Проблем с акумулатора?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Черния го боцкаш в най долния жак,червения в средния жак.
Завърташ наляво до скалата 20V и мериш спокойно.Добре е,обаче да измериш и консумацията на ел.инсталацията в колата.
Тя се мери малко по особено(последователно като се откачи акумулатора),но тогага червения кабел се мести в най горния жак,защото ще мериш ток а не напрежение.Тогава черния кабел се закача на кабела от купето(маса),а червения се слага на миносовата клема на акумулатора,като предварително си настроил уреде да мериш постоянен ток.По този начин затваряш веригата през уреда и ще ти покаже ако тече ток през него.
Завърташ наляво до скалата 20V и мериш спокойно.Добре е,обаче да измериш и консумацията на ел.инсталацията в колата.
Тя се мери малко по особено(последователно като се откачи акумулатора),но тогага червения кабел се мести в най горния жак,защото ще мериш ток а не напрежение.Тогава черния кабел се закача на кабела от купето(маса),а червения се слага на миносовата клема на акумулатора,като предварително си настроил уреде да мериш постоянен ток.По този начин затваряш веригата през уреда и ще ти покаже ако тече ток през него.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
мерих го и ми показва 14.10 при запален двигател а като пусна касетофона ,парното и фаровете ми показва 13.80 това добре ли е и сега трябва ли да тарся оттечка или.помагаите

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
На регулатора (това на динамото, с четките) пише колко V трябва да крепи. На зареден акумулатор, при обороти над 2500, с изгасени и с пуснати къси! Най-често пише 14V... Но това мерене не казва дали имаш утечка, или не! Утечка мериш с А-метър на изключен "контакт", като отчиташ, че имаш консуматори, които не минават през "контакт" - часовник, радио и т.н. В общия случай за нормална се смята консумация <50мА.
!!! А-метър се свързва "последователно", а V-метър - "успоредно" !!! Иначе А-метъра спира да работи...
!!! А-метър се свързва "последователно", а V-метър - "успоредно" !!! Иначе А-метъра спира да работи...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
V-метър за колата - черен на най-долната дупка ("-"), червен на средната ("+"). Ключа - на DCV 20V. Няма особено значение какво се опитваш да мериш (къде пипаш с пробниците).
А-метър - черен на най-долната дупка("-"), червен на най-горната ("+"). Ключа - на DCА 10А. Откачаш "-"-са от акумулатора и държиш черен на "-" на акумулатора, червен - на кабела купе-"-"акумулатор. !!!Така включен, уреда е практически "късо", "мост"!!! Не оставяй червения в най-горната дупка след меренето или ключа в зоната DCА !!!
Ако показва >0.2А на изключен "контакт" - махаш предпазители, докато установиш от кой е консумацията.
Ако показва <0.2А - местиш ключа на 200мА и червения на средната дупка.
Ако показва <0.05А - консумацията е в норми.
Ако показва >0,05А - пак с предпазителите търсиш от кой изчезва
А-метър - черен на най-долната дупка("-"), червен на най-горната ("+"). Ключа - на DCА 10А. Откачаш "-"-са от акумулатора и държиш черен на "-" на акумулатора, червен - на кабела купе-"-"акумулатор. !!!Така включен, уреда е практически "късо", "мост"!!! Не оставяй червения в най-горната дупка след меренето или ключа в зоната DCА !!!
Ако показва >0.2А на изключен "контакт" - махаш предпазители, докато установиш от кой е консумацията.
Ако показва <0.2А - местиш ключа на 200мА и червения на средната дупка.
Ако показва <0.05А - консумацията е в норми.
Ако показва >0,05А - пак с предпазителите търсиш от кой изчезва

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
колега направих го и ми показа 0.44 манах един бошон които е за лампата като се отвори вратата и ми показа 0.01 да смятам че по тази система ми е проблема

- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Мери при затворена врата и загасен плафон,ако пак ти дава високи стойности значи проблема ти е в тази верига.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани