Е30 325i загрява
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
[quote="amd"
редакция : като се замисля, аз съм пипал радиатора на огасен двигател, маслото най-вероятно се отаява към картера и радиатора остава празен
[/quote]
и как ще се изпразва радиатора,да не е над двигателя и маслото на самотек да се връща...
редакция : като се замисля, аз съм пипал радиатора на огасен двигател, маслото най-вероятно се отаява към картера и радиатора остава празен

и как ще се изпразва радиатора,да не е над двигателя и маслото на самотек да се връща...

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Емо така и така си разглобил б25-цата я го покажи тоя клапан де седи ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
....клапан с термостат е http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-e30- ... dZViewItem сменял съм го на моята докато беше М20Б25,намира се на стоиката на масления филтър http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/T ... il_filter/ номер 7 е клапанчето и влиза в номер 3deyan-enchev написа:Емо така и така си разглобил б25-цата я го покажи тоя клапан де седи ?

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Деянски ,то хубу ще го сваля тоз маслен радиатор ......ама няма ли да изтече маслото,как е най удачно да се направи ,В лигенче ли да го източа масълцето и после обратно или то след като маслото се върне в картера всичко ще си се оправи...
))

- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
ето тукаdeyan-enchev написа:Емо така и така си разглобил б25-цата я го покажи тоя клапан де седи ?



Снимано е с телефон обаче!!

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
павката написа:[quote="amd"
редакция : като се замисля, аз съм пипал радиатора на огасен двигател, маслото най-вероятно се отаява към картера и радиатора остава празен
и как ще се изпразва радиатора,да не е над двигателя и маслото на самотек да се връща...

Съжалявам, че ще запълня темата пак с отклонения, но да кажа на Павката - радиатора при ТДС-а е точно зад бъбреците (пред водния радиатор), тоест да, високо е, по-високо от картера и може да се отече маслото според мен. При М20Б25 май е по-ниско долу този радиатор, там сигурно си прав.
BMW only!
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
Карах колата докато загрее до работна температура ....и още малко след това....спрях д апипна масления радиатор ама нъцки не беше топъл...да не би по бавно да се затопля от водния..някой по навътре който е с нещата да сподели:)
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
По бавно се затопля и повече,особено при ръчка водата си седи на средата (демек около 90 градуса),ама маслото варира от 80 до 110 градуса и нагоре зависи в какъв режим работи колата!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
значи запушен маслен радиатор...щом варира от 80-110 дори и 20 градус д абеше щях да го усетя ,,а то и толкова няма ...направо си беше студен...както писа Деянски ..м21 няма термостат на маслената магистрала така ли е?....Защото ако е така си е за притеснение..да го свалям ли да го чистя,а няма ли да изтече маслото.
.поздрави
.поздрави
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
за м21 незнам м20 има и аз показах къде е,ама нищо не ти пречи да го свалиш 2 щуцера са и захвата (при мене е къстъм мейд) и го продухваш,може и да пробваш да завърти леко някой да видиш хвърля ли масло от там , ама ме съмнява да заграва толкова от запушен радиатор на маслото!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
amd написа:Вярно, някъде бях чел, че има клапан, тоест като термостат на маслото към радиатора.
има клапан и да не кажа че ще да е от него , що го отписвате , незнам-ама той някви 300 и кусур лева струвал - сигурно заради това....
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
...Недеи ,моля те ,че ще се задавя от смях....Владе,както казах,сменял съм го на М20ката,термостата е към 40лв а клапанчетое 22 или 24лв,цените са каморски от миналата година,...ако сега е 300 .ебах тая инфлацияrahoGabroveca написа:amd написа:Вярно, някъде бях чел, че има клапан, тоест като термостат на маслото към радиатора.
има клапан и да не кажа че ще да е от него , що го отписвате , незнам-ама той някви 300 и кусур лева струвал - сигурно заради това....




Последна промяна Mecho Puh на 28 Май 2009, 0:47, променена общо 1 път
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
rado_e30m40b16 написа:направо го махаи лятото не ти трябва
тва да не е ладата или москвича, да му махнеш термостата и да караш.
така като е махнат термостата даже е по зле за мотора, може да ви се струва невъзможно, но така може да прегрее мотора, а всички знаем колко са претенциозни м20-ките към температурата
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Емчо евала за матрияла с телефона, ще имам предвид. То хубу че и Мечо Пух прати инфо за тоз Клапан
Митак - то чистенето на масления радиатор не е зле като оферта, ама ще е най - идейно да го правиш като сменяш маслото, не виждам да ти е зор - чак па да точиш масло - да чистиш и да връщаш пак същото
недей така. Като си сменяш маслото, отворете конзолата на филтъра, свалете маслените магистрали и си го промий добре, 1 час работа ако не бързате да е.
Инъче загряването на самия кулер при мен е осезаемо, както казах и след 10 минутно каране той си пари и то много ... ся въпроса е че не я карам умерено .. ама тва е щото имам резервна глава

Митак - то чистенето на масления радиатор не е зле като оферта, ама ще е най - идейно да го правиш като сменяш маслото, не виждам да ти е зор - чак па да точиш масло - да чистиш и да връщаш пак същото

Инъче загряването на самия кулер при мен е осезаемо, както казах и след 10 минутно каране той си пари и то много ... ся въпроса е че не я карам умерено .. ама тва е щото имам резервна глава

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани