По-големи дискове на е30 от какво?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 13 Юни 2009, 14:03

и аз го забелязах но то е същата работа.... все ендо се обръща фланеца на обратно и готово.... не е точно така но всеки фрезист може да ти ги нарпави при чертеж ....
като излезеш в главното меню има и опция от 5 към 4 но пък нямат снимка затова съм дал тези да добиеш представа :mhihi:
от линковете по горе го има и чертежа дори....
а това за четерите болта от пет май нямаш въображение да си го предсатвиш.... просто трите болта от тези за джантата ще се навиват във фланеца а четвъртия директно преминава фланеца исе навива в главиата.... демек с един куршум два заека... хем си навил джантата хем и запълваш петата дупка на главината.... ама то от де акъл да се сетиш.... а ако това толкоз много те притеснява има и вариянт да го нарпаийш и по този начин
оооо чудеса
Изображение
а те голфаджийте щом нямат акъл да се осетят какви коли карат от къде могат да се сетят че може да позлваш фланец....
а ина всичкото отгоре има доста джанти дето са си 4 по 100 и са тесни и широки в комплект...
ак оне можеш да се направиш сам искаш ли аз да ти нарпавя таквиа фланци? цената ще е същата като то сайта пък и пари за доставка няма да ти взимам.... :mhihi: :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 13 Юни 2009, 16:19

Само дето единия отвор въобще не ти съвпада с резбата на главината, а с част от окръжноста на отвора, ама то от де акъл за да го видиш и разбереш. Джантата ли ще дупчиш или ще навариш отвора на главината и после нова резба на друго място. Айде направи си ръкоделието и го покажи, както ти казах 7 човека ми обещаха (ти си 8-я), че ще го направят и вече 1 година чакам и резултат нема. Ако можеше да стане, нямаше на всеки ударен компакт Е30-каджиите да му изкупуват задните носачи с главините и предните главини. 500 лв. главини срещу 160 лв. фланци, все си мисля, че щяха да изберат по-евтиния вариант. Ама ти сам си каза то требе въображение за тия фланци и си прав, само може да си представяш как ги монтираш, но практически е неизпълнимо в този му вариант. Не ми спами тука, ами вземи изпълни практически задачата.

П.С. Що се занимаваш с глупости ми не си ги хванеш със замонарязки, чиста работа. Ще си най-уникалния скрапер в Света, джанти 4х100 монтирани на главини 5х120 без да се използват фланци. Уникална работа ;)

Ама ако не ми ги направиш, ще ми платиш ли обезщетение в размер на цената на фланците от сайта, затова дето си ме излъгал?

Каобой
Аватар
Мнения: 977
Регистриран на: 5.01.2007
Пол: Мъж
Кара: 318

Мнение от МРЪСНИЯТ_ХАРИ » 13 Юни 2009, 18:14

Tuhla_4etvorka написа:Само дето единия отвор въобще не ти съвпада с резбата на главината, а с част от окръжноста на отвора,

Тук си прав
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 13 Юни 2009, 19:04

аве той човека май питаше за дискове не за джанти ама айде

та разпробиват се дисковете по горния чертеж и готово
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 13 Юни 2009, 21:42

ти си спамера не аз... темата аз я пуснах и питах съвсем други работи.... :evil: да верно това не съм го довидял но то ми хрумна ей така в процеса на писане.. .странно защо не коментираш чертежа който съм ти пуснал? ти като си много умен купувай си по 15 чифта джанти да си събираш комплекти ....
винаги е по лесно да си пренесеш направо главините както си е заводско направено и да си сложиш джанти 5 по 120 защото като направиш 2 сантима фланци по някой път се оказва че джантата ти стърчи маааалко повече отколкото трябва.... демек ти трябват после и джанти с голямо ет а ти като ше сменяш джантите така или инъче за къв х** аджеба ше си играйш да правиш фланци направо си взимаш таквиа 5 по 120 и нито фланци се занимаваш нито нищо....
ти как така със 7-8 мнения в тоя форум и много разбиращ стана?
да не би да си съвсем случайно някой подвизаващ се под друг ник щот са му баннали стария? много ми мязаш на един всезнайко с подобно словосъчетание в ника си... дето го баннаха преди няколко дни...
аман от разбирачи... ти му го показваш черно на бяло ... показваш му от де да си го купи като на малоумните и то пак вика не мож да бъде.... ти си неспасяем бе мой?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 13.06.2009
Местоположение: с. Чечил, Видинска околия!

Мнение от Закръгления » 13 Юни 2009, 23:10

E30_M_Tech_ll написа:...

Екстра му го каза, копеле!
Писна ми и на мене от разбирачи с банове, дет да ми дават акъл!
Бе ти му показваш линкове и чертежи, а те гледат а се хванат за някакви подрибности и не могат да мислят мащабно!
Доскоро доста 'светила' ме убеждаваха, че не става да се монтира механична помпа от ТД на мястото на електрическта. Да ама не, става си без проблеми!!! Дървени философи! Сега си джиткам като пич и нема никакви ядове! И не ме интересуват компове, умни дюзи, електроника на помпата и тем подобни бла-бла!
Август 2008г., спечелено 2-ро място по надяждане с кюфтета в с. Кула, Видинска околия! Личен рекорд - 38 кюфтета с лук за 56 минути! Плюс 5 големи мастики!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 13 Юни 2009, 23:23

Ами ти си бил много умен бре. Ми ето ти едно коментарче на елементарното ти чертежче. Ако забелязваш 2 от отворите опират един в друг. Единия отвор ти е М12х1,5 (тези 4х100), другия ти е Ф14 проходен отвор (тези 5х120). Не стига, че е ясно, че се презастъпват отворите, ами ако имаш с какво да помислиш земи се сети, че болта има и глава, която ще ти захапе половината отвор на другия размер, как ще завиеш там болт или шпилка :?: :idea: И проблема не е в дебелината на фланеца, ти си умен и може сам да се сетиш, че може да се вземат джанти от Е36 които са доста прибрани и с фланец 20мм стават тамън на Е30.

Нали си много отворен, айде направи ги тея фланци от 4х100 към 5х120 и си прибери паричките, ако не ги направиш ще ми платиш неустойка. Ама нема а стане тая работа, щото ти си поредния самозванец дето само си чеше пръстите на клавиатурата и се надъхва от интернет. Като ти гледам постовете нямаш абсолютно никакво техноческо образование. А това кой съм аз, който го трябва го знае :mhihi:
Последна промяна Tuhla_4etvorka на 13 Юни 2009, 23:42, променена общо 2 пъти

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 13 Юни 2009, 23:24

а па вие кога няма да ви е срам ламери да пишете от истинските си профили :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 13.06.2009
Местоположение: с. Чечил, Видинска околия!

Мнение от Закръгления » 13 Юни 2009, 23:28

Tuhla_4etvorka написа:...

Я кажи кой си ти бре и недей да храниш момчето!!!
Не ставало от 4х100 на 4х120... става! Всичко става, ако има достатъчно желание!
Мисля да раздвижа малко този форум със съвременна техническа информация!
Август 2008г., спечелено 2-ро място по надяждане с кюфтета в с. Кула, Видинска околия! Личен рекорд - 38 кюфтета с лук за 56 минути! Плюс 5 големи мастики!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 13 Юни 2009, 23:30

Закръгления написа:
Tuhla_4etvorka написа:...

Я кажи кой си ти бре и недей да храниш момчето!!!
Не ставало от 4х100 на 4х120... става! Всичко става, ако има достатъчно желание!
Мисля да раздвижа малко този форум със съвременна техническа информация!
Ами я ми кажи как става тая работа на технически език, че да си го припомня :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 13.06.2009
Местоположение: с. Чечил, Видинска околия!

Мнение от Закръгления » 13 Юни 2009, 23:37

Tuhla_4etvorka написа:
Закръгления написа:
Tuhla_4etvorka написа:...

Я кажи кой си ти бре и недей да храниш момчето!!!
Не ставало от 4х100 на 4х120... става! Всичко става, ако има достатъчно желание!
Мисля да раздвижа малко този форум със съвременна техническа информация!
Ами я ми кажи как става тая работа на технически език, че да си го припомня :?:

На технически език, пробиваш фланците и готово! От едната страна правиш дупките за лагера, а от другата страна за колелото, от стомана се прави, няма нищо сложно! Можеш да се разтърсиш малко в интернет, ще видиш доста такива!
Август 2008г., спечелено 2-ро място по надяждане с кюфтета в с. Кула, Видинска околия! Личен рекорд - 38 кюфтета с лук за 56 минути! Плюс 5 големи мастики!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 13 Юни 2009, 23:39

Малко да те поправя, не се казва дупка, а технологичен отвор :idea: И не се прави отвор за лагера, а за главината :idea:

П.С. От каква кола да търся джанти 4х120 :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 13.06.2009
Местоположение: с. Чечил, Видинска околия!

Мнение от Закръгления » 13 Юни 2009, 23:46

Tuhla_4etvorka написа:Малко да те поправя, не се казва дупка, а технологичен отвор :idea: И не се прави отвор за лагера, а за главината :idea:

П.С. От каква кла да търся джанти 4х120 :?:

Абе какво значение има, пак се хващаш за дребните работи!!!
Няма мащабно мислене в този форум!
Всички знаем какво е дупка и какво изразява тя!
Технологичния отвор не ме интересува, интересуват ме дупките, ясно?
А от каква кола ще ги намериш джантите - коли бол, джанти бол, пазарна икономика сме, не е както преди! Който търси - намира!
Август 2008г., спечелено 2-ро място по надяждане с кюфтета в с. Кула, Видинска околия! Личен рекорд - 38 кюфтета с лук за 56 минути! Плюс 5 големи мастики!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 13 Юни 2009, 23:47

фланеца е възможен като се направи подобно на тампоните за двигател където шпилките са с изместени една спрямо друга

от едната страна минават през главината и се затягат отзадната страна към главината, а от деругата страна се слага джантата и пак с гайки към фланеца. Това звездите ми го говорят
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 8.06.2009

Мнение от Tuhla_4etvorka » 13 Юни 2009, 23:48

Колега, извинявам се, че ще ти го кажа, но се чувствам задължен :confused:

ДУПКА ИМА В ТВОИТЕ ЗНАНИЯ :idea:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook