Проблем с паленето
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: Проблем с паленето
rahoGabroveca написа:nesko написа:Колеги моляви дайте иде от какво може да е този проблем колата е 320 с газ взех я на скоро и сега искам да изфърля газовото но имам много голям проблем с паленето като я обърна на бензин си върти яко помпата си праве налягане до мотора стига гориво но никви признаци да запали дори и не претрепва мотора само си върти стартера дори си закупих от един колега бензинова помпа която се оказа сега излишнапонеже си мислех че е от моята помпа но тя си работи пробахме я на друга кола и си пали и вари с нея
много ще съм благодарен ако има някой който може да даде мнение какво да правя че да не се вкарвам повече на вътре с парите
![]()
![]()
заедно с газовото можеш да изхвърлиш и ножа от пасат 2-ка
Баджи не знам що реши че има по колата нещо от пасат и то 2ка но ари вари някаде другаде да си акаш

НЕ МИСЛЯ чЕ Е РЕДНО ТАКИВА КАТО ТЕБ ДА ПИшАТ В ТАКИВА ТЕМИ ЗА КОЛИ ИМАщИ НЯКВИ ПРОБЛЕМИ ТИ НЕ ЗНАЕш КО Е ОТ КВА КОЛАЕ И ДАВАш АКЪЛИ АРИ СЪС ЗДРАВЕ

- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Колата още не пали
до преди малко я ровихме но няма ефект дали може компа да си е заминал и от там да е проблема че на никой не му се вярва да е от дюзите 6 на един път
поне тря да препали ако е от дюзите така си мисля 



- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Brani написа:диагностика правихте ли и показва ли грешки ?виж си и датчика на коляновия вал, че той като замине и няма палене после
едва ли щом на газ пали?
колега газта все още ли е на нея?след толкова ремонти продължава ли да пали на газ?сещам се за още няколко неща:
1.провери дали нямаш спукан маркуч за въздух преди ,след и около стъпковото моторче.
2.сигурен ли си ,че на рейката ходи бензин с налягане,откчали маркуч?
3.в момента който въртиш на стартер,/на безин/ на бубината и свещите има ли ток?
4.ако си махнал газта,и респективно релето което спира дюзите и дава ток на магнитният клапан /на газта/,съедини ли обратно кабела който са прерязали газаджиите?
5.имаш ли скайп?
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
работата отива на там ако си намеря някй с м50 да дам м20ка та и някой лев за м50б20 да не се занимавам че зе да ми писва малко 

- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
Колега,аз като взех мойта м20-ка,палеше на бензин но щом реша да и подам малко газ и аха....да изгасне....смених дебитомера и се оправи....така,че според мен ако е дебитомер,ще пали поне
- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Колега аз не сам много запознат с м20 то но си мисля че може регулатора да ти е дал фира
успех колега с отстраняването на проблема
п.п пробвал ли си дали имаш бензин на реиката или мери налягането някаде преди нея
п.п2 Ако искаш да си рециклираш дебелия СТЕЕН има пусната тема за начина направих го и сам пове4е от доволен

успех колега с отстраняването на проблема
п.п пробвал ли си дали имаш бензин на реиката или мери налягането някаде преди нея
п.п2 Ако искаш да си рециклираш дебелия СТЕЕН има пусната тема за начина направих го и сам пове4е от доволен
- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Не съм на ясно с този двигател затова може да съм в грешка.Въртяхте ли делкото насам , натам ??? чул съм че имало разлика в центровката на газ и на бенз. но може и да съм в грешка.
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
оказа се че няма ток на дюзите явно като са слагали газовото са прекъснали захранването някаде и тря го намерим и се надявам проблема да се реши 

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
А ключа "газ-бензин" дали работи?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
ами сигурно работи , като обърна на бензин до рейката на дюзите си има бенз което е знак че работи но няма ток на дюзитеivantchoG написа:А ключа "газ-бензин" дали работи?

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Малко са газарите, които спират и помпата "на газ". По-често с ключа спират само инжекторите
...

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
то май са ги спрели инжекторите така че да не могат да се пуснат пакivantchoG написа:Малко са газарите, които спират и помпата "на газ". По-често с ключа спират само инжекторите...

- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
как разбра че няма напрежение на дюзите?
те са захранени от релето на помпата с '+' а ecu-то затваря веригата '-'.
така че трябва да мериш на маса и на единия от двата кабела на някоя от дюзите .
защото на дюзите се подават импулси от еcu-то и дигитален мултицет или пробна лампа не ги индикират .
можеш да ползваш стрелкови волтмер
ако случайно имаш '+' на дюзите моя съвет е да допреш единият край на пробна лампа към кабела по който няма нищо,за целта трябва да разкачиш произволна букса на някоя от дюзите и да мернеш,а другият край на пробната ланпа на маса,но за много кратко време да не удавиш цилиндрите .кола няма да иска да запали но поне ще се закашля.
те са захранени от релето на помпата с '+' а ecu-то затваря веригата '-'.
така че трябва да мериш на маса и на единия от двата кабела на някоя от дюзите .
защото на дюзите се подават импулси от еcu-то и дигитален мултицет или пробна лампа не ги индикират .
можеш да ползваш стрелкови волтмер
ако случайно имаш '+' на дюзите моя съвет е да допреш единият край на пробна лампа към кабела по който няма нищо,за целта трябва да разкачиш произволна букса на някоя от дюзите и да мернеш,а другият край на пробната ланпа на маса,но за много кратко време да не удавиш цилиндрите .кола няма да иска да запали но поне ще се закашля.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- djoni82
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 650
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: у нас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 2.5I / е36 2.0I / е34 2.5IA
Аз доколкото съм запознат с историята на тва БМВ си спомням, че отначало вареше на бензин но не искаше да се изфорсира сякаш не му достигаше гориво а след това можеше само да запали на бензин и така до последно и спря да работи на бензин.А на газ е пушка нали? ако греша някаде нека колегата НЕСКО да ме поправиnesko написа:то май са ги спрели инжекторите така че да не могат да се пуснат пакivantchoG написа:Малко са газарите, които спират и помпата "на газ". По-често с ключа спират само инжекторите...
И дано скоро да се оправи


В РАЯ има повече удобства,но в АДА компанията е по Готина!!!!
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани