Какви промени да направя върху изпускателната с-ма М40!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
И катализатора под ножа.
Докато се опитвах да намеря от каде идва звука на търкалящ се варел разбрах ,че е от катализатора.
Все едно е кух или нещо такова шума е същия все едно вали силен дъжд и се стича по метален улук
Та имам въпрос .
Ако резна катализатора и го заменя с тръба и след това завърша изпускателната с-ма с едно спортно гърненце там някаде ,дали ще успея да постигна резултат на по добър звук????
И ще имам ли някакви последици като резна катализатора???
Защото един познат имаше Астра Ф 97 година 2.0 екотек и като и одряза катализатора взе да харчи супер много масло и да пуши...... ???
Докато се опитвах да намеря от каде идва звука на търкалящ се варел разбрах ,че е от катализатора.
Все едно е кух или нещо такова шума е същия все едно вали силен дъжд и се стича по метален улук



Та имам въпрос .
Ако резна катализатора и го заменя с тръба и след това завърша изпускателната с-ма с едно спортно гърненце там някаде ,дали ще успея да постигна резултат на по добър звук????
И ще имам ли някакви последици като резна катализатора???
Защото един познат имаше Астра Ф 97 година 2.0 екотек и като и одряза катализатора взе да харчи супер много масло и да пуши...... ???
- chipipk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 10.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318 is;e30 325ix+ инхалатор
колега махаш катализатора и слагаш на негово място резонансово гърне и от зад ремусче така звука ще ти хареса със сигурност а единственото нещо което ще стане като махнеш катализатора е че колата ще почне да работи по добре и ще варви по добре
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
e30
Моя вариант ще е: Колектор от м42 и после директно крайното гърне изпод задните врати - пък ще видим кво ще стане 

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Ka3aKa
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Варна, Аспарухово
- Кара: е36
Колеги аз съм с права тръба от колекторите до края, а отзаде съм с гърне на Nes Sport. Звука е добър и няма нищо общо с тенекийте 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: e30
KPETEH написа:Моя вариант ще е: Колектор от м42 и после директно крайното гърне изпод задните врати - пък ще видим кво ще стане
колектора пасва ли на 100% на М40 ? От Е36 йеска не пасват май, че ги има повече. Иначе това е най-ценния ъпгрейд, резонатор и крайно проходно само ще довършат красотата


Здравейте колеги ,реших да продължа темата за да помогне и на някой друг ако реши да се захване да пипа по испускателната с-ма на М40-ката.
Та отрязах катализатора ,обаче решух да оставя черупа от него на мястото му по незнаини причини като се замисля...
Обаче се получи нещо ужасяващо колата взе да дрънчи като циганска калибра или по точно наподобяващ звук на търкалящ се варел ,вътре в самата кола не можех да си чуя мислите и дори опитите за разговор с пасажерите беше не успешен независимо дали се кара в граски условия или не.
И след около 2 дни живи мачения с нея и многобройни изблици на гняв от моя страна към майка и на колата реших ,че тая няма да я бъде.
Отидох при майстори и заменихме черупа от катализатор и едно малко средно гърне от алфа ромео 33 1.5 боксер което бе учудващо добро състояние.
Резултата бе ,че звука се завърна към стария си облик както си бе преди да отрежа катализатора или по точно с леко тракане все едно колицата е някакъв комън рейл
.
И въпроса ми е каде точно згреших дали ако не разкарам и крайното гърне което е оригинално на колата няма най после да докарам звука на един тих бензинов агрегат не искам много просто да се чува тихо.
Та за крайното гърне значи то е оригиналното на колата но звука му е леко странен според мен ,имам чуство ,че боботи и не е никак плътен
Иначе в момента когато колата е в движение звука е доста добър след 2000 оборота започва да става плътен но когато работи на място е доста шумна и в това се изразява целия проблем.
Та отрязах катализатора ,обаче решух да оставя черупа от него на мястото му по незнаини причини като се замисля...
Обаче се получи нещо ужасяващо колата взе да дрънчи като циганска калибра или по точно наподобяващ звук на търкалящ се варел ,вътре в самата кола не можех да си чуя мислите и дори опитите за разговор с пасажерите беше не успешен независимо дали се кара в граски условия или не.
И след около 2 дни живи мачения с нея и многобройни изблици на гняв от моя страна към майка и на колата реших ,че тая няма да я бъде.
Отидох при майстори и заменихме черупа от катализатор и едно малко средно гърне от алфа ромео 33 1.5 боксер което бе учудващо добро състояние.
Резултата бе ,че звука се завърна към стария си облик както си бе преди да отрежа катализатора или по точно с леко тракане все едно колицата е някакъв комън рейл

И въпроса ми е каде точно згреших дали ако не разкарам и крайното гърне което е оригинално на колата няма най после да докарам звука на един тих бензинов агрегат не искам много просто да се чува тихо.
Та за крайното гърне значи то е оригиналното на колата но звука му е леко странен според мен ,имам чуство ,че боботи и не е никак плътен
Иначе в момента когато колата е в движение звука е доста добър след 2000 оборота започва да става плътен но когато работи на място е доста шумна и в това се изразява целия проблем.
Re: e30
Ka3aKa написа:Колеги аз съм с права тръба от колекторите до края, а отзаде съм с гърне на Nes Sport. Звука е добър и няма нищо общо с тенекийте Wink
Колега дай някакво видео да видя какво се е получило при теб и ако ми хареса и аз да го направя.
И имам един въпрос дали този тенекиен звук не идва от самият материал от който е направена генерацията???
Възможно ли е?
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Ми смени си генерацията с нова, читава такава
И къф е тоя майстор дето ходиш при него, който ти е оставил "черупа" от катализатора


И къф е тоя майстор дето ходиш при него, който ти е оставил "черупа" от катализатора



Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- hhhman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: София 0899355857
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Катализатора да се маха - на негово място един резонатор. Отзад един НЕС СПОРТ
и всички ще си мислят, че е 3.5 


38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани