Проблем с акумулатора?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 26 Фев 2009, 22:04

Черния го боцкаш в най долния жак,червения в средния жак.
Завърташ наляво до скалата 20V и мериш спокойно.Добре е,обаче да измериш и консумацията на ел.инсталацията в колата.
Тя се мери малко по особено(последователно като се откачи акумулатора),но тогага червения кабел се мести в най горния жак,защото ще мериш ток а не напрежение.Тогава черния кабел се закача на кабела от купето(маса),а червения се слага на миносовата клема на акумулатора,като предварително си настроил уреде да мериш постоянен ток.По този начин затваряш веригата през уреда и ще ти покаже ако тече ток през него.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 26 Фев 2009, 22:12

мн мерси за информацията колега :bowdown:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 27 Фев 2009, 13:47

мерих го и ми показва 14.10 при запален двигател а като пусна касетофона ,парното и фаровете ми показва 13.80 това добре ли е и сега трябва ли да тарся оттечка или.помагаите
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 27 Фев 2009, 13:58

На регулатора (това на динамото, с четките) пише колко V трябва да крепи. На зареден акумулатор, при обороти над 2500, с изгасени и с пуснати къси! Най-често пише 14V... Но това мерене не казва дали имаш утечка, или не! Утечка мериш с А-метър на изключен "контакт", като отчиташ, че имаш консуматори, които не минават през "контакт" - часовник, радио и т.н. В общия случай за нормална се смята консумация <50мА.

!!! А-метър се свързва "последователно", а V-метър - "успоредно" !!! Иначе А-метъра спира да работи...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 27 Фев 2009, 14:11

ок колега но как трябва да наглася уреда за тази процедура 50мА ОБЯСНЕТЕ КАТО НА НЕЗНАЕЩ ПО ЯСНИЧКО

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 27 Фев 2009, 14:49

V-метър за колата - черен на най-долната дупка ("-"), червен на средната ("+"). Ключа - на DCV 20V. Няма особено значение какво се опитваш да мериш (къде пипаш с пробниците).

А-метър - черен на най-долната дупка("-"), червен на най-горната ("+"). Ключа - на DCА 10А. Откачаш "-"-са от акумулатора и държиш черен на "-" на акумулатора, червен - на кабела купе-"-"акумулатор. !!!Така включен, уреда е практически "късо", "мост"!!! Не оставяй червения в най-горната дупка след меренето или ключа в зоната DCА !!!
Ако показва >0.2А на изключен "контакт" - махаш предпазители, докато установиш от кой е консумацията.
Ако показва <0.2А - местиш ключа на 200мА и червения на средната дупка.
Ако показва <0.05А - консумацията е в норми.
Ако показва >0,05А - пак с предпазителите търсиш от кой изчезва ;)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 27 Фев 2009, 16:48

колега направих го и ми показа 0.44 манах един бошон които е за лампата като се отвори вратата и ми показа 0.01 да смятам че по тази система ми е проблема
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Мнение от Борис_Малинов » 27 Фев 2009, 18:07

Мери при затворена врата и загасен плафон,ако пак ти дава високи стойности значи проблема ти е в тази верига.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: София 0899355857
Пол: Мъж
Кара: E30

Мнение от hhhman » 27 Фев 2009, 19:37

то4но при затворена мерих мн мерси на колегите мохе да заклу4вате темата
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 4.03.2009

Мнение от boris58 » 04 Мар 2009, 17:07

Нямаш маса или е лоша връзката между двигател купето.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook