хубава е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 27.03.2007
Местоположение: varna

Мнение от MAiK » 17 Дек 2008, 3:35

ахм вие колко бихте дали за читава горе долу 325 е30 в българия ?? ;)
BMW FOREVER!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Мнение от porostorm » 17 Дек 2008, 4:52

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?top ... f1=details

И след това си я правиш каквато желаеш ;)


п.п.: някой ходил ли е да я гледа таз красавица :roll:
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 27.03.2007
Местоположение: varna

Мнение от MAiK » 17 Дек 2008, 12:17

да тая изглежда много добра ;)
BMW FOREVER!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 27.03.2007
Местоположение: varna

Мнение от MAiK » 17 Дек 2008, 12:18

лесно ли може да се гложи друг двигател ;) и трябва ли да се подсилва купето ;)
BMW FOREVER!!!

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 17 Дек 2008, 14:29

земи си тая шеснайска и и сложи турбо, ше въри повече от 25ца ;)

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 17 Дек 2008, 15:08

По принцип си трябва цялостно преправяне, но идеята е, че с такава хубава Е30-ка ще е по-лесно, тоест по-добре е да си я направиш както искаш и да знаеш, че имаш читава кола, отколкото да вземеш някоя уморена 25-ца, защото се оказав, че трудно ще се намери пазена.
16-ката действително може да поне да върви повече и от 25-ца с турбоконверсия, но това също е свърано с наливане на парички. Ако става дума за турбо проект, тогава имай в предвид по-добри спирачки (смяна дискове, смяна барабани отзад с хубави дискове, евентуално и спирачни апарати по-яки). Окачването няма да е зле да го помислиш и него, та да можеш и да завиваш добре.
А ако ще се слага шестак, минаваш през доста неща - кардан, диференциал, там под капака - радиатори, инсталации,...Рабира се, отново окачване и спирачки.
BMW only!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook