.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Не съм почитател нито на м20 нито на м40 ... но попаднах на е30 м40 и си я купих ... в момента е на 221 000 км и реших да отворя капака на клапаните /имаше лек теч от гарнитурата/ и да видя Вал-а дето толкова много се износвал в какво състояние е ...
е да Ви кажа Радвам се че карам м40
идеален вал. профилактика на тъбичката за маслото и пак сглобих с лек слой силикон и старата гарнитура ... минал съм 150 км от тогава и няма теч ...и постоянно газ колкото може ... ааа бтв колата има и газово ...
м40-то съм го пускал и с м50б20 в е30 и да ви кажа до 3-та вървят заедно
та мисълта ми бешв - всичко зависи от поддтъжката ...
Колега сътвет от мен М40 -ката купувай ... /все пак се слага и на е36, а м20 няма в е36 / м40 мега по лесно се модифицира към м50...
е да Ви кажа Радвам се че карам м40

м40-то съм го пускал и с м50б20 в е30 и да ви кажа до 3-та вървят заедно

та мисълта ми бешв - всичко зависи от поддтъжката ...
Колега сътвет от мен М40 -ката купувай ... /все пак се слага и на е36, а м20 няма в е36 / м40 мега по лесно се модифицира към м50...

- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
Карам Е30 М40В18 на старт с колега с Е34 М50В20 вървят еднакво до към 130 км/ч, от там нагоре М40 изостава, но не е голяма разликата.
Която и от двете да вземеш ще се вкараш в някой филм, за да е по-малък филма вземи по-запазената.
Това че М20 е ремонтирано нищо не значи, човека може да го е ремонтирал криво-ляво само колкото да може да продаде колата. Защо ще е ремонтира и веднага след това ще е продава ?!?!?
Гледай и купето! Моторите и частите се сменят. Гледай да не е удряно и да няма ръжда по него. Обикновенно избива ръжда след удър.
И според мен избора се свежда до по-запазената.
Успех! Ще чакаме да се похвалиш какво си си купил.
Която и от двете да вземеш ще се вкараш в някой филм, за да е по-малък филма вземи по-запазената.
Това че М20 е ремонтирано нищо не значи, човека може да го е ремонтирал криво-ляво само колкото да може да продаде колата. Защо ще е ремонтира и веднага след това ще е продава ?!?!?
Гледай и купето! Моторите и частите се сменят. Гледай да не е удряно и да няма ръжда по него. Обикновенно избива ръжда след удър.
И според мен избора се свежда до по-запазената.
Успех! Ще чакаме да се похвалиш какво си си купил.
- КАРАДАКОВ_Е60
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 3.02.2009
значи колеги, оказа се че на М20то са сменени всички клапани и гарнитури и след 1000км щял да реголира клапаните пак, за това била на разработка и щела да се разварви с течение на времето, как мислите вие? дали е така?
.........
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
едва ли ... м20 или върви яко или е мъртвец ...
1 голяма вероятност има да е сложена добавка в масалцето да спре да чука /да оплътни малко/ и след смяна на маслото опалаааа... ремонтче ...
ако сам аз взимам м40-ката така или иначе ще се прави ... дали м50 или м42 ... в най лошия случай ремонт на м40-то ... и ше си пъти по щастлив от прецакан 20-ков мотор горящ като ламя !
1 голяма вероятност има да е сложена добавка в масалцето да спре да чука /да оплътни малко/ и след смяна на маслото опалаааа... ремонтче ...
ако сам аз взимам м40-ката така или иначе ще се прави ... дали м50 или м42 ... в най лошия случай ремонт на м40-то ... и ше си пъти по щастлив от прецакан 20-ков мотор горящ като ламя !

- p3sh0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525и
колеги не искам да ви успорвам това което пишете но аз карам почтти 1 година м20б20 колата като цяло е супер здрава има малко райдички но козметични и ще се оправят вкарах я самоче аз от германия сменил съм до сега 1 шарнир - който беше оригиналния !!! нищо не съм пипал по мотора единствено ремаци - обслужен! м50б20 -520 на малкия ми праст неможе да ми стъпи до 160 повече не вдигахме -отказа се м40б18 в е36 също така,е36 нз по мои възгледи беше 318тдс но не съм сигурен и при нея така нз дали колата ми е читава или пък тези немогат да ходят с др модели не съм я сравнявал като разход немога да се оплача извън градско още когато я докарах я пробвах минах 200 киилометра с 13 литра бензин перфектно като цяло - вярно че не съм карал с повече от 100 но факт! с гас ми стъпва на 10-11 извън градско ,градско с нормално каране 11-12 колкото и 1 голф.....ГТИ хьаха с гуми 205 с къс деференциал.... минал съм около 30 хил. км. и не се оплаквам даже смея да твърдя че е30 ките са жилезни като цяло..... не ме е оставила 1 пат на патя!







20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани