съдбата на един ентусиаст с Е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- M-TEAM
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 3.0 D
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
абе незнам кво ревът ама БМВ-то е толкова лесно за ремонт ,особено Е30, само с тия дифове малко се караме с горните болтове
, ама не ви по желавам да правите Ситроен е тва такова извращение няма ,белезите за центровката на демферната шайба ,един комшия си сменя гумичките на клапаните и си я центрова ,пали и греда - шайбата била скъсана и всички клапани на мармалад ,айде още 1500 лв да стане кола ,просто нямам думи тия французи са нещо страшно ,пълни идиоти 


BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
сервиз и ремонт на Е30
Колеги, чета си аз чета си, ама да споделя малко опит от първа ръка:
Имал съм следните коли до сега:
FIAT TEMPRA 1.9 TDS
NISSAN SUNNY 1,6 16V SLX
HYUNDAI SONATA 2 1,8
HYUNDAI COUPE 2.0 16V
BMW E36 318 TOURING
BMW E30 320
Смело мога да заявя, че съм ги сменял всеки път с по-добрата кола
Което е най-интересното е, че САМО НА БМВ-тата като развиеш нещо с отверката, след това го слагаш на мястото му и ОТ РАЗ си пасва и се НАВИВАТ ДО КРАЙ всички винтчета! Ама от раз! Дори не знам как са го постигнали инжерерите. Е казвам ви, на FIAT-а няма такова нещо, като да му съвпаднат винтчетата - забравете! Нищо не съвпада, след това се навиват на криво и почва да скърца.
Това може да звучи малко абсурдно, но само се замислете, дали има нещо, което е НЕВЕРОЯТНО трудно за смяна или за сваляне при БМВ-то?
Всичко е измислено не само така, че да работи, но и да е лесно и достъпно за ремонтиране.
Окачването на Е36 цата се развиваше като чисто ново, сериозно!
Ебаси как са направени тез коли - за това само БМВ-та ще карам за напред. Или MITSUBISH
добри са Японците, не им се отрича.
Имал съм следните коли до сега:
FIAT TEMPRA 1.9 TDS
NISSAN SUNNY 1,6 16V SLX
HYUNDAI SONATA 2 1,8
HYUNDAI COUPE 2.0 16V
BMW E36 318 TOURING
BMW E30 320
Смело мога да заявя, че съм ги сменял всеки път с по-добрата кола



Което е най-интересното е, че САМО НА БМВ-тата като развиеш нещо с отверката, след това го слагаш на мястото му и ОТ РАЗ си пасва и се НАВИВАТ ДО КРАЙ всички винтчета! Ама от раз! Дори не знам как са го постигнали инжерерите. Е казвам ви, на FIAT-а няма такова нещо, като да му съвпаднат винтчетата - забравете! Нищо не съвпада, след това се навиват на криво и почва да скърца.
Това може да звучи малко абсурдно, но само се замислете, дали има нещо, което е НЕВЕРОЯТНО трудно за смяна или за сваляне при БМВ-то?
Всичко е измислено не само така, че да работи, но и да е лесно и достъпно за ремонтиране.
Окачването на Е36 цата се развиваше като чисто ново, сериозно!
Ебаси как са направени тез коли - за това само БМВ-та ще карам за напред. Или MITSUBISH

- turbobanana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: 26.12.2007
ре
KIM написа:абе и бмв не е най изпипаната в тва отношение
може би още не съм открил марката, но за FIAT-а дизел ми се довери

Човек ще се учуди колко неща могат да се счупят в една кола!
Най-интересното е, че всичко го има налично и чисто ново в магазина за части...
А дигиталния климатроник на FIAT не е като на Е36-цата - сменяш един кондензатор и си готов!
Там се сменя със шепи.
За дигиталното табло не говорим изобщо - поне подстветката не му гори

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Какви са тия маистори какви са тия глупаци???
Като доиде БМВ във сервиса се побърквам от кеф викам си .. ето малко бърси и лесни пари..
като правя някои голф ни6то не става лесно .. вси4ко е сложно и като го сложи6 тря да го напасва6 преправя6 да зе занимава6 снего.. докато при бмв вси4ко става супер лесно .. да не говорим какви са забавленията при рено пежо тоиота и др...
съ6то забелязвам 4е хората (които не знает за какво става съпрос) като видят или 4уят бмв и казват.. мн се разваля скъпи 4асти мн гори мн друса.. и някви др простотии.. а пак на практика е обратното в годината БМВ и мерцедес идватот дъ6 на ватър а останалите простотии фиатове голфове рена глупости.. са секи ден..
и ми е много 4удно за6то така са настроени хората пратив бмв?
Като доиде БМВ във сервиса се побърквам от кеф викам си .. ето малко бърси и лесни пари..

съ6то забелязвам 4е хората (които не знает за какво става съпрос) като видят или 4уят бмв и казват.. мн се разваля скъпи 4асти мн гори мн друса.. и някви др простотии.. а пак на практика е обратното в годината БМВ и мерцедес идватот дъ6 на ватър а останалите простотии фиатове голфове рена глупости.. са секи ден..
и ми е много 4удно за6то така са настроени хората пратив бмв?
- ///ivanE30
- ентусиаст
-
- Мнения: 930
- Регистриран на: 22.09.2008
- Местоположение: софия/uk
- Пол: Мъж
- Кара: e60 e30 turbo
ами и аз отва се чудя
междудругото този маистор на които беше сервиза е бил учасник в 34-тото рали българия (някои има ли инфо преди колко години е било ??? )....те по ралитата не се карат бмв-та и може би затова




bedrock city racing
- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
хаха колеги да Ви споделя и аз една истина
работя в сервиз на Опел и Шевролет /приемчик съм там/ и гледам как всеки божи ден идват едни и същи коли /разбира се за различни дефекти/ и си мисля как бих се качил на такава кола с която постоянно да вися по сервизите ... Ужас и Страх !
баща ми имаше Жигули /страшната машина/ и искаше един ден да я смени ... доста борба беше докато му обясня че колата за него е БМВ ... е купи си е36 ... доволен сега много ... и вика еи хубо че не вземах онзи драглиф фиат браво....
аз си карам е30-ката и се радвам на Живота
той даже иска да ги сменяме ... е30 повече го кефи
а и 2-те са 318-ки
Викам му да искаше нова кола нали ... на ти ся е36
аз се кефя на Ретрото
по ми е на сърцето
Весела Коледа Е30 Фенове !
работя в сервиз на Опел и Шевролет /приемчик съм там/ и гледам как всеки божи ден идват едни и същи коли /разбира се за различни дефекти/ и си мисля как бих се качил на такава кола с която постоянно да вися по сервизите ... Ужас и Страх !
баща ми имаше Жигули /страшната машина/ и искаше един ден да я смени ... доста борба беше докато му обясня че колата за него е БМВ ... е купи си е36 ... доволен сега много ... и вика еи хубо че не вземах онзи драглиф фиат браво....
аз си карам е30-ката и се радвам на Живота



Викам му да искаше нова кола нали ... на ти ся е36

аз се кефя на Ретрото


Весела Коледа Е30 Фенове !

- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
а за какво на ралитата няма бмв-та? е30 325их според мен 6те е много по по от някое глупаво субаро имреса (прехвалено) с мо6тна турбина...
ми ако и на бмв-то се сложи турбо? или някои по по матор?
ми ако и на бмв-то се сложи турбо? или някои по по матор?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
за их-а ли верно говоришBMWm5 написа:а за какво на ралитата няма бмв-та? е30 325их според мен 6те е много по по от някое глупаво субаро имреса (прехвалено) с мо6тна турбина...
ми ако и на бмв-то се сложи турбо? или някои по по матор?

- Projektzwo
-
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
BMWm5 написа:а за какво на ралитата няма бмв-та? е30 325их според мен 6те е много по по от някое глупаво субаро имреса (прехвалено) с мо6тна турбина...
ми ако и на бмв-то се сложи турбо? или някои по по матор?
да не си преял по празниците...

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани