термостат
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Ладови термостати,ладови фарове.....абе това БМВ ли е или какво






Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
И аз сменях и с Бозука се видяхме в чудо, направо ми писна
Само пари на вятъра аман
Моята пък не иска да стигне до средата - М20В20 с Валер на 80 градуса такъв ли трябва да е, стария дето го извадих пак Валер беше и същата работа остана без промяна 




- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- SuPeR_FLY
- Low Is A Lifestyle
-
- Мнения: 4262
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Пловдив, Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: ниско на земята
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
обезвъздушаването е проблема
ако щеш и термостат от с14 да сложиш 



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
- bozukov_g
- Голямата Базука
-
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E36-328i sedan E30-323i cabrio
И тва и се оказа след качествено обезвъздушаване всичко вече е наред. Благодаря на всички за съдействието 

Последна промяна bozukov_g на 15 Яну 2009, 14:18, променена общо 1 път

- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
bozukov_g написа:И на мен тези маневри с термостатите ми излязоха около 70 лева така че ако и номера с развитата капачка и под наклон колата не стане ще купувам и аз BEHER кво да правя
Не разбиратели че проблема ви не е в термостатите? Повече от ясно е че има въздушна възглавница и системата не е обезвъздушена. На М10 няма преливно казанче и обезвъздушителна пробка. Единствената причина за влизане на въздух и създаване на въздушна възглавница е от клапана /клапаните/ на капачката, която се завива на радиатора. Обикновено старите капачки са с два клапана- единия изпуска налягането когато надвиши определени стойности, а другия не позволява да навлиза въздух когато двигателя изстива и тези капачки много се ебават. Именно клапана, който задържа влизането на въздуха при изстиване почти не действа. Сетете се какво се получава когато няма подналягане в системата в процеса на изстиване. Въздуха си влиза, мислите си че всичко е ОК и проблемът си остава. Най-добре са новите капачки с двойнодействащ клапан.
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани