трансфер М20Б20>Б23 линк
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
.
Добре де ми то като се замисля трябва ли да сменям кутията или да оставям 20-ковата
. Някаде бях чел че били изчислявани дадената кутия за дадения мотор има ли такава работа и с коя ще е по добре вървене/ускорение/разход 


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Не са ти проблем скоростите, а сглобката на едните части към другите. Точно ти обясниха, че става без проблем, но щом питаш явно не знаеш какво, как и защо. Ако питаш за да ти го прави някой разбиращ става, иначе скоро имаше тема с разход на масло 5л/10000км. Радостта ти ще е кратка тогава от целия труд.
- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
Lenco Пуснато на: 25 Фев 2009, 19:51 Заглавие:
Не са ти проблем скоростите, а сглобката на едните части към другите. Точно ти обясниха, че става без проблем, но щом питаш явно не знаеш какво, как и защо. Ако питаш за да ти го прави някой разбиращ става, иначе скоро имаше тема с разход на масло 5л/10000км. Радостта ти ще е кратка тогава от целия труд.
Ще го правя аз в присъствието и помоща на разбиращи
Не са ти проблем скоростите, а сглобката на едните части към другите. Точно ти обясниха, че става без проблем, но щом питаш явно не знаеш какво, как и защо. Ако питаш за да ти го прави някой разбиращ става, иначе скоро имаше тема с разход на масло 5л/10000км. Радостта ти ще е кратка тогава от целия труд.
Ще го правя аз в присъствието и помоща на разбиращи

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми тогас що флудиш,кат има разбирачи около теб

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- redfire8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: все още нищо
- Мечтае да кара: e30 m3
- redfire8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: все още нищо
- Мечтае да кара: e30 m3
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
минимална,то вече виялката си е задълже
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- devastator
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
то после ще трбва да ъпгрейдваш и спирачките май,а после и едни ксенончови светлинки ,после спортивни шпойлери и отиде ремонта на 5-600 лева.
Чекай да скиваш как скоро бацко ироничен флудър ,че стане старши ентусиаст,а в бъдеще може би и....!
- hipo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: У селу
- Пол: Мъж
- Кара: само COUPE-та
- Мечтае да кара: М3 pick up
.
А шаибата с датчика отпред трябвали да се смени защото една е равна а другата е назъбена и има малка разлика в датчика и дюзите трябва ли да се сменят те нямат ли разлика в дебита 2.0/2.3.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: .
hipo написа:А шаибата с датчика отпред трябвали да се смени защото една е равна а другата е назъбена и има малка разлика в датчика и дюзите трябва ли да се сменят те нямат ли разлика в дебита 2.0/2.3.
Мисля че са еднакви датчика и шайбите.
А за дюзите утре ще ти кажа кат я запаля.че и аз съм с такива от 20-ка,но иумам идеи кави да сложа.
- drft
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
павката написа:минимална,то вече виялката си е задълже
Едното е 129 к.с. другото е 150

Тука вече мноо на едро почнахме баси



БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
До колкото разбрах от написаното до тук единия е ЛДжетроник, а другия Мотроник, т.е. двата нямат почти нищо общо с "мениджмънта" на мотора, т.е. и шайбите нямат нищо общо както и датчиците им. Както писах по-горе шайбата върви с датчика, а той с цялата инсталация.ТУРБО написа:Мисля че са еднакви датчика и шайбите.
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани