Проблем с паленето

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Re: Проблем с паленето

Мнение от nesko » 16 Апр 2009, 4:20

rahoGabroveca написа:
nesko написа:Колеги моляви дайте иде от какво може да е този проблем колата е 320 с газ взех я на скоро и сега искам да изфърля газовото но имам много голям проблем с паленето като я обърна на бензин си върти яко помпата си праве налягане до мотора стига гориво но никви признаци да запали дори и не претрепва мотора само си върти стартера дори си закупих от един колега бензинова помпа която се оказа сега излишна :evil: понеже си мислех че е от моята помпа но тя си работи пробахме я на друга кола и си пали и вари с нея
много ще съм благодарен ако има някой който може да даде мнение какво да правя че да не се вкарвам повече на вътре с парите
:help: :help: :help:


заедно с газовото можеш да изхвърлиш и ножа от пасат 2-ка

Баджи не знам що реши че има по колата нещо от пасат и то 2ка но ари вари някаде другаде да си акаш ;)
НЕ МИСЛЯ чЕ Е РЕДНО ТАКИВА КАТО ТЕБ ДА ПИшАТ В ТАКИВА ТЕМИ ЗА КОЛИ ИМАщИ НЯКВИ ПРОБЛЕМИ ТИ НЕ ЗНАЕш КО Е ОТ КВА КОЛАЕ И ДАВАш АКЪЛИ АРИ СЪС ЗДРАВЕ ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 16 Апр 2009, 4:39

Колата още не пали :evil: до преди малко я ровихме но няма ефект дали може компа да си е заминал и от там да е проблема че на никой не му се вярва да е от дюзите 6 на един път :shock: поне тря да препали ако е от дюзите така си мисля :roll:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 16 Апр 2009, 14:38

диагностика правихте ли и показва ли грешки ?виж си и датчика на коляновия вал, че той като замине и няма палене после

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 722
Регистриран на: 11.06.2006
Местоположение: София бате центъра на....
Пол: Мъж
Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза

Мнение от RORO » 16 Апр 2009, 16:09

Brani написа:диагностика правихте ли и показва ли грешки ?виж си и датчика на коляновия вал, че той като замине и няма палене после


едва ли щом на газ пали?


колега газта все още ли е на нея?след толкова ремонти продължава ли да пали на газ?сещам се за още няколко неща:
1.провери дали нямаш спукан маркуч за въздух преди ,след и около стъпковото моторче.
2.сигурен ли си ,че на рейката ходи бензин с налягане,откчали маркуч?
3.в момента който въртиш на стартер,/на безин/ на бубината и свещите има ли ток?
4.ако си махнал газта,и респективно релето което спира дюзите и дава ток на магнитният клапан /на газта/,съедини ли обратно кабела който са прерязали газаджиите?
5.имаш ли скайп?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 16 Апр 2009, 20:07

работата отива на там ако си намеря някй с м50 да дам м20ка та и някой лев за м50б20 да не се занимавам че зе да ми писва малко :evil:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 19 Апр 2009, 18:46

Колега,аз като взех мойта м20-ка,палеше на бензин но щом реша да и подам малко газ и аха....да изгасне....смених дебитомера и се оправи....така,че според мен ако е дебитомер,ще пали поне

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 217
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: Под е30 ката
Пол: Мъж
Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring

Мнение от SammY » 19 Апр 2009, 23:39

Колега аз не сам много запознат с м20 то но си мисля че може регулатора да ти е дал фира :idea:
успех колега с отстраняването на проблема
п.п пробвал ли си дали имаш бензин на реиката или мери налягането някаде преди нея
п.п2 Ако искаш да си рециклираш дебелия СТЕЕН има пусната тема за начина направих го и сам пове4е от доволен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Мнение от cargo22 » 20 Апр 2009, 1:24

Не съм на ясно с този двигател затова може да съм в грешка.Въртяхте ли делкото насам , натам ??? чул съм че имало разлика в центровката на газ и на бенз. но може и да съм в грешка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 20 Апр 2009, 4:58

оказа се че няма ток на дюзите явно като са слагали газовото са прекъснали захранването някаде и тря го намерим и се надявам проблема да се реши ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Апр 2009, 15:16

А ключа "газ-бензин" дали работи?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 20 Апр 2009, 16:09

ivantchoG написа:А ключа "газ-бензин" дали работи?
ами сигурно работи , като обърна на бензин до рейката на дюзите си има бенз което е знак че работи но няма ток на дюзите :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 20 Апр 2009, 19:45

Малко са газарите, които спират и помпата "на газ". По-често с ключа спират само инжекторите :roll: ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 20 Апр 2009, 21:37

ivantchoG написа:Малко са газарите, които спират и помпата "на газ". По-често с ключа спират само инжекторите :roll: ...
то май са ги спрели инжекторите така че да не могат да се пуснат пак :evil:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Мнение от димящият вожд » 20 Апр 2009, 21:56

как разбра че няма напрежение на дюзите?
те са захранени от релето на помпата с '+' а ecu-то затваря веригата '-'.
така че трябва да мериш на маса и на единия от двата кабела на някоя от дюзите .
защото на дюзите се подават импулси от еcu-то и дигитален мултицет или пробна лампа не ги индикират .
можеш да ползваш стрелкови волтмер
ако случайно имаш '+' на дюзите моя съвет е да допреш единият край на пробна лампа към кабела по който няма нищо,за целта трябва да разкачиш произволна букса на някоя от дюзите и да мернеш,а другият край на пробната ланпа на маса,но за много кратко време да не удавиш цилиндрите .кола няма да иска да запали но поне ще се закашля.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 650
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: у нас
Пол: Мъж
Кара: e36 2.5I / е36 2.0I / е34 2.5IA

Мнение от djoni82 » 20 Апр 2009, 22:25

nesko написа:
ivantchoG написа:Малко са газарите, които спират и помпата "на газ". По-често с ключа спират само инжекторите :roll: ...
то май са ги спрели инжекторите така че да не могат да се пуснат пак :evil:
Аз доколкото съм запознат с историята на тва БМВ си спомням, че отначало вареше на бензин но не искаше да се изфорсира сякаш не му достигаше гориво а след това можеше само да запали на бензин и така до последно и спря да работи на бензин.А на газ е пушка нали? ако греша някаде нека колегата НЕСКО да ме поправи
И дано скоро да се оправи :!:
Изображение
В РАЯ има повече удобства,но в АДА компанията е по Готина!!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook