Е30 325i загрява

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 27 Май 2009, 16:47

[quote="amd"
редакция : като се замисля, аз съм пипал радиатора на огасен двигател, маслото най-вероятно се отаява към картера и радиатора остава празен :roll:[/quote]
и как ще се изпразва радиатора,да не е над двигателя и маслото на самотек да се връща... :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 27 Май 2009, 17:30

Емо така и така си разглобил б25-цата я го покажи тоя клапан де седи ?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 27 Май 2009, 17:52

deyan-enchev написа:Емо така и така си разглобил б25-цата я го покажи тоя клапан де седи ?
....клапан с термостат е http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-e30- ... dZViewItem сменял съм го на моята докато беше М20Б25,намира се на стоиката на масления филтър http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/T ... il_filter/ номер 7 е клапанчето и влиза в номер 3 ;)
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 27 Май 2009, 18:29

Деянски ,то хубу ще го сваля тоз маслен радиатор ......ама няма ли да изтече маслото,как е най удачно да се направи ,В лигенче ли да го източа масълцето и после обратно или то след като маслото се върне в картера всичко ще си се оправи...;)))
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 27 Май 2009, 19:32

deyan-enchev написа:Емо така и така си разглобил б25-цата я го покажи тоя клапан де седи ?
ето тука ;)

Изображение

Изображение

Снимано е с телефон обаче!! :uups: смътно ама се вижда!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Май 2009, 20:55

павката написа:[quote="amd"
редакция : като се замисля, аз съм пипал радиатора на огасен двигател, маслото най-вероятно се отаява към картера и радиатора остава празен :roll:

и как ще се изпразва радиатора,да не е над двигателя и маслото на самотек да се връща... :roll:[/quote]

Съжалявам, че ще запълня темата пак с отклонения, но да кажа на Павката - радиатора при ТДС-а е точно зад бъбреците (пред водния радиатор), тоест да, високо е, по-високо от картера и може да се отече маслото според мен. При М20Б25 май е по-ниско долу този радиатор, там сигурно си прав.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 27 Май 2009, 20:55

Карах колата докато загрее до работна температура ....и още малко след това....спрях д апипна масления радиатор ама нъцки не беше топъл...да не би по бавно да се затопля от водния..някой по навътре който е с нещата да сподели:)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 27 Май 2009, 21:09

По бавно се затопля и повече,особено при ръчка водата си седи на средата (демек около 90 градуса),ама маслото варира от 80 до 110 градуса и нагоре зависи в какъв режим работи колата!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 27 Май 2009, 21:22

значи запушен маслен радиатор...щом варира от 80-110 дори и 20 градус д абеше щях да го усетя ,,а то и толкова няма ...направо си беше студен...както писа Деянски ..м21 няма термостат на маслената магистрала така ли е?....Защото ако е така си е за притеснение..да го свалям ли да го чистя,а няма ли да изтече маслото.
.поздрави
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Мнение от remaka » 27 Май 2009, 21:32

за м21 незнам м20 има и аз показах къде е,ама нищо не ти пречи да го свалиш 2 щуцера са и захвата (при мене е къстъм мейд) и го продухваш,може и да пробваш да завърти леко някой да видиш хвърля ли масло от там , ама ме съмнява да заграва толкова от запушен радиатор на маслото!!!
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 27 Май 2009, 21:39

То проблем ще има и с мазането май (налягане на маслото), ако е запушен.
BMW only!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 15.11.2008
Местоположение: Габрово
Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА

Мнение от rahoGabroveca » 27 Май 2009, 22:32

amd написа:Вярно, някъде бях чел, че има клапан, тоест като термостат на маслото към радиатора.

има клапан и да не кажа че ще да е от него , що го отписвате , незнам-ама той някви 300 и кусур лева струвал - сигурно заради това....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 21.12.2007
Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
Пол: Мъж
Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт

Мнение от Mecho Puh » 27 Май 2009, 22:40

rahoGabroveca написа:
amd написа:Вярно, някъде бях чел, че има клапан, тоест като термостат на маслото към радиатора.

има клапан и да не кажа че ще да е от него , що го отписвате , незнам-ама той някви 300 и кусур лева струвал - сигурно заради това....
...Недеи ,моля те ,че ще се задавя от смях....Владе,както казах,сменял съм го на М20ката,термостата е към 40лв а клапанчетое 22 или 24лв,цените са каморски от миналата година,...ако сега е 300 .ебах тая инфлация :shock: :shock: :shock: :shock:
Последна промяна Mecho Puh на 28 Май 2009, 0:47, променена общо 1 път
Едно не мога да разбера - хората все си чистят мухите от предните стъкла,а на мене все са ми отстрани
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 424
Регистриран на: 27.07.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от Myxa-TePoPuCT » 27 Май 2009, 23:40

rado_e30m40b16 написа:направо го махаи лятото не ти трябва :D



тва да не е ладата или москвича, да му махнеш термостата и да караш.
така като е махнат термостата даже е по зле за мотора, може да ви се струва невъзможно, но така може да прегрее мотора, а всички знаем колко са претенциозни м20-ките към температурата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 28 Май 2009, 10:16

Емчо евала за матрияла с телефона, ще имам предвид. То хубу че и Мечо Пух прати инфо за тоз Клапан :)

Митак - то чистенето на масления радиатор не е зле като оферта, ама ще е най - идейно да го правиш като сменяш маслото, не виждам да ти е зор - чак па да точиш масло - да чистиш и да връщаш пак същото :) недей така. Като си сменяш маслото, отворете конзолата на филтъра, свалете маслените магистрали и си го промий добре, 1 час работа ако не бързате да е.

Инъче загряването на самия кулер при мен е осезаемо, както казах и след 10 минутно каране той си пари и то много ... ся въпроса е че не я карам умерено .. ама тва е щото имам резервна глава :shock:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook