С какво предавателно число е този диф?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Твърде дълъг за 316-ка, определено! То 320-ката беше 4.27 и 100км/ч при около 2800 доколкото помня, това на 5-та!
BMW only!
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
E30_M_Tech_ll написа:проблема е решен .... с открил смисъл че не на всички пластинки пише директно предавателното число ами на някой е напсиано броя на зъбите....
супер, полезна информорация
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
направо си смени дифа че стози трябва да е мн умряло и тарси 4.10,4.27,4.45 ще се родиш някои по кас направо ще ти се стори мн по различна колата

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
3,73RokFort написа:Пичове моя диф е сменян и има нещо странно......
3000об = 125км/ч
Колата ми е 1.6 М40 комби.... къф е тоя деферинциал аджаба..![]()
Тя се набира като автобус ама ...... да не е тоя деферинциал за нея???

- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
при мен дифа е 4.10 /е30 м40б18/ заводския е ...
интересното е, че м10б18 с 3.27 диф ми прави 2-3 коли от място ... на високите го настигам ... ама факта е неуспорим ...
интересно ми е защо се получава така ... дали м40-то си отива ?
иначе тръгне ли ... прави 215 км/ч с 4 човека на магистралата кам бъргас ....
странни явления ...
макар да знам, че м40б18 е разреден мотор ... м10-ката толкз много ли е сгъстена ? странно ... ако някои има подобни наблюдения нека сподели ... интересно ми е ... с 2 м10б18 съм се пускал резултата един и същ ...
Поздрави от Сливен
интересното е, че м10б18 с 3.27 диф ми прави 2-3 коли от място ... на високите го настигам ... ама факта е неуспорим ...
интересно ми е защо се получава така ... дали м40-то си отива ?

иначе тръгне ли ... прави 215 км/ч с 4 човека на магистралата кам бъргас ....
странни явления ...
макар да знам, че м40б18 е разреден мотор ... м10-ката толкз много ли е сгъстена ? странно ... ако някои има подобни наблюдения нека сподели ... интересно ми е ... с 2 м10б18 съм се пускал резултата един и същ ...
Поздрави от Сливен

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
май имаш впредвид че м10ката е със 4,27 нали? щото ако е с 3,27 няма да има достатъчно пауър да тръгне бе...
хахаха аз още не съм го сменил и съм със 3,64 и е ебаси мъката.... представям си кво ще е с още по дълъг.... всичко от трета нагоре ще е излишно 


Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
И аз наскоро смених диференциал колеги,Колата ми е м20б20,бях със 4,10 отворен,сега съм с 3.91 лсд,и разликата е огромна,с повечко газ стоя на едно място
,но не съм я засичал от към макс спийда,сигурно е паднал
А доколкото знам м20б20 го дават зажодско със 4.10,ако не са ме излъгали де 



longy написа:И аз наскоро смених диференциал колеги,Колата ми е м20б20,бях със 4,10 отворен,сега съм с 3.91 лсд,и разликата е огромна,с повечко газ стоя на едно място,но не съм я засичал от към макс спийда,сигурно е паднал
А доколкото знам м20б20 го дават зажодско със 4.10,ако не са ме излъгали де
Макс спиийда ще е по голям в твоя случай но няма да е голяма разликата,а м20б20 двойния стоп е с 3.45 заводско,за тройния незнам
- longy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 24.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Кара: Грозната Лети
- Детайли за колата: Чопли семки упорито
макс спийда не е толкова важен,поне за мен,радвам се че колата стана доста пъргава(щом и приятелката м изабеляза разликата)KIM написа:longy написа:И аз наскоро смених диференциал колеги,Колата ми е м20б20,бях със 4,10 отворен,сега съм с 3.91 лсд,и разликата е огромна,с повечко газ стоя на едно място,но не съм я засичал от към макс спийда,сигурно е паднал
А доколкото знам м20б20 го дават зажодско със 4.10,ако не са ме излъгали де
Макс спиийда ще е по голям в твоя случай но няма да е голяма разликата,а м20б20 двойния стоп е с 3.45 заводско,за тройния незнам

45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани