до гроб
Мечтае да кара: на метан

Мнение от igra4a-c2560xm » 18 Юни 2009, 20:45

м20 му сложи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 18 Юни 2009, 20:46

М40 има две огромни грешки за мен... ремъка и кобилици без ролки.
М10 определено е по-здравия мотор и по-лесен за подръжка(но само последната версия с л-джетроник, другото е подигравка...), но е много по-стар и едва ли има останали в нормално състояние

отговора ми е
- за твоята кола нито един от двата
- ако говорим принципно М10.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: ХИСАР
Кара: Е30

Мнение от LEON_IM » 18 Юни 2009, 20:54

може да е на 20++ама за мен нее проблемен.а м40 на колко годинки е :winky:


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 18 Юни 2009, 20:55

колкото и да спорим пак идваме до едно и също място независимо какъв е мотора....
може да си намериш много запазен и хубав м10,но също така може да си наемриш и някъв каран с м10 масло щот собственика му си е помислил че това означава номера на мотора(че щом съвпада с номера на мотора значи това е неговто масло :mhihi: )
същото важи и за м40... може да си наемриш(трудно) някой нещракащ мотор на който всичко м уе сменено и след 7000 км да се получи като твоя ;) може да си намериш и много читав .... всичко опира до състоянието на конкретния мотор.... но според мен ще си намериш по лесно читав м10 с инжекция отколкото читав м40 само защото втория тип се чупи два пъти повече ;)
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 15.02.2008
Местоположение: ХИСАР
Кара: Е30

Мнение от LEON_IM » 18 Юни 2009, 21:00

E30_M_Tech_ll написа:колкото и да спорим пак идваме до едно и също място независимо какъв е мотора....
може да си намериш много запазен и хубав м10,но също така може да си наемриш и някъв каран с м10 масло щот собственика му си е помислил че това означава номера на мотора(че щом съвпада с номера на мотора значи това е неговто масло :mhihi: )
същото важи и за м40... може да си наемриш(трудно) някой нещракащ мотор на който всичко м уе сменено и след 7000 км да се получи като твоя ;) може да си намериш и много читав .... всичко опира до състоянието на конкретния мотор.... но според мен ще си намериш по лесно читав м10 с инжекция отколкото читав м40 само защото втория тип се чупи два пъти повече ;)
:yes:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Мнение от alpina-ma6inata » 18 Юни 2009, 21:04

porostorm написа:М10 тих ли е като мотор?
Има ли достатачно можност?
Лесен ли е за подръжка?
Проблемен ли е общо взето?

Не
Не
Да
Да, на 20++ години е :mhihi:


1. Във всеки случай е по-тих отколкото М40 като му тропат повдигачите. :mhihi:
2. Де*а тия бързи М40-ски, не се удържат направо. :) Само, че М10 в миг можеш да си го направиш прилично бърз, просто мотора си търпи доста доработки и имаш доста варианти, това не можеш да го отречеш. :winky:
4. В момента и повечето М40-ки са на 20+ години, така че...

Не искам да обиждам хората с читави М40-ки, нито се заяждам, нито нищо. Не отричам, че си зависи и поддръжката на колата. Но съм сигурен, че една М10-ка не трябва да си я гледал като писано яйце, за да си караш спокойно с нея. ;)
Поне се обоснови защо М40 е по-добър. Освен, че е по-нов - това според мен няма значение в случая. ;)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 18 Юни 2009, 21:12

Според вас кое е по добре да сваля (отново) картуната и да подменя клапани и повдигачи или да сменя целия мотор?

И другото инсталацията на М40 дали ще претърпи много промени за да навържа М10 инжекция?

Много държа мотора да работи тихо и чисто без потраквания и прилопвания а досега не съм чувал М10 а за М40 една не съм чул да не потраква..:roll:

Ако има колега от Добрич с М10 да се обади да го чуя тоя мотор. :help:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 18 Юни 2009, 21:13

вземи си с14 :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook