Смяната на съединител.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
I kak ste mu napraviat balansa kato go nakovat.Az znam samo 4e nikoga ve4e niama da si kupia disk ot bg. osven ako ne e ot daru. 

- Calibra16V
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 13.01.2003
- Местоположение: Blagoevgrad
DA WOLF написа:Alpina написа:аааа...
това е много интересна информация!!!
Те на БМВ-тата и карбуратори от Волга слагат, и пружини от нещо друго... Ама накрая се получава един франкенщайн, който само по документи е БМВ. А ако сериозно - мислиш ли, че за Жук ще правят по-съвършени и по-технологични съединители от колкото за БМВ? Дали използват същите сплави? :-)
Всека една част за БМВ в БЪЛГАРИЯ е в наи-добрия случай made in Turkey а в останалите случаи дори не се знае каде... Изключение е може би Дару( в което все повече и повече се съмнявам)... Тъй че при така създалите се обстоятелства предпочитам да си купя нещо на което пише 'сделано в СССР' или дори 'направено в България' и ще кара по-далго и надеждно от всичката останала арабска, турска, таиванска, занзибарска и кой знае още каква скраб заливаща пазара... това е лично мнение де
prav si ,zashtoto ne se znae i tozi ferodov disk na SACHS kolko shte
izdurji i kolko e originalen








Момчета,гледам че от време на време някой от вас имат свежи идеи ,но по добре да си мълчат щото ще ни смеят хората!
Съединителят на автомобилите БМВ не се регулира,ТОЙ Е САМОРЕГУЛИРАЩ СЕ!
Тези звездички ,дето ги разправяте ,за последно им викаха ТОРКСОВЕ!
Нека аз да ти стегна долните(на водещите втулки) торксове ,колкото трябва ,пък да видим как ще ги развиеш със ЗВЕЗДИЧКА!
Съединителят на автомобилите БМВ не се регулира,ТОЙ Е САМОРЕГУЛИРАЩ СЕ!
Тези звездички ,дето ги разправяте ,за последно им викаха ТОРКСОВЕ!
Нека аз да ти стегна долните(на водещите втулки) торксове ,колкото трябва ,пък да видим как ще ги развиеш със ЗВЕЗДИЧКА!
- Calibra16V
- сбъркал колата, но не и форума
-
- Мнения: 275
- Регистриран на: 13.01.2003
- Местоположение: Blagoevgrad
Alpina написа:Колкото и да е тъжно, истината е една - само в Дару Кар можеш да разчиташ на хубави части. Ама пък е много тъжно да плащаш хипер огромната надценка...
Аз досега съм купувал само маркови части и съм доволен. Лошото е, че поддръжката става много скъпа. Май БГ не е държава за БМВ ентусиасти...
zashto masovo se kara opel ili vw otgovora e iasen,no BMW,za da
karash triabva da si naiasno ,4e takuv avtomobil se vzima za
udovolstvie i suotvetno kato iskash da polu4avash vsi4ko ot edin
avtomobil triabva da si plashtash zatova....
нов въпрос възниква тука!!!! :o :o :o възможно ли е съединител да пробуксува заради нефункциониращи надеждно Master (под педала) & Slave (на скоростната) хидравлични цилиндри на съединителя????
ето какво открих:
Clutch master cylinder
Time = 1 hour 30 minutes Task=Fairly Easy
A softening clutch pedal signals the immenent failure of the its master cylinder (located above the pedal). If your car has not had a replacement within the last 80,000 miles/120,000kms or 8-10 years, then expect it to fail soon. If you think it is going to fail then it worthwhile replacing it at the first opportunity as they fail suddenly, send hydraulic oil all over your carpets (nice stain) and good luck if you think you can drive without the clutch...
If your master has worn, then I am 100% sure that another failure is on the way.....see the slave cylinder section below. Don't bother thinking about putting in just new seals...the parts are not that expensive.
The job is fiddly rather than complex, as you have to work behind the dashbord to remove the two mounting bolts and pedal pushrod. Before starting, pump out all fluid through the bleed valve on the slave cylinder on the bellhousing. Release and bend back the metal pipe to the slave cylinder slightly (3-5mm) - don't kink it! The feeder hose from the fluid resevoir can be removed from the elbow into the master cylinder, but, due to space, it may be easier to remove the elbow from the cylinder (with the hose still attached).
When reinstalling the cylinder, ensure the bulkhead grommet is properly in place. A 2mm flat bladed screwdriver can help to pop it into place. Check that the resevoir hose is not perished (replace it now!).
You should be able to do the job in less than two hours and the OEM cylinder costs ~£80 / $100
А точно това бяха първоначалните симптоми - мек съединител....
ето какво открих:
Clutch master cylinder
Time = 1 hour 30 minutes Task=Fairly Easy
A softening clutch pedal signals the immenent failure of the its master cylinder (located above the pedal). If your car has not had a replacement within the last 80,000 miles/120,000kms or 8-10 years, then expect it to fail soon. If you think it is going to fail then it worthwhile replacing it at the first opportunity as they fail suddenly, send hydraulic oil all over your carpets (nice stain) and good luck if you think you can drive without the clutch...
If your master has worn, then I am 100% sure that another failure is on the way.....see the slave cylinder section below. Don't bother thinking about putting in just new seals...the parts are not that expensive.
The job is fiddly rather than complex, as you have to work behind the dashbord to remove the two mounting bolts and pedal pushrod. Before starting, pump out all fluid through the bleed valve on the slave cylinder on the bellhousing. Release and bend back the metal pipe to the slave cylinder slightly (3-5mm) - don't kink it! The feeder hose from the fluid resevoir can be removed from the elbow into the master cylinder, but, due to space, it may be easier to remove the elbow from the cylinder (with the hose still attached).
When reinstalling the cylinder, ensure the bulkhead grommet is properly in place. A 2mm flat bladed screwdriver can help to pop it into place. Check that the resevoir hose is not perished (replace it now!).
You should be able to do the job in less than two hours and the OEM cylinder costs ~£80 / $100
А точно това бяха първоначалните симптоми - мек съединител....
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Такааа... Ето че свалих цялата скоротюстна кутия и двата съединителя (без огледалния), и всичко изглежда да си е наред!
* Хидравличната помпа си работи (макар и малко да се е раздранкала в сравнение с чисто новата такава...)
* Аксиалният лагер си е напълно наред!
* Притискателният диск е здрав и ненадран. Чак като скоча с пета с единия крак върху диафрагмата му (110кг съм :-) ) тогава се поддава и се обрашща надолу... ВПРОЧЕМ НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА???? ПРОБВАХ СЪЩОТО ВЪРХУ ЧИСТО НОВ ТАКЪВ НА ВОЛГА И НЕ ПОДДАДЕ!!! Може би на БМВ са си по-меки незнам дано некой ме светне по въпроса...
* Феродовият диск се е износил с 5 десети (о.5мм) в сравнение с оригинала така че няма да го сменям и него...
* Огледалният диск не съм свалял, той си седи на маховика, ама и той ните надран нито повреден....
ТОГАВА ОТ КАКВО МИ ПРОБУКСУВВЯ СЪЕДИНИТЕЛЯ СЛЕД ПРЕМИНАВАНЕ ОТ 1-ВА НА 2-РА С ПЪЛНА ГАЗ:?:
И ОТ КАКВО МИ Е ТОЛКО МЕК ПЕДАЛА И ТОЛКО ВИСОКО МИ ОТДЕЛЯ
дано някой има идея че вече ше се побъркам! 500кинта платих за нови части и в крайна сметка се оказва че нищо не е за смяна...
* Хидравличната помпа си работи (макар и малко да се е раздранкала в сравнение с чисто новата такава...)
* Аксиалният лагер си е напълно наред!
* Притискателният диск е здрав и ненадран. Чак като скоча с пета с единия крак върху диафрагмата му (110кг съм :-) ) тогава се поддава и се обрашща надолу... ВПРОЧЕМ НОРМАЛНО ЛИ Е ТОВА???? ПРОБВАХ СЪЩОТО ВЪРХУ ЧИСТО НОВ ТАКЪВ НА ВОЛГА И НЕ ПОДДАДЕ!!! Може би на БМВ са си по-меки незнам дано некой ме светне по въпроса...
* Феродовият диск се е износил с 5 десети (о.5мм) в сравнение с оригинала така че няма да го сменям и него...
* Огледалният диск не съм свалял, той си седи на маховика, ама и той ните надран нито повреден....
ТОГАВА ОТ КАКВО МИ ПРОБУКСУВВЯ СЪЕДИНИТЕЛЯ СЛЕД ПРЕМИНАВАНЕ ОТ 1-ВА НА 2-РА С ПЪЛНА ГАЗ:?:


И ОТ КАКВО МИ Е ТОЛКО МЕК ПЕДАЛА И ТОЛКО ВИСОКО МИ ОТДЕЛЯ



дано някой има идея че вече ше се побъркам! 500кинта платих за нови части и в крайна сметка се оказва че нищо не е за смяна...

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Re: re
Aleks написа:Става но за горните болтове ще ти трябва задължително 2-3 удължения за по голям натиск.Аз точно с такава луличка си заоблех 1 болт и се отказах на време.Затова по добре си намери точния камък.Не прави експеримент
Купих си пълен комплект Профел "торксове" или "евреиски звезди" или.. още некак си там ги назоваваха...
С друго не съм си и помислял да ги отвивам

Още 3 удължения се наложи да използвам...
Лошото е че кат махаш скоростната, отгоре е локализиран стартера, и сега се е откачил и как ще го слагам обратно незнам... На мноо кофти място е да му се не види!
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
мисля
най-добрия вариант е да поканиш Роската да ти погостува във Враца
според мен ако има нещо и той не го оправи няма кой.....
абе требе си майстор не че ти не разбираш ама колко пъти си сменял съединител
щото аз не съм и ще ходя на майстор
трябва рутина
дано да си оправиш проблема

според мен ако има нещо и той не го оправи няма кой.....


трябва рутина

дано да си оправиш проблема



Re: Хайде сега...
DA WOLF написа:Лошото е че кат махаш скоростната, отгоре е локализиран стартера, и сега се е откачил и как ще го слагам обратно незнам... На мноо кофти място е да му се не види!
Да малко кофти е мястото но с подходящия инструмент се сваля и слага без проблем!
Не се предавай това е дреболия все пак....

Re: мисля
//MegOFF написа:най-добрия вариант е да поканиш Роската да ти погостува във Враца
според мен ако има нещо и той не го оправи няма кой.....
абе требе си майстор не че ти не разбираш ама колко пъти си сменял съединител
щото аз не съм и ще ходя на майстор
трябва рутина![]()
дано да си оправиш проблема![]()
![]()
Моята кола "майстори" им позволявам само да я гледат от далече и да викат тц тц тц тц тц... Или наи-много да ми измият предното стъкло

Съединители съм сменял на Лада 2102, Селика 2.0 16, Шеви кавалиер и на едно камаро, и то и половината инструмент не съм имал дето имам сега...
Между другото , прави ми впечатление че при БМВ всичко се разглобява като при играчка Лего.... Направо да ти е кеф да работиш по тая кола!
Проблема съм го решил като подложа по една шайба (0.5мм) на всеки болт зад притискателния диск. Така ще го изнеса към аксиалния лагер с 5 десети и наддявам се няма да буксувва вече никога. Лошото при тая манипулациа е обаче че ше триябва винаги да се натиска педала на съед. до долу, иначе ше рапа скоростната кутия... Това е "неконвенционалният" метод за регулиране на хидравличен съединител. Така поне пише из необятния нет....



DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
МОЖЕ
ДАНО МОЯ ПРОБЛЕМ Е ТАКЪВ КАТО ТВОЯ
ДА МИНА С НЯКОКО ШАЙБИ
ТОВА ЩЕ РАЗБЕРА СКОРО
ДА МИНА С НЯКОКО ШАЙБИ



ТОВА ЩЕ РАЗБЕРА СКОРО

35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани