Подобряване на 2,7 ета с части от м20б25
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- autovan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 22.11.2007
- Местоположение: хасково
- Кара: 535d
- Мечтае да кара: 535d
vassport7 написа:имам си як матор и не мисля че бабиния мотор м20 става за нещо,
скоро ще бьде отместен от м52,новият има 100 пьти по добри качества особено м52б25
Само за икономия на гориво става става това М52

- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Денит0о написа:с етови бутала и 20-ва глава,няма ли да остане степента ниска
Зависи колега ,аз лично правя модификации по главата но попринцип си дават че степента остава достатъчно висока ,разликата идва от там че всмукателните и изпускателните портове на 731 са по големи имаче клапаните и формата на камерата са идентични с тея на тип 200 главата на ЕТА-та ,а и с Мотроник 1.3 работите стават още по добре ,преполагам че ефекта няма да е като с глава 885 но ще е задоволителен а пък като получа новите бутала на 84мм за 2.5 ще сложа и главнята 885 с електроника и ще видим но засега това е

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е


<<<DRIVE BMW ONLY>>>
аз сьм ЛЕИМАР според някои посетители в тоя форум,има мноо по знаещи и дори маистори на поставяне на мотори в е30,аз не мога да се меря с тях,ще си карам М10Б18инж сьс шперчето и няма да се занимавам с тези модерни мотори,стигат ми по 10 крага на место,сигурно има POWER незнам не ги разбирам ЛЕИМАР да разбира маи няма
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
И аз ще си карам с москвичовия мисля че 250км/ч по вътрешните улички на капана ми е достатъчно засега пък М20ската ще си я слагам в рамка щот немога да си го сложа сам а и от форума тука гледам немогат и така 

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
язък тогава 4е 25 години се занимава,щом два мотора не може да разли4и,BMWPower написа:Само гледам разбирачите тука как си прехвърлят въпроса един на друг и се подиграват на мочето от Пловдив което може да ги направи да си говорят сами по техническо отношение свързано с тея машини тоя човек се занимава от 25 години с тея коли![]()
Относно въпроса на момчето ако си с 2.7 литровия мотор М20 за да стане така аречената конверсия най общо казано ти трябва:
Глава от М20Б25 но и от М20Б20 става
Електроника-от М20Б25 но и от М20Б20 (мотроник)става
Колянов вал който не е задължителен от 324ТД
и Тва е палиш и тръгваш
Но ако ползваш главата от М20Б25 се сменят и буталата от М20Б25 защото работят само с тая камера на главата тип 885 а със М20Б20сковата мисля беше 731 формата е същата съответно си ползваш ЕТо вите бутала накратко това е![]()
А относно колегата дет ПЛЮЕ М20 мога да му кажа че има точно 12 проблема по-малко от него тва е разликата
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
BMWPower написа:Относно въпроса на момчето ако си с 2.7 литровия мотор М20 за да стане така аречената конверсия най общо казано ти трябва:
Глава от М20Б25 но и от М20Б20 става
Електроника-от М20Б25 но и от М20Б20 (мотроник)става
Колянов вал който не е задължителен от 324ТД
и Тва е палиш и тръгваш
Но ако ползваш главата от М20Б25 се сменят и буталата от М20Б25 защото работят само с тая камера на главата тип 885 а със М20Б20сковата мисля беше 731 формата е същата съответно си ползваш ЕТо вите бутала накратко това е![]()
И за какво му е този вал от 324ТД


И ако ще я кара с неговите си бутала по-добре и главата да не сменя


Ако ще прави нещата както трябва ще си сложи глава и бутала от 25-ца и ще резне блока

- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
И за какво му е този вал от 324ТД
И ако ще я кара с неговите си бутала по-добре и главата да не сменя
слага само един мотроник 1.1 или 1.3 и е готов
Ако ще прави нещата както трябва ще си сложи глава и бутала от 25-ца и ще резне блока
[/quote]
Вала от 324тд се слага защото серийния вал е проектиран до 4500об/мин попринцип издържа до 6500 но понякога се криви и дори къса а главата се сменя защото е с по-големи смукателни и изпускателни портове и с двойни пружини и лагерува на 6 легла а Етовата само на 4 и е неправена само с цел икономия
а като смениш само електрониката ефекта е почти равен на =0


И ако ще я кара с неговите си бутала по-добре и главата да не сменя


Ако ще прави нещата както трябва ще си сложи глава и бутала от 25-ца и ще резне блока

Вала от 324тд се слага защото серийния вал е проектиран до 4500об/мин попринцип издържа до 6500 но понякога се криви и дори къса а главата се сменя защото е с по-големи смукателни и изпускателни портове и с двойни пружини и лагерува на 6 легла а Етовата само на 4 и е неправена само с цел икономия
а като смениш само електрониката ефекта е почти равен на =0

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- bavareca_86
- Ох, на баба!
-
- Мнения: 3297
- Регистриран на: 6.02.2007
- Местоположение: Берлин
- Пол: Мъж
- Кара: селскостопанска машина
- Мечтае да кара: 4етириосен самосвал
BMWPower написа:И за какво му е този вал от 324ТД![]()
![]()
И ако ще я кара с неговите си бутала по-добре и главата да не сменяслага само един мотроник 1.1 или 1.3 и е готов
![]()
Ако ще прави нещата както трябва ще си сложи глава и бутала от 25-ца и ще резне блока
Вала от 324тд се слага защото серийния вал е проектиран до 4500об/мин попринцип издържа до 6500 но понякога се криви и дори къса а главата се сменя защото е с по-големи смукателни и изпускателни портове и с двойни пружини и лагерува на 6 легла а Етовата само на 4 и е неправена само с цел икономия
а като смениш само електрониката ефекта е почти равен на =0

- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
BMWPower написа:Вала от 324тд се слага защото серийния вал е проектиран до 4500об/мин попринцип издържа до 6500 но понякога се криви и дори къса а главата се сменя защото е с по-големи смукателни и изпускателни портове и с двойни пружини и лагерува на 6 легла а Етовата само на 4 и е неправена само с цел икономия
а като смениш само електрониката ефекта е почти равен на =0
Аз си карам с етовия вал повече от година и даже съм го олекотил и нямам никакви проблеми



- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Ами вала е КОВАН независимо че е от дизел този вал е неразрушим щом го ползват от АЛПИНА значи става все за нещо аз ти говоря че се сменя само ако ще се правят някакви други промени например да влиза тоя матор след 6500об/мин и тогава става интересно а тая глава 885 е на СУПЕР ЕТА и е в по-късни години и най-често се среща при Е28 аз ти говоря за повечето случаи в които е със 200глава а ако си късметлия да имаш СУПЕР ЕТА става.ти с такава ли си ????
ТО ако става а въпрос аз мога да си наравя и тип 200 да вкарва достатъчно въздух за 200коня +++ но играчката е много голяма
ТО ако става а въпрос аз мога да си наравя и тип 200 да вкарва достатъчно въздух за 200коня +++ но играчката е много голяма
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Ами вала е КОВАН независимо че е от дизел този вал е неразрушим щом го ползват от АЛПИНА значи става все за нещо аз ти говоря че се сменя само ако ще се правят някакви други промени например да влиза тоя матор след 6500об/мин и тогава става интересно а тая глава 885 е на СУПЕР ЕТА и е в по-късни години и най-често се среща при Е28 аз ти говоря за повечето случаи в които е със 200глава а ако си късметлия да имаш СУПЕР ЕТА става.ти с такава ли си ????
ТО ако става а въпрос аз мога да си наравя и тип 200 да вкарва достатъчно въздух за 200коня +++ но играчката е много голяма
А относно твоя вал ако караш до 6500 ограничител няма проблеми но ако минеш тая граница е въпрос на време да се строши вала
въждал съм го и не е красива гледка
ТО ако става а въпрос аз мога да си наравя и тип 200 да вкарва достатъчно въздух за 200коня +++ но играчката е много голяма
А относно твоя вал ако караш до 6500 ограничител няма проблеми но ако минеш тая граница е въпрос на време да се строши вала

въждал съм го и не е красива гледка
<<<DRIVE BMW ONLY>>>
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
BMWPower написа:Ами вала е КОВАН независимо че е от дизел този вал е неразрушим щом го ползват от АЛПИНА значи става все за нещо аз ти говоря че се сменя само ако ще се правят някакви други промени например да влиза тоя матор след 6500об/мин и тогава става интересно а тая глава 885 е на СУПЕР ЕТА и е в по-късни години и най-често се среща при Е28 аз ти говоря за повечето случаи в които е със 200глава а ако си късметлия да имаш СУПЕР ЕТА става.ти с такава ли си ????
ТО ако става а въпрос аз мога да си наравя и тип 200 да вкарва достатъчно въздух за 200коня +++ но играчката е много голяма
А относно твоя вал ако караш до 6500 ограничител няма проблеми но ако минеш тая граница е въпрос на време да се строши вала![]()
въждал съм го и не е красива гледка
Моята си беше с нормалната глава (200) аз за конверсията си купих цял 25-цов мотор, защото ми излизаше по-евтино от колкото да купувам отделно глава, бутала и електроника

А за вала скоро ще разберем да колко оборота деяни

37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани