Една идея за АГУ без да се прецака дебитомера!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
moadib написа:Абе не прочртох за какво става на въпрос но да попитам защо не се сложи гаста зад дебитомера ?
Първо прочети за какво става въпрос,
и където и да я сложиш тая гняс проблемите са ти сигурни


мога да ти предложа друга схема,която не съм пробвал.вадиш отдушника навън,а на неговото място вкарваш мъркуч към моторчето за празен ход.запушваш отвора на въздуховода,където е бил празния ход и слагаш плочка на входа на дросела.всмукателите са доволно дълги,да се омешат газта и въздуха,а дебитомера е назад.при евентуално"гърмене",сместа е значително по-малко от стандартно разположена плочка и ще пука по-скромно.
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
А защо изобщо гърми?Аз съм с М10 механична инжекция, 83г.Никога не гърми все едно дали я паля на бензин или на газ,топла или студена....
ако момента на запалване на свещите се определя от компютър а не от вакуум-регулатор,май ще трябват някои симулации...
ако момента на запалване на свещите се определя от компютър а не от вакуум-регулатор,май ще трябват някои симулации...
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Гърми само когато сместа е бедна(когато е малко газта).В други случай много рядко.
Megasquirt & Megaview user
- iliyan.
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 15.03.2008
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: probaciy
- Мечтае да кара: e30 1200 hp
- Детайли за колата: brutal zavodska
.
колега влиза6 въ магазин за газови не6та и казва6 абе такова дето кат гръмне да не са стро6и даватти едно кръгло с една клапа вътре и една гуми4ка отвън слага6 между дебитомера и меката връска . и ОГЪН доколкото е възможно на гас де , може да си гърми колкото иска и струва дваистина лв
- beni barzia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 21.01.2005
- Местоположение: Novi Iskar
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
колега с тая схема дето си пуснал малко трудно ще нагласиш ниските обороти според мен,ще му идва много въздух 

- SammY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: Под е30 ката
- Пол: Мъж
- Кара: e30 //M42 power е39 525 tds Touring
Колега освен Дебелия могат да ти се прицакат ламбдата и бенз помпата и като се замислиш май или юни ти излиза се същото ...
Веднага ти давам пример за на баша ми колата за 2 години 3 бенз помпи и 2 лабда сонди и сега в момента ламбдата пак не му работи а бенз помпата само пали но неможе да се кара на бензин колата нормално.... то е ска4ане забиване на нос абе УЖАС !!!!
п.п Ако искаш гас слагаи ГИ или не слагаи тая пръдня....
Веднага ти давам пример за на баша ми колата за 2 години 3 бенз помпи и 2 лабда сонди и сега в момента ламбдата пак не му работи а бенз помпата само пали но неможе да се кара на бензин колата нормално.... то е ска4ане забиване на нос абе УЖАС !!!!
п.п Ако искаш гас слагаи ГИ или не слагаи тая пръдня....
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
м40 на газ си работи идеалка ... от 3 години някаде е моята кола на газ преди даже да я купя ... пали на бенз и докато не излезе от сниниото не минавам на Газ ... няма проблеми. Гармящата клапа е премахната преди 6 месеца и газта влиза малко по различно от стандартното ... ако някой иска може снимка да кача ...
питайте на лично
за бедни по добре БМВ на Газ отколкото Голф ...
и не ми казвайте как да си карам БМВ-то
питайте на лично

за бедни по добре БМВ на Газ отколкото Голф ...
и не ми казвайте как да си карам БМВ-то


- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
колеги истината е само една(карбуратор)вече 9год. си карам м20 ската само на газ и няма ядове купувам си нови мембрани всяка година(17лв) и на пистата
Последна промяна doko на 09 Апр 2009, 11:04, променена общо 3 пъти
Dafy написа:м40 на газ си работи идеалка ... от 3 години някаде е моята кола на газ преди даже да я купя ... пали на бенз и докато не излезе от сниниото не минавам на Газ ... няма проблеми. Гармящата клапа е премахната преди 6 месеца и газта влиза малко по различно от стандартното ... ако някой иска може снимка да кача ...
питайте на лично![]()
за бедни по добре БМВ на Газ отколкото Голф ...
и не ми казвайте как да си карам БМВ-то
Дай снимка..

- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
doko написа:колеги истината е само една(карбуратор)вече 9год. си карам м20 ската само на газ и няма ядове купувам си нови мембрани всяка година(17лв) и на пистата
Уау представям си кви ги правиш на пистата м20 с карбуратор на газ

Истината е газов инжекцион.
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
да бе как не се сетих по рано за газов инжекцион; даваш една торба с пари и гледаш че варви колкото с обикновенна газова и се радваш като малко дете че не ти гарми дебитомера само че остава проблема с дюзите;затова се вози с карбуратор само на газ и няма да питаш къде чистят дюзите на ултразвук.
- Alex_Burdin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 238
- Регистриран на: 7.01.2009
- Местоположение: Исперих
- Пол: Мъж
- Кара: Е46,Е36,Е30
- Мечтае да кара: F30 M3 по крабрежната на Рио де Жанейро
- Детайли за колата: http://www.facebook.com/pages/Alex-Burdin/87277582105
Добре че има "специалисти" дето да ни "разяснят" тайните на газифицирането .Със същия малоумен успех може да си пуснеш едно маркуче от изпарителя във всмукателния колектор и да си караш така даже и плочка за карбуратора няма да ти трябва
. виждам че си газифицирал по маняшки начин нещото дето май ти е кола
даже и капака си подпираш с дъсчица (жестоко)
Ясно е къв си мърлю
спести си обесенията
. поне си направи чтруда да си изтържеш ръждата и калта от коша тогава обесявай
Изобщо не ме интересува просто споменах че е най-удачно с газовия инжекцион всеки като теб има право на дълбоки заблуди
трябва да ги има и такива.. 




Ясно е къв си мърлю



Изобщо не ме интересува просто споменах че е най-удачно с газовия инжекцион всеки като теб има право на дълбоки заблуди


37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани